Dołączył: 21.06.2016
Liczba postów:345
Ta, miło widzieć, jak coś się budzi z pewnego letargu.
Świetnie byłoby pograć w Klasztor 2.
Nie ukrywam, że chętnie zobaczyłbym tu również udział Michała z swoim wyrafinowanym umysłem No ale urlop też się należy
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Mimo wszystko będziemy się starać namówić Michała do udziału, w takiej lub innej formie.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 10.10.2018
Liczba postów:25
Z mojej obecności wynikają same pozytywne rzeczy. Miłość, pokój i dobrobyt. Stawiam pierwszą kolejkę Mrocznego paladyna
Powiedzmy sobie szczerze. Przyszedłeś tu tylko po to żeby móc pocałować Gomeza w d*pę.
Za Gomeza!
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić !!!???
Cytat -Memorius
"Anulowałem definitywnie prace nad Imperium Popiołów. Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić. Realne zainteresowanie naszymi produkcjami jest słabe, no chyba że inaczej jest poza forum, jednak ja osobiście nic o tym nie wiem."
"Sądząc po problemach jakie ma tak doświadczony zawodnik jak XaroN muszę stwierdzić, że stworzyliśmy tym razem naprawdę trudną grę.
Może nawet trudniejszą niż Epilog? "
Cytat - XaroN
"rzekłbym, że TE zagadki nie były trudne, co nie mogę powiedzieć tego samego o Micheaszu, czy Hernonie. Obu nie wykonałem, gdyż chęci ukończenia rozgrywki przejęły nade mną władzę. Największą zagadką w tych zagadkach była "gdzie zrobiłem błąd".
Cytat- Erwin
"Komu mogę polecić moda? Ze względu na poziom trudności i zastosowane w nim mechaniki poleciłbym go gothicowym hardcorom i fanatykom twórczości DT, którzy ukończyli poprzednie części. Ktoś nieograny i nie obyty pewnie ucieknie po godzinie rozgrywki."
Cytat- Klimek
"Korzenie Zła to mod, który wywołał u mnie najwięcej bólu wśród waszych produkcji. Na finiszu zaś najbardziej. Co mnie najbardziej irytowało podczas gry? Eksploracja. Żmudna, nieustanna eksploracja, poszukiwanie, bieganie ciągle po powtarzających się ścieżkach, wśród poznanych na pamięć drzew, i po wydeptanych przez Beziego łąkach. A to znajdź grzyba, a to poszukaj golemów, znajdź jakiegoś niemilca, którego czasem nie podano chociażby przybliżonej lokalizacji i przeczesuj całą Dolinę po raz enty. A gdy już wyzbierało się wszystkie roślinki i wybiło wszystkie potworki to każde kolejne zadanie "idź i znajdź" kwitowałem siarczystym "kurrrr*wa, znowu?!". Nieustanna eksploracja to nieodłączny element każdej części Sagi ale w Korzeniach zdecydowanie odbił się na mojej psychice najmocniej."
Jestem przeciętnym graczem ale wypowiedzi innych dobitnie pokazują dlaczego jest takie zainteresowanie waszymi modami.
Gdyby nie moja determinacja oraz pomoc " Tituf-a"(mam nadzieje że jeszcze mi pomoże) to dawno bym tym pizdnął
i nigdy nie wrócił. Tak jak pewnie wielu graczy.
Czy tworzyć coś nowego ? TAK ,TAK ,TAK ale uwzględnijcie że są gracze słabi i przeciętni którzy potrzebują więcej podpowiedzi.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(11.10.2018, 20:43:49)Wiwir napisał(a): ale uwzględnijcie że są gracze słabi i przeciętni którzy potrzebują więcej podpowiedzi.
nie, bo my robimy progressive power metal a nie disco polo
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 10.10.2018
Liczba postów:25
Znaczy że team zawsze robił coś pod czym mógł się podpisać i patrzeć sobie co rano w odbicie w lustrze.
Powiedzmy sobie szczerze. Przyszedłeś tu tylko po to żeby móc pocałować Gomeza w d*pę.
Za Gomeza!
