Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Patrząc uważnie na warunki dialogowe zadania " Bestie z otchłani czasu" to uważam, że można to było zrobić nieco lepiej. W pewnej konfiguracji kolejności rozmów z z Łowcami Nieumarłych wszystko przebiega gładko, ale w tej , która mnie się trafiła , to już nie do końca. Owszem, wszystko ostatecznie zmierza do Wieży i gdy tam już są to jest OK, niemniej teraz bym te dialogi albo minimalnie zmienił dostosowując bardziej elastycznie do rozwoju sytuacji, albo nieco sztywniej zbudował warunki ich pojawiania.
Możliwe, że kiedyś jakaś poprawiona wersja się ukaże.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.10.2016
Liczba postów:132
Przypomni ktoś, gdzie się otwieralo ostania komnate w świątyni Adanosa? Jakoś żadko mi idzie szukanie
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.325
Za którymś filarem w głównej sali.
Nie filarem, tylko posągiem. Źle napisałem.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Niestety jest problem z otwarciem drzwi po zabiciu Ognistego Warga. U mnie się nie chciały wcale otworzyć. Kto miał podobny problem?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.969
trochę było takich zgłoszeń - ale pamiętam, że ja testowałem na klasycznym systempacku i było OK - możliwe, że union, dx i instalowane wtyczki kłócą się z tym skryptem - Erwin kiedyś pisał, że to poprawi
http://druzynaspolszczenia.pl/showthread...120&page=2 - post 28
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
No na union nie działa. Akcja z K była wymuszona... Nienawidzę tego
Druga sprawa. Mam problem ze znalezieniem trzeciej żyły pegmatytu. Jedna jest z lewej jak się idzie do Khardimona, jedną znalazłem w odnodze a trzeciej nie widzę.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.969
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
co to rozgrywka bez tradycyjnego "gdzie znajdę?"
tak, ślepy chyba byłem, a przecież jest oczywiste, że przy takim zatrzęsieniu pełzaczy coś tam musiało być...
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 13.05.2024
Liczba postów:23
Czy mogę wypić eliksiry, przeczytać tabliczki etc bez obawy że zawyżą mi się progi punktowe?
Dołączył: 13.05.2024
Liczba postów:23
Witam,
Mam problem z zadaniem Artefakty Jarkendaru, mianowicie po pokonaniu warga i ,,po posileniu się co nie co'' nadal nie mogę wyjść.
Aczkolwiek pomijając to (wyszedłem za pomocą bugu wchodzenia w ściane) to nie mam kwestii dialogowej z Vasco.
I tutaj pytanie, czym wystąpił mi bug w zadaniu czy muszę jeszcze odnaleźć jakieś artefakty?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Cytat:Mam problem z zadaniem Artefakty Jarkendaru, mianowicie po pokonaniu warga i ,,po posileniu się co nie co'' nadal nie mogę wyjść.
miałem tak samo, to zapewne błąd union1 bo na systempacku tego nie było
Z Vasco nie ma tu dialogu. Pozostaje on do końca biernym obserwatorem. Artefakty (także pojedynczo oraz w dowolnej kolejności) oddajemy Tryfonowi.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.969
Post historyczny nr 53 z tego tematu nawiązuje do tej akcji. Ja pamiętam, że podczas testów to śmigało.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Czy rozpoczęte jest zadanie "Obcy wśród swoich"?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"