Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.326
Masz rację, że następny jest Walezjan, ale dialog z nim będzie miał duże konsekwencje fabularne, także nie porozmawiasz z nim, dopóki któryś z Magów Ognia nie napełni pewnego klucza mocą Innosa.
Byłeś już w Świątyni Adanosa?
Dołączył: 11.04.2024
Liczba postów:8
(17.04.2024, 21:39:41)Erwin napisał(a): Masz rację, że następny jest Walezjan, ale dialog z nim będzie miał duże konsekwencje fabularne, także nie porozmawiasz z nim, dopóki któryś z Magów Ognia nie napełni pewnego klucza mocą Innosa.
Byłeś już w Świątyni Adanosa?
Tak. Zdobyłem klucz, ale Myxir kazał go najpierw naładować mocą Beliara. A jedyny Nekromanta jakiego namierzyłem ulotnił się jak zabiłem Arto. Chyba że o kimś zapomniałem.....
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.326
No tak, ale jest jeszcze Mroczny Zakon.
Dołączył: 11.04.2024
Liczba postów:8
(17.04.2024, 21:50:48)Erwin napisał(a): No tak, ale jest jeszcze Mroczny Zakon.
Tak, ale ci w jaskini na bagnach nie wnieśli nic nowego w tej kwestii. Nie miałem nowych opcji dialogowych nawet jak w kotlinie z zabitymi farmerami znalazłem też notatki paladyna i wojownika mrocznych na pobojowisku. Tylko paladyn Millenius się odezwał.
P.s chyba że jest jeszcze jakiś inny Mroczny....
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.326
Są dwie grupy Mrocznego Zakonu przecież.
Dołączył: 11.04.2024
Liczba postów:8
(17.04.2024, 21:57:13)Erwin napisał(a): Są dwie grupy Mrocznego Zakonu przecież.
To chyba u nich jeszcze nie byłem ? Gdzie mniej więcej się znadują?
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.326
Jak idziesz do Domu Strażników Umarłych, to jest wiszący most.
Stań na tym moście i spójrz w dół, to ich zobaczysz.
Dołączył: 11.04.2024
Liczba postów:8
(17.04.2024, 22:02:28)Erwin napisał(a): Jak idziesz do Domu Strażników Umarłych, to jest wiszący most.
Stań na tym moście i spójrz w dół, to ich zobaczysz.
O tym nie pomyślałem, żeby pod mostem szukać ? dzięki wielkie.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.326
Z mostu ich widać, a idziesz do nich, skręcając w lewo ma zejściu, co jest trochę dalej.
To jest dalej stary, dobry Jarkendar i nie ma tu żadnych nowości w świecie w stosunku do Przeznaczenia.
W NK też tak jest.
Dołączył: 11.04.2024
Liczba postów:8
(17.04.2024, 22:10:27)Erwin napisał(a): Z mostu ich widać, a idziesz do nich, skręcając w lewo ma zejściu, co jest trochę dalej.
To jest dalej stary, dobry Jarkendar i nie ma tu żadnych nowości w świecie w stosunku do Przeznaczenia.
W NK też tak jest.
Ok, znalazłem. Dzięki raz jeszcze
Witam ponownie - i ponownie utknąłem ;) Tym razem chodzi o "Odwiecznych Wrogów" - stanąłem po stronie Paladynów i Tollberg wziął moją mapę, miał jakiejś kapliczki Innosa w górach szukać. Chyba jego znalezienie jest konieczne do popchnięcia questa, tyle że nie pamiętam, żeby coś takiego było w Jarkendarze. Schodziłem cały kanion i jaskinię łączącą z Bagnami i albo coś pominąłem, albo to wcale nie tam. Jeśli chodzi o fabułę, to skończyłem zadanie Łowców Nieumarłych i oddałem Pióro z Biblioteki Zafkielowi. Mógłbm prosić o wskazówki, gdzie dokładnie szukać tego zagubionego Paladyna?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.969
Musisz zameldować o tym Ingmarowi - potem idź do Vasco...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Gram bardzo, bardzo powoli, tak żeby wyłapać jakieś błędy.
Jak do tej pory znalazłem tylko jeden , raczej drobny, ale jest. Otóż gdy wrócimy z drewnem dębowym na okręt i porozmawiamy już z dziewczynami na plaży i powiemy o tym Zeldzie, to postanawia ona zejść z okretu, by się z nimi spotkać. Pojawia się wpis, że może Vatras wpłynie na nią by została. Tymczasem Vatras nie ma nic na ten temat do powiedzenia, zanim nie skontaktujemy się z Saturasem. Ten warunek jest tu konieczny. Oczywiście jeśli wracamy na okręt mając już drewno oraz po rozmowie z Arcymagiem, to akcja ta przebiega płynnie.
I jeszcze taki zupełny drobiazg to stalowy pręt na półce w kuźni w Obozie Arto, którego nie można zabrać. Przynajmniej mnie się nie udało.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 13.05.2024
Liczba postów:24
Witam,
Po rozmowie z Diego na statku, że Wilk odchodzi, Wilk ,,magicznie'' umiera na pokładzie.
Nie wydaje mi sie to normalne.
Proszę o wyjaśnienie/pomoc.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.969
To może być efektem zainstalowania przeróżnych wtyczek. Memorius jest na bieżąco i stwierdził że ten skrypt działa prawidłowo. Ten NPC oczywiście nie ginie, pojawia się w innym zenie.
PS: Skończyłeś Korzenie?
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 13.05.2024
Liczba postów:24
(17.05.2024, 11:27:01)Tituf napisał(a): To może być efektem zainstalowania przeróżnych wtyczek. Memorius jest na bieżąco i stwierdził że ten skrypt działa prawidłowo. Ten NPC oczywiście nie ginie, pojawia się w innym zenie.
PS: Skończyłeś Korzenie?
Dzięki.
Tak, skończyłem.
Co do innych zakończeń Korzeni, nie doszukałem się niestety.
|