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(11.10.2018, 20:45:33)Memorius napisał(a): (11.10.2018, 20:43:49)Wiwir napisał(a): ale uwzględnijcie że są gracze słabi i przeciętni którzy potrzebują więcej podpowiedzi.
nie, bo my robimy progressive power metal a nie disco polo
Więc ja nie rozumiem, bo albo:" Realnie nie ma praktycznie dla kogo tego robić. Realne zainteresowanie naszymi produkcjami jest słabe"
albo: " nie, bo my robimy progressive power metal a nie disco polo"
To nie wiem dlaczego takie żale ,tworzycie dla wąskiej grupy to macie wąską grupę.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
nie tworzymy dla wąskiej grupy
chyba że uważasz, że grupa tych którzy wolą książki od fejsbuczka, tych którzy wolą słowa od emotek i którzy wolą sami rozwiązywać problemy niż czekać na tabliczki z gotowymi rozwiązaniami jest wąska.
Ja tak nie uważam. Fakt robimy bardziej gry dla dorosłych niż dla dzieci, ale dzieci powinny się raczej pinie uczyć i spędzać czas na świeżym powietrzu niż grając w gry, do których muszą po prostu dorosnąć.
Inną sprawą jest słaby oddźwięk na forum, ale to już problem zupełnie innej natury, a szkoda bo samo Przeznaczenie dawno już we wszystkich wersjach przekroczyło 10 000 pobrań.
A co do Klasztoru to zrobiłem go dla siebie (mam na myśli fabułę, styl , dialogi i ogólnie te sprawy) a nie dla graczy.
Ponadto stworzenie gry wymaga postawienia sobie poprzeczki w trudności w jej stworzeniu. My tę poprzeczkę stawiamy sobie wysoko jako artyści, twórcy przez duże T , a nie rzemieślnicy.
Ja osobiście rzemiosłem się brzydzę.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(11.10.2018, 21:21:01)Memorius napisał(a): nie tworzymy dla wąskiej grupy
chyba że uważasz, że grupa tych którzy wolą książki od fejsbuczka, tych którzy wolą słowa od emotek i którzy wolą sami rozwiązywać problemy niż czekać na tabliczki z gotowymi rozwiązaniami jest wąska.
Ja tak nie uważam. Fakt robimy bardziej gry dla dorosłych niż dla dzieci, ale dzieci powinny się raczej pinie uczyć i spędzać czas na świeżym powietrzu niż grając w gry, do których muszą po prostu dorosnąć.
Inną sprawą jest słaby oddźwięk na forum, ale to już problem zupełnie innej natury, a szkoda bo samo Przeznaczenie dawno już we wszystkich wersjach przekroczyło 10 000 pobrań.
A co do Klasztoru to zrobiłem go dla siebie (mam na myśli fabułę, styl , dialogi i ogólnie te sprawy) a nie dla graczy.
Ponadto stworzenie gry wymaga postawienia sobie poprzeczki w trudności w jej stworzeniu. My tę poprzeczkę stawiamy sobie wysoko jako artyści, twórcy przez duże T , a nie rzemieślnicy.
Ja osobiście rzemiosłem się brzydzę.
Tak, nie tworzycie dla wąskiej grupy bo pobrać każdy może ale już ukończyć?
Pije do" Korzenie zła"
"a tak przy okazji, Kravis, czy ty skończyłeś Korzenie Zła? "
"Nie, i nie zamierzam tego ukrywać. Można powiedzieć, że nie jestem graczem kompletnym jeśli chodzi o sagę Destiny, niestety nie podołałem przy końcówce KZ kiedy to miałem problem z odnalezieniem ostatniego oddziału Jarkendarczyków, który prawdopodobnie zniknął, a nie miałem niestety na tyle silnej woli aby ten fragment gry od nowa powtarzać."
Skąd takie moje żale ? No ukończyłem wasze poprzednie mody (i kilkadziesiąt innych) a tego nie potrafię.
