14.02.2020, 14:36:40
(14.02.2020, 11:44:24)Erwin napisał(a): Dla przykładu:
Mam miksturę, wypijam ją. Użycie mikstury aktywuje skrypt, po którym bohater wykonuje animację modlitwy, czyli klęka na ziemi.
instance ItPo_Prayer_01(C_Item)
{
name = "Зелье молитвы";
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = 100;
visual = "ItPo_Mana_01.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Prayer_01;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_MANAPOTION";
description = name;
text[1] = NAME_Bonus_Mana;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
func void UseItPo_Prayer_01()
{
Mdl_ApplyOverlayMdsTimed(self,"T_STAND_2_PRAY.MDS",3000);
};
Попробуй вот так. Герой должен начать молится, когда выпьет зелье.
Mdl_ApplyOverlayMdsTimed - применить overlay к НПС на указанное время
Есть проще
instance ItPo_Prayer_01(C_Item)
{
name = "Зелье молитвы";
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = 100;
visual = "ItPo_Mana_01.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_Prayer_01;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_MANAPOTION";
description = name;
text[1] = NAME_Bonus_Mana;
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
func void UseItPo_Prayer_01()
{
AI_PlayAniBS(self,"T_STAND_2_PRAY",BS_SIT);
};