Moja modyfikacja
#1
Wrzucam dwa screeny z modyfikacji, przy której sobie dłubię w wolnych chwilach. Jest ona w bardzo wczesnej fazie rozwoju.
Świat jest mojego autorstwa. Nie jestem z niego do końca zadowolony, ale jak na pierwszy raz, to myślę, że nie wyszedł tak źle. 
Vobowanie jak na razie jest zrobione na około 1/4 - 1/3 powierzchni terenu, ale nie gwarantuję, że to wszystko finalnie będzie tak wyglądać, jak tu widać.
Bohater będzie wyglądał mniej więcej tak. Jego pancerz jest z zasobów dla modderów, ale też nie wiem, czy jeszcze tego zmienię.

[Obrazek: S7AJU5I.png]

[Obrazek: ROqXYug.png]
Odpowiedz
#2
Masz już zarys fabularny?
Odpowiedz
#3
Tak. Bez tego bym się nie zabierał za kreację nowego świata.
Odpowiedz
#4
A jak duży jest Twój świat  w/g pomiarów z https://www.youtube.com/watch?v=zIR6TFXjFL8
Odpowiedz
#5
Jest raczej mały, ale na tę chwilę uważam, że wystarczający. Jeśli uznam w przyszłości, że jednak nie, to zawsze mogę dołożyć drugi lub rozbudować obecny.
Odpowiedz
#6
Robiąc modzika w pojedynkę to chyba lepiej zrobić mały świat wypełniony ciekawym contentem niż rozdmuchać zen do granic możliwości tylko po to aby po nim biegać. Oczywiście jest jeszcze trzecia opcja, czyli duży świat wypełniony ciekawą zawartością i ładnie ukształtowany. Ale to już będzie energochłonne
Odpowiedz
#7
(23.02.2023, 21:39:49)Klimek napisał(a): Robiąc modzika w pojedynkę to chyba lepiej zrobić mały świat wypełniony ciekawym contentem niż rozdmuchać zen do granic możliwości tylko po to aby po nim biegać. Oczywiście jest jeszcze trzecia opcja, czyli duży świat wypełniony ciekawą zawartością i ładnie ukształtowany. Ale to już będzie energochłonne

Polecił bym komuś obejrzeć  świat w TENEBRIS  -1 lokację AETER  -HAHAHA  11 zadań (w tym 2 zbugowane } ale jest zablokowany 
MARVIN
Odpowiedz
#8
Na szczęście na moje potrzeby wystarczy mi mały świat.
Mimo tego na chwilę obecną jest w nim już 545 vobów, czyli takich elementów jak drzewa, rośliny, kamienie itd. , które wypełniają sam model świata.
Odpowiedz
#9
Aktualizacja [ 25.02.2023 ]
Powstał pierwszy niezależny NPC, dialog i zadanie główne. Oczywiście to wszystko powstało w wielkich męczarniach, bo nigdy tego nie robiłem i musiałem się nauczyć z lekcji modowania i  na własnych błędach.
W świecie poza kilkoma punktami do wstawiania postaci nie zrobiłem nic.

Aktualizacja [ 27.02.2023 ]
Zrobiłem niewiele, głównie sprawy techniczne.
1. Dodałem i zainicjowałem pakiety skryptowe Ikarus&Lego.
2. Dodałem kilka skryptów od Sektenspinner i mud-freak opierających się na w/w.
3. Ustawiłem możliwość włącz / wyłącz funkcję BLOODSPLATS w pliku ini ( plus poprawki N1kX'a ).
4. Dołożyłem w menu gry opcję wyboru ilości krwi i potwierdzenie rozpoczęcia nowej gry.
Odpowiedz
#10
Działasz w pojedynkę jak ten pewien piąty zwiadowca. Obyś tylko nie skończył w jakiejś opuszczonej sztolni jako przysmak pełzaczy.
Troll
Odpowiedz
#11
Na chwilę obecną wolę samemu. Jak zjedzą mnie pełzacze w jakiejś kopalni, stracę ochotę, nie będę miał czasu i będę musiał zawiesić prace lub jeszcze bardziej zmniejszyć ich tempo, albo też zechcę pograć przez miesiąc w jakiegoś modzika, to nie będę miał wyrzutów sumienia, że ktoś się zaangażował i poświęcił swój czas, a ja go wystawiłem do wiatru.

