Opinie i wrażenia z rozgrywki
Po naprawieniu kompa, w końcu mogę zagrać w Przeznaczenie, miodzio! Tak jak pisałem, zamierzam dawać częste wpisy, jako iż chciałem się podzielić moimi wrażeniami z wami tak jak i pogadać o niektórych rzeczach (może uwinie się jakiś dodatkowy temat, kto wie.

Okej, grałem 5 minut. Mogę od razu powiedzieć, że już po tym czasie stwierdzam, że mod jest dobry. Pierwszą rozmowę z Xardasem dobrze zapamiętałem z Global Moda. Bardzo sensowny jest fakt, że po zabiciu Kaloma i wygnaniu Śniącego, Xardas odzyskał magię i mógł się stamtąd teleportować, co powiedział, że to zrobił i udał się do swojej Wieży, po czym stamtąd uciekł. Bardzo ciekawy motyw i podoba mi się.

Nie mogło na samym początku zabrać i bugów. Np., w czasie rozmowy nie pojawiały mi się wpisy na środku ekranu (te, co idą do dziennika). Ale po ostatnim dialogu jeden mi się pojawił. Gram na Directx, mam nadzieję, że nie jest to jego wina, a jeśli jest, to myślę, że pomoże zmiana wersji na nowszą i stabilniejszą.

Zabieram się za dalsze granie, tylko chciałem dać znać, że zacząłem i nie zamierzam spocząć na laurach.
A o to SS z bezim ze sequel'a :D :
Odpowiedz
Jeśli chodzi o wpisy to nie bardzo rozumiem, co masz na myśli.
Od Direct nic tu  nie zależy, bo wpisy są umocowane w skryptach w content.
Styl informowania o wpisach jest w grze stały i ściśle sformalizowany, ponadto część wpisów została przeniesiona do innych dialogów, usunięta lub zmieniona w stosunku do G2 NK.
Można się ich spodziewać nieco później.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Chyba chodzi mu o to, że pojawia się dźwięk wpisu, ale sama informacja o wpisie pojawia się dopiero po skończeniu dialogu, gdzie w podstawce pojawia się od razu.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Dokładnie. Tylko, że było też tak, że był dźwięk, a wpis się nie pojawił. Albo go musiałem nie zauważyć. Ale to było wtedy, kiedy gadałem z Xardasem nt "co możemy zrobić'. Nic się nie pojawiło, więc uznałem to za bug.
Odpowiedz
To miałem na myśli. O ile mi wiadomo jest to celowe.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
Dokładnie tak.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Mam już prawie 30 godzin w Przeznaczenie i nadal jestem w pierwszym rozdziale, gra mi się dość przyjemnie, zwłaszcza że podchodzę do tego moda po raz pierwszy, wcześniej grałem tylko w Globala.
Sporo nowych rozwiązań w Przeznaczeniu mi się spodobało, ale jest też parę rzeczy które troszkę denerwują..
Na + Nowe modele broni, duża ilość zadań, Fabuła, Stabilność moda ( brak crashy, bugów, spadków fps, ( poza jednym miejscem w DP )
Na - Na pewno brak systemu teleportów od pierwszego rozdziału, latanie do tego samego miejsca po raz dziesiąty trochę irytuję, zwłaszcza że nie ma respawnu przeciwników. Kolejnym minusem według mnie jest zaniżony exp za potworki ( 200 expa za smoczego zębacza xD ) Tak poza tym gra jest przyjemna, ciekawa i nie nudzi bo zawszę jest coś do zrobienia, Spróbuje przejść Przeznacznie ogrywając każdą gildie, na pierwszy raz zagram raczej Najemnikiem albo Myśliwym.
Odpowiedz
(29.04.2018, 13:55:41)szymon65 napisał(a): Kolejnym minusem według mnie jest zaniżony exp za potworki
Znacznie zwiększona liczba zadań sprawia, że expa nie brakuje. Bez zmniejszenia expa za stfory człowiek by mógł się podcierać expem zbyt szybko. :)
Odpowiedz
(29.04.2018, 13:55:41)szymon65 napisał(a): Kolejnym minusem według mnie jest zaniżony exp za potworki ( 200 expa za smoczego zębacza xD )
nie jest zaniżony, bo to nie Returning dla dzieci
balans w tej kwestii był tworziny przez niemal rok i sprawdził się idealnie
jak zapewne zauwazyłeś punkty są za co innego , a ponadto celowo nie dpusciliśmy do nadmiernego rozwoju postaci, choć, by skończyć grę supermega rozwinięta postać nie ejst do niczego potrzebna
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Okej, jestem po godzinie gry, co oznacza, że mogę do pewnych rzeczy już się odnieść.
Pierwsza broń dwuręczna, którą otrzymałem, i którą będę używał raczej już do pewnego momentu, jest Laska Pielgrzyma. Idealny range, 30 dmg to nie problem, jak masz więcej siły. Myślę, że to jest duża pomoc na początku gry, bo ten range jest kosmicznie dobry. A planuje sobie zrobić postać pod 2-hand'a. Ogólnie wydaje mi się, że nie ma innej broni (oprócz Haradowych, miecza Roda i halabardy) lepszej na początek gry, tak do powiedzmy otrzymania piki. Bo wszystko kosztuje siły, a ja nie chcę być czeladnikiem u Harad'a. Dlatego ta broń do pewnego momentu będzie idealna dla mnie. Dziękuje twórcom <3
Zmniejszony próg doświadczenia do zdobycia lvl'a  podoba mi się również.  co prawda na 1 lvl jest to 700, ale na drugim już 1300 lub 1350. Czyli nawet, jeśli jest zmniejszony exp na potworki, warto robić wszystkie questy, bo nawet głupie 100 expa jest więcej wartę niż 20 za jednego mobka. Rozumiem, że w ten sposób nie ma problemów z levelowaniem, bo po coś to jest. Mam nadzieję, że jak pogadam z Lares'em o dostaniu się do miasta to 500 exp'a będzie legit :D.
Rutyny. U Xardas'a zauważyłem 3. Znajduje się raz na szczycie, raz na piętrze i koło łóżka. Myślę, że wystarczająco dużo jest tu zrobione, bo nie potrzeba mu więcej. Chociaż brakuje mi trochę rutyny jakby rozmawiał z Lester'em, np. o smokach. Bo Lester w podstawce i NK tylko spał, a w Przeznaczeniu chyba nie jest to zrobione tak, że powiedzmy Lester jest u Xardasa, połowę dnia śpi a drugą rozmawia z Xardas'em. Mi to nie przeszkadza, ale jak widzę Wy bierzecie się za modyfikacje pod każdy wzgląd, więc tylko dopowiadam co mogłoby być lepiej zrobione.
Też mieliście bug z Gorem, że bugował wam się w ścianie? No to trochę słabą drogę wybrał :D. Chyba trudny waypoint do pokonania, więc nie hejtuję. Ale dosyć śmiesznie to wyglądało.
Wreszcie, mod w którym spotkałem się z czymś takim był Atariar. A tutaj, wreszcie nie muszę wchodzić do ekwipunku i sprawdzać, jaki przedmiot zdobyłem, tylko od razu jest napisane, co to jest. I love it!
Swoją drogą, również, gdy przeszukałem już kufer pojawia się wpis 'Pusty kufer', gdy go zaznaczę. I love it 2!
Czy mi się wydaję, czy Lesterowi zmienialiście twarz? Albo jest to wina texture packa. Ale raczej obstawiam, że to texture pack zmienił mu trochę pancerz i ryjec. Ale ogólnie wygląda to spoko, tylko nie podobają mi się te pancerze, są strasznie nie klimatyczne i nie pasują. Ale nie winię was za to, bo jak pisałem, to chyba nie wasza sprawka.

