Magia i Runy
Pisałem, że w drugim folderze zainstalowałem również przeznaczenie... no trudno, muszę zdobyć skądś zwoje kuli ognia...
Odpowiedz
zaraz, ale jakiej wersji?
w 1.4?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Nie, tej samej na jakiej gram, 1.3, z tym że tam miałem zwoje kuli ognia(wszystko insertowałem dla testu w tym drugim, oddzielnym g2p) natomiast jak rozpoczne gre od nowa, to zainstaluje 1.4
Odpowiedz
Niech mi wobec tego ktoś wyjaśni jak to jest możliwe. że Lodowy Golem jest wrażliwy na Kulę Ognia w wersji 1.3, skoro był o to taki wielki puacz, że jest niewrażliwy?
w wersji 1.3

protection[PROT_BLUNT] = IMMUNE;
    protection[PROT_EDGE] = IMMUNE;
    protection[PROT_POINT] = IMMUNE;
    protection[PROT_FIRE] = 0;
    protection[PROT_FLY] = 0;
    protection[PROT_MAGIC] = IMMUNE;
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Jest dostępna w modzie regeneracja many dla magów? jeśli tak to na takiej samej zasadzie i miejscu jak w global modzie?
Na pierwsze zwiedzenie moda łatwiej będzie grać magiem Innosa czy Adanosa?
Odpowiedz
Nie ma regeneracji many, tak jak w podstawowej wersji gry korzystamy z mikstur/spania.

Fabularnie będzie łatwiej Magiem Ognia, bo część zadań już znasz z podstawki, ale pod względem magii chyba łatwiej jest jednak Magiem Wody. Umożliwia tworzenie przydatnych combosów, dzięki którym położysz silnych przeciwników.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
Nie utrudnia mi to gry, ale to prawdopodobnie bug i piszę w celach informacyjnych. Czar starzenie rzucony na śpiącego Gepadta ( nie próbowałem na innych mobach) powoduje, że on wstaje i zamraża się - w takim znaczeniu, że nie wykonuje żadnych czynności nawet jak go atakujemy czy sobie stoimy obok. Rzucony na tego obudzonego/atakującego nic nie robi (chyba prawidłowo). W każdym razie ja sobie do Geparda wrócę kiedy indziej, byłem ciekawy tylko czy czar go spowolni.
Odpowiedz
To nie jest żaden błąd.
Odpowiedz
Czy kupie w pierwszym rozdziale zwoje przemiany w chrząszcze? Obszedłem kupców magów i nie mogę żadnego znaleźć.
Czy zawsze jest inna opcja przedostania się? np. 4 kufer z klucze i skrzynie albo rodowa pieczęć herbowa.
Odpowiedz
Dopiero w drugim. W pierwszym masz przemianę w owcę od Hipolita.
Even if the morrow is barren of promises...
Nothing shall forestall... my return.
Odpowiedz
W R1 nie jest przewidziane użycie tego zwoju w żadnym miejscu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
A no i rzecz o której zapomniałem wspomnieć - nie udało mi się użyć runy ze Szponu Beliara, a z tego co wyczytałem mogło to być ciekawe doświadczenie. Niestety myślałem, że będzie opcja przerobienia miecza na runę w R3, ale miecz pozostał mieczem :D Także przyszli mroczni magowie nie popełnijcie mojego błędu!
Odpowiedz
Winszuję kolejnemu Mrocznemu, który ukończył Przeznaczenie. OK Mi jako Mrocznemu Wojownikowi również ta ścieżka bardzo się podobała, a zwroty akcji na Irdorath... literackie arcydzieło. :>

A co do Szponu Beliara to masz na myśli, że na runę można go przerobić tylko w R2?
Odpowiedz
Z tego co wywnioskowałem w przypadku mrocznego maga można dopiero po formalnym awansie na maga czyli w R3, jednak nie można przed tym zrobić "używalnego" miecza.
Odpowiedz
Nawet zaczyna mi się podobać postać maga. :> Poznałem zaklęcie Zemsta Beliara i muszę przyznać, że robi robotę i jest bardzo efektowny wizualnie. OK
Zastanawia mnie tylko, od czego jest uzależniona szansa na krytyczne uderzenie tym czarem.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości