Zadania poboczne w DP
#91
Witam, czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie znajdę klucz do skrzyni w wieży Starca (tej za dużą kratą ) ?
Odpowiedz
#92
Jej chyba teraz nie otworzysz.
Odpowiedz
#93
Hej, mam pytanie... otóż znalazłem drogę do wież mgły(chyba to one, tak czy siak wieże w pustynnej-północnej części DP) w R1. Części tej nie ma na mapie i w dzienniku mam zapisane, że powinienem je zbadać "w przyszłości". Czy mogę tu być w tym rozdziale, czy też znalazłem jakąś lukę i może to zaważyć na mojej dalszej przygodzie i powinienem się zmywać stamtąd?

Btw doszedłem tam skacząc z obozu bandytów w miejsce gdzie jest kilka zębaczy obok windy, a potem już droga jest prosta.
Odpowiedz
#94
Również odnalazłem tę drogę w czasie mojej rozgrywki Klubowej drogi Jacku. Niestety, nie powinieneś tam teraz przebywać. Jedyna słuszna droga jest zablokowana i powinieneś się tam udać dopiero wtedy, kiedy fabuła pozwoli ci uaktywnić normalne przejście. W innym wypadku możesz zbugować sobie rozgrywkę.
Odpowiedz
#95
Dzięki wielkie za odpowiedź! Sama obecność na zewnątrz wież i pokonanie kilku topielców nie powinno żadnych skryptów mam nadzieję uruchomić, więc nie muszę wracać do poprzedniego zapisu, prawda? Czy też dla bezpieczeństwa lepiej to jednak zrobić?
Odpowiedz
#96
Raczej nie powinna, ale tam są gdzieś takie timery, które uaktywniają się po wejściu i nie wiem dokładnie gdzie się znajdują, więc na Twoim miejscu dla bezpieczeństwa wróciłbym się jednak z zapisem.
Tym bardziej, że fabularnie nie powinieneś móc się tam jeszcze dostać i te topielce, które zabiłeś mogą się obrazić, że zginęły szybciej niż powinny. A z topielcami nie ma żartów!
Odpowiedz
#97
Powiem tak. Nie mogę ci dać żadnej gwarancji, że coś się uszkodzi albo nie. Sama modyfikacja nie przewiduje, abyś się tam aktualnie znajdował i zdobywał ponadprogramowe doświadczenie albo przedmioty. Najlepiej będzie, jeśli wczytasz rozgrywkę przed eksplorowaniem tego terenu.
Odpowiedz
#98
Pozwólcie, że zapytam w tym temacie, gdyż "pytania o rozgrywkę" są aktualnie zamknięte.

Czy jeśli planuję grać najemnikiem, to mogę spokojnie wyrżnąć w pień w R1 tę grupkę orków w Dolinie Przodków? Czy może dostanę kiedyś ulu-mulu np i okaże się, że można tam spotkać jakiegoś kulturalnego orka, który byłby bardzo smutny gdybym wypruł mu bebechy nie dając szansy się wysłowić?
Odpowiedz
#99
Tam nie ma takich kulturalnych...
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Wykonuję teraz zadanie "Historia doliny przodków" i tu moje pytanie Język jak wejść do tej swiatyni? Albo skąd wziąć przedmiot potrzebny do otwarcia?
Odpowiedz
kompletny klucz do portalu (MW) potrzebny
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Wiem ze jest jakis klucz potrzebny ale jak zdobyć albo zacząć poszukiwania bo ten mag nic nie mówił
Odpowiedz
xD
złóż klucz do Jarkendaru
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
jaki Klucz?
do tego zadania jest potrzebna tabliczka a nie klucz
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Aha xD dobra dzięki ale to musze juz dołączyć do gildii Język mam nadzieję że 17lvl wystarczy

To w końcu co potrzeba xD?
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 37 gości