Pozdrawiam ?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
(11.10.2018, 21:49:18)Wiwir napisał(a): "Nie, i nie zamierzam tego ukrywać. Można powiedzieć, że nie jestem graczem kompletnym jeśli chodzi o sagę Destiny, niestety nie podołałem przy końcówce KZ kiedy to miałem problem z odnalezieniem ostatniego oddziału Jarkendarczyków, który prawdopodobnie zniknął, a nie miałem niestety na tyle silnej woli aby ten fragment gry od nowa powtarzać."
co ma do tego Kravis? zostało mu klika minut gry i wpadł w problem techniczny, który nie zalezał od niego, a od konfiguracji gry i co zostało definitywnie wyeliminowane w wersji 1.1
co do tego że "pobrali a nie ukończyli
nie mamy informacji ile osób ukończyło a ile nie
tak, na forum z tych co byli bardzo wielu nie ukończyło i uciekło z płaczem, często mimo buńczucznych wstępnych zapowiedzi
wrócą jak zamienią się z chłopców mężczyzn, czego i tobie życzę przy okazji ukończenia KZ (kiedyś)
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.974
(11.10.2018, 21:49:18)Wiwir napisał(a):
Skąd takie moje żale ? No ukończyłem wasze poprzednie mody (i kilkadziesiąt innych) a tego nie potrafię.
Pozdrawiam ?
W sumie to masz rację. To chore jest... Swojego rodzaju anomalia w moddingu Gothic, by twórcy modyfikacji chwalili graczy, którzy ukończyli grę a nie odwrotnie.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(11.10.2018, 21:58:31)Memorius napisał(a): (11.10.2018, 21:49:18)Wiwir napisał(a): "Nie, i nie zamierzam tego ukrywać. Można powiedzieć, że nie jestem graczem kompletnym jeśli chodzi o sagę Destiny, niestety nie podołałem przy końcówce KZ kiedy to miałem problem z odnalezieniem ostatniego oddziału Jarkendarczyków, który prawdopodobnie zniknął, a nie miałem niestety na tyle silnej woli aby ten fragment gry od nowa powtarzać."
co ma do tego Kravis? zostało mu klika minut gry i wpadł w problem techniczny, który nie zalezał od niego, a od konfiguracji gry i co zostało definitywnie wyeliminowane w wersji 1.1
co do tego że "pobrali a nie ukończyli
nie mamy informacji ile osób ukończyło a ile nie
tak, na forum z tych co byli bardzo wielu nie ukończyło i uciekło z płaczem, często mimo buńczucznych wstępnych zapowiedzi
wrócą jak zamienią się z chłopców mężczyzn, czego i tobie życzę przy okazji ukończenia KZ (kiedyś)
Jeszcze jedno, no dwa: "zamienią się z chłopców mężczyzn, czego i tobie życzę"-chyba jestem starszy od Ciebie.
"nie, bo my robimy progressive power metal a nie disco polo"-tak słucham "hard rock-a"i pokrewnych
(oprócz trash-u) ale bawię się jednak przy polo
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
No widzisz, przy disco polo.
A GRA nie zawsze jest zabawą. GRA jest wyzwaniem, które stawia sobie gracz aby wygrać.
Zauważ, że zagrać nie zawsze znaczy wygrać. Gra gdzie wygrywają wszyscy bez wyjątku to nie jest gra tylko multimedialna rozrywka, jak obrazki z jutuby.
Co do tego , czy KZ lub ogólnie Saga Destiny jest trudna to odpowiem, że nie.
Trudne gry to Unreal, to Half Life i poniekąd Quake 2.
Do poziomu trudności tych gier naszym produkcjom bardzo daleko.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(11.10.2018, 22:27:19)Memorius napisał(a): No widzisz, przy disco polo.
A GRA nie zawsze jest zabawą. GRA jest wyzwaniem, które stawia sobie gracz aby wygrać.
Zauważ, że zagrać nie zawsze znaczy wygrać. Gra gdzie wygrywają wszyscy bez wyjątku to nie jest gra tylko multimedialna rozrywka, jak obrazki z jutuby.
Co do tego , czy KZ lub ogólnie Saga Destiny jest trudna to odpowiem, że nie.
Trudne gry to Unreal, to Half Life i poniekąd Quake 2.
Do poziomu trudności tych gier naszym produkcjom bardzo daleko.
EEEEE-w Half Life (i wiele modów) i Quake 2 grałem i nie uważam wcale aby były tak trudne.
Dołączył: 10.10.2018
Liczba postów:25
Zuch chłopak
Powiedzmy sobie szczerze. Przyszedłeś tu tylko po to żeby móc pocałować Gomeza w d*pę.
Za Gomeza!
|