Myślę, że na tyle, co opisałem po godzinie grania, wystarczy na jakiś czas. Ale mod mi się podoba pod wieloma względami. Czyli będę pykał z wielką satysfakcją i zaangażowaniem ! :)

PS: Jeśli chodzi o te wpisy do dziennika: pojawiają mi sie tak jak pisaliście, pod koniec dialogu i jest to celowe. Trochę mi się to nie podoba, ale cóż, gram dalej i nie narzekam. :D
Odpowiedz
(29.04.2018, 14:33:49)RoQus napisał(a): Ale ogólnie wygląda to spoko, tylko nie podobają mi się te pancerze, są strasznie nie klimatyczne i nie pasują. Ale nie winię was za to, bo jak pisałem, to chyba nie wasza sprawka.
wszystkie pancerze to nasza sprawka nie wiem jednak jakie tu konkretnie masz na myśli i do czego nie pasują?
do do Lestera, nie było zmiany jego gęby dla G2 P
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Zauważyłem ten Pancerz Nowicjusza z G1, który ma Lester, i wolałbym, aby wyglądał tak samo, jak w G1 i w G2, bo Fortuno też taki ma. Bo nie pasuje mu go zmieniać, przynajmniej według mnie. Głównie o to mi chodziło, bo nie widziałem innych. Np. ten mag co się spotyka go na początku gry, który nam proponuje dołączyć do Mrocznego Zakonu, ma bardzo dobry pancerz i do niego się nie czepiam.
Odpowiedz
(29.04.2018, 14:33:49)RoQus napisał(a): Mam nadzieję, że jak pogadam z Lares'em o dostaniu się do miasta to 500 exp'a będzie legit :D.

Nie rób tego. W Przeznaczeniu została wywalona możliwość dostania się do miasta od strony morza.

(29.04.2018, 14:33:49)RoQus napisał(a): Też mieliście bug z Gorem, że bugował wam się w ścianie?

Tak, u wszystkich się to psuje tak samo. Niestety pomimo najszczerszych chęci (sam jak jeszcze w teamie byłem to pamiętam, że próbowałem znaleźć przyczynę tego błędu) nie udało się tego naprawić.

(29.04.2018, 14:33:49)RoQus napisał(a): PS: Jeśli chodzi o te wpisy do dziennika: pojawiają mi sie tak jak pisaliście, pod koniec dialogu i jest to celowe. Trochę mi się to nie podoba, ale cóż, gram dalej i nie narzekam. :D

Chodzi o to, żeby nazwy questów nie spoilerowały dialogów.
Odpowiedz
(29.04.2018, 14:54:12)Dota napisał(a): Nie rób tego. W Przeznaczeniu została wywalona możliwość dostania się do miasta od strony morza.
uściślając - ta możliwość pozostała, jednak nie daje żadnych bonusów, a w pewnych wyjątkowych sytuacjach może wplynąć na czytelność logiczną niektórych zadań.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
A, to nie problem. Od czego są Lester i jego rady :D Go go Constantino!
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 13 gości