Aktualizacja [ 05.03.2023 ]
1. Skrypty - dodałem tylko jednego NPC
2. Świat - ovobowałem sporą część dotychczas pustego terenu, ale w dalszym ciągu sporo brakuje do końca, w tym sieci waypointów i itemków do zbierania.

Większość czasu, który mogłem poświęcić tematowi przeznaczyłem na naukę skryptów.
Odpowiedz
#12
(05.03.2023, 19:13:02)Erwin napisał(a): Aktualizacja [ 05.03.2023 ]
1. Skrypty - dodałem tylko jednego NPC
2. Świat - ovobowałem sporą część dotychczas pustego terenu, ale w dalszym ciągu sporo brakuje do końca, w tym sieci waypointów i itemków do zbierania.

Większość czasu, który mogłem poświęcić tematowi przeznaczyłem na naukę skryptów.

A ilu tych  NPC  zamierzasz umieścic?
Odpowiedz
#13
Przewiduję około 20-30.

Aktualizacja [ 12.03.2023 ]

Urządziłem prawie całą kopalnię i dodałem do niej kilku NPC. 
Do tego doszły próby stworzenia logo, nauka skryptów i poprawki w już istniejących.

Plany na najbliższy czas, to dodanie wszystkich przewidzianych postaci ( bez dialogów ), nauczenie się jak złożyć moda do kupy. Potem sklecenie wersji i sprawdzenie jak to wszystko chodzi w pliku mod.

Aktualizacja [ 19.03.2023 ]

Udało mi się dodać prawie wszystkich NPC oprócz jednego. Oczywiście to wszystko bez dialogów. Być może, wraz z rozwojem fabuły jeszcze jakaś dodatkowa postać się pojawi.
Chciałem mieć inny utwór w menu i najwięcej czasu zeszło mi z muzyką.  Niestety przekonwertowanie jakiegoś utworu do formatu rozpoznawanego przez Gothic jest skomplikowane, a i samo znalezienie programu nie było proste, bo linki się źle zestarzały. Koniec końców udało się i jest tak jak chciałem.
Odpowiedz
#14
(19.03.2023, 23:07:21)Erwin napisał(a): Aktualizacja [ 19.03.2023 ]

Udało mi się dodać prawie wszystkich NPC oprócz jednego. Oczywiście to wszystko bez dialogów. Być może, wraz z rozwojem fabuły jeszcze jakaś dodatkowa postać się pojawi.
Chciałem mieć inny utwór w menu i najwięcej czasu zeszło mi z muzyką.  Niestety przekonwertowanie jakiegoś utworu do formatu rozpoznawanego przez Gothic jest skomplikowane, a i samo znalezienie programu nie było proste, bo linki się źle zestarzały. Koniec końców udało się i jest tak jak chciałem.
A jaki utwór wykorzystałeś  - jeśli to nie tajemnica.
Odpowiedz
#15
Na razie nie będę zdradzał. Zanim to wszystko porobię, to może napotkam utwór, który bardziej mi się spodoba i po przyzwoleniu autora jeszcze zmienię ten obecny.

W pierwszym poście pokazałem bohatera jako rekruta/strażnika. Jednak wraz z rozwojem moda stwierdziłem, że lepiej będzie, jak obniżę jego pozycję społeczną. W modzie ma być kopalnia, a więc i kopacze. W Gothic'u jest jakiś taki dystans w relacjach górnik-strażnik i uznałem, że będzie mnie to za bardzo ograniczać. 

Dlatego też nie chcę teraz niczego zdradzać. Jeszcze sporo może się zmienić.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości