Opinie i wrażenia z rozgrywki
Przywrócenie spadającego drzewa w Yarkandar. :)
Będzie w przyszłej aktualizacji.
Восстановил падающее дерево в Яркендаре.
Будет в будущем обновлении.
Odpowiedz
(24.08.2019, 11:45:03)N1kX napisał(a): Przywrócenie spadającego drzewa w Yarkandar.
Phi... Kilofem?! Dlaczego nie przy użyciu piły albo siekiery?! To się nie trzyma kupy!  Troll
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Nie wiem, konieczne jest dodanie animacji topora lub piły, ale jeszcze nie dotarłem do tego punktu.
Odpowiedz
Ooooooooo  :) jak to naprawiłeś ?
Mi się nie udało, bo drzewo nie chciało u mnie upadać do końca.

Как ты это починил?
Мне не удалось, потому что дерево не хотело падать до конца.
Odpowiedz
Wykonałem całą robotę.
Доделал полностью.
https://youtu.be/miR7irLANGw
Odpowiedz
OK
Odpowiedz
Cytat:Wykonałem całą robotę.

:>
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Dopieszczenie takich smaczków w skryptach jest oczywiście sporym ubogaceniem. Oby gracze rosyjscy to dostrzegli i docenili w ogólnej ocenie modyfikacji.  OK
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Co powiecie na to? Wystarczą trzy przedmioty: mikstura szybkości, zwój Ulewa, zwój Śmiertelna fala. :>
Leży tu 15200 punktów doświadczenia, a efekt wizualny tej rzezi jest po prostu fenomenalny :>

[Obrazek: dWstAfG.jpg]
Odpowiedz
Wygląda pięknie ? ale jak udało Ci się tyle czasu wykombinować żeby rzucić ulewę na wszystkich i nie zginąć?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Po prostu trzeba się oddalić na odpowiednią odległość i rzucić zanim zdążą dobiegnąć ;)
Odpowiedz
Szanuję za wyczucie w takim razie! Tym bardziej że nie ma tu szans na pomyłkę ze względu na usunięcie efektu mikstury szybkości po wczytaniu.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
World of Players
TazmanDevil:
Cytat:Ok, I made it. Somehow. Thanks to marvin (sorry, but I lost patience in the end).

Time for some feedback.
First: thanks to all contributors. Looks like an awful amount of time was spent to create this mod. And thanks to Lord Sargon for his translation (without that one playing the mod would have been impossible for me). 

What I liked:
Basically every Character had some backround information to tell or references back to Gothic1. Man, who wrote all those texts??!
Small thing, but finally a mod that provides this information to the player: the weapon range. This is very valuable for a close-combat character. This information I always wanted to have in-game.
Ancient valley (except teleporter system) and Hunter guild was really well done.

What I didn't like:
This mod I will remember as the mod of endless walking and endless searching for characters and items.
The searching for characters and items is up to a certain degree caused by the google translation. If a character is referred to as 'Fingers', or the corresponding polish name, and in the game displayed as 'holder', confusion is granted.
The endless walking on the other side is caused by the design of the mod. Acrobatics was removed, so walking from A to B takes signifficantly longer, and teleporting system in the ancient valley did not support to shorten the main routes (e.g. no teleport to the exit from the ancient valley to Khorinis, also no teleport in Khorins to get to the entrance of the ancient valley). Just imagine you are somewhere outside ancestor's valley and want to check if Barthos has to say something new after he moved into the basement of the second tower...
Too many open quests in the questlog. I tried to close them out as quickly as possible, but as quests were going across worlds and chapters this was nearly impossible.
As quests did span over chapters, it became totally unclear whether a quest was blocked due to the chapter, or because I did not yet find the right solution in order to proceed. In the end a couple of quests remained open because I waited too long (by moving Xardas to different worlds and not bringing him back to Khorinis he becomes unavailable already in chapter 4), and I might have missed some subsequent quests.

Balancing/skill system:
You cannot learn everything, and that is good (you reach about 10 levels less than in the original game, plus higher LP costs for skills, and lower amount of skills via stone plates).
But I did almost run into a quest-blocker due to the LP cost increase for the builder's language. To reserve 60 LPs early in the game (in fact before entering the mining valley) is quite challenging. Now that I played through and know how to gain hundreds of STR and DEX points wihtout using LPs (don't know if this was intended, but it's only a matter of money and patience) this would not be much of an issue for a second run. But back in chapter two I did not know yet and I almost spent too many LPs in STR and 1H fighting when I realized that I need these 30 LPs for the 3rd level in order to proceed with the story.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Witam, wracam tutaj po dłuuuugiej nieobecności i mam zamiar ograć tym razem do końca [Obrazek: u6mVeK6.png]. Ogólnie wcześniej napaliłem się na Returna, ale z powodu dużych lagów nie mam chęci i nerwów do niego.
Stwierdzam, że [Obrazek: u6mVeK6.png] nie jest trudne, a kto tak uważa, chyba nigdy nie grał na koszmarze w Returnie :). Ogólnie zamierzam dołączyć do Myśliwych, postać rozwijam pod zręczność, choć przekonałem się, że czysty łucznik nie ma aż takiego prawa bytu, chociaż i tak korzystam na chwilę obecną tylko z łuku, który jest świetny na początku. Myślę nad wyzbieraniem wszystkich bonusów i nauczenia się alchemii i języków, i uważam, że postać będzie cud malina. No i jedzonko, też ważne bo z jedzenia też chyba są dodatkowe bonusy, chyba, że się mylę (?). Gor jest świetnym pomocnikiem, choć może się to wydawać lamerskie, to wykorzystuję sobie go na ten moment, bo po części jest dużo łatwiej aby bić się w grupie. Aktualnie podbijam sobie zręczność do lepszych łuków, a potem bonusy do siły, aby założyć lepszy pancerz, z tego co pamiętam, większość zbroi i tak wymaga siły, co moim zdaniem jest smutne, ale nie poddaję się.
Fabularnie, na chwilę obecną jest w porządku. Może nie doszedłem jeszcze do Starożytnego Kultu w GD, ale pamiętam go dobrze z Global Moda i tylko czekam, aż w końcu będę mógł przeżyć ten wątek jeszcze raz. Aktualnie dziennik jest zapchany, tak więc tylko pozostaje zrobić wszystkie questy gildyjne (exp, wiecie) i dołączam do Myśliwych, i lecę dalej.
Jeśli to Wam nie przeszkadza, będę co jakiś czas relacjonował moje postępy/spostrzeżenia. Nawet choćby po to, aby ktokolwiek odpisał i sam z siebie coś poradził albo napisał swoje zdanie ;].
Odpowiedz
Bonusy z jedzenia oczywiście są - grzyby, sery, szynki itd.
Co do zbroi, to nie ma znaczenia pod jaki atrybut grasz i tak założysz  bez problemu swoje gildyjne pancerze. 
Z niegildyjnych to może być problem z Pancerzem z Rudy i chyba Cięzkim Pancerzem Magnata, bo tam tej siły jednak potrzeba, szczególnie przy tym z Magicznej Rudy. Oczywiście jeśli grasz na wersji 1.5.1, bo dopiero tam te wymagania zwiekszono.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 49 gości