Opinie i wrażenia z rozgrywki
(20.10.2019, 09:46:57)Klimek napisał(a): A może by tak jeszcze runa teleportacyjna do wyjscia z DP?  OK

Podpisuje się pod tym. To byłoby świetne rozwiązanie.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
Odpowiedz
W sumie można dać w eq smoka ożywieńca  Lol
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
wycofuję cały wniosek o zmianę o bo tam jest ponoć obok rysunek sugerujący użycie mikstury

Nie, jednak w dziale niejawnym trwa dyskusja jak to to zmienić. Być może jednak zmiana tu będzie wprowadzona, bo Erwin i N1kX nad tym pracują.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(20.10.2019, 09:46:57)Klimek napisał(a): A może by tak jeszcze runa teleportacyjna do wyjscia z DP?  OK

Do wszystkich grających i tych co ukończyli grę - jeśli chcielibyście jedną runę teleportacyjną w DP, to jaką byście wybrali?
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Pod wieżą obok Irwina, pare kroków od - Irwina, teleportu do obozu mysliwych, teleportu między wyjściem z Doliny a Starcem. OK
Odpowiedz
Runa teleportacyjna do wyjscia z DP
Odpowiedz
Cytat:teleportu do obozu mysliwych

taka przecież jest
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
(20.10.2019, 20:28:09)Memorius napisał(a):
Cytat:teleportu do obozu mysliwych

taka przecież jest

"Pod wieżą obok Irwina" -  chodzi mi o to że runa do TEGO miejsca byłaby blisko dalej wypisanych miejsc w tym teleportu do obozu myśliwych.
Odpowiedz
Jeżeli miałbym wybrać tylko jedną to zdecydowanie do wyjscia z Doliny jest najpilniej potrzebna. Resztę miejsc można przebolec bo system teleportów jest w miarę sensowny a do wyjscia z Doliny biega się najwięcej a nie ma w pobliżu żadnego sensownego teleportu.
Odpowiedz
Otóż mam problem z przeznaczeniem, nie wiem czy w niego grać. Czy jest jakaś możliwość zablokowania sobie gry(tzn ukończenia) przez nie zrobienie lub zepsucia zadania?
Odpowiedz
oczywiście, że jest taka możliwość - jeszcze tylko napisz o jakie zadanie chodzi
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Nie mam pojęcia jakie to zadania, nie chce grać w moda w którym twórca czegoś nie przemyślał. Tak czy owak, dzięki za odpowiedź.
Odpowiedz
Idol
wątek główny jest do ukończenia raczej, pomimo zwalenia pobocznych
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Zdecydowanie jeśli dodatkowa runa teleportacyjna to gdzieś przy wejściu do DP lub ewentualnie u podnóży schodów (znaczy tej tej równi pochyłej na dno doliny)
Odpowiedz
Aktualnie w Przeznaczenie naprawdę gra mi się dobrze. Myślę, że pora podzielić się moimi wrażeniami, co mi się podoba a co nie. To może zacznijmy od początku...
Wyszedłem z wieży Xardasa, łał. Doszedłem do Khorinis, i pierwsze, co zapamiętałem zrobić, było przyniesienie zbroi Gorowi, który na początku jest super przydatny. Pomógł wbić mi pare lvl'i, ale gdy doszedłem do farmy Onara, stał się zbędny. Dosyć sporo leveli udało mi się dobić w mieście, tak z 6-7. Zrobiłem prawie wszystkie questy przystępujące do gildii, np. farma Onara i Mroczny Zakon. Potem robiłem questy już dla gildii kupców, i po części udało mi się je zrobić w 1 rozdziale, ale nie do końca. Jako czeladnik dołączyłem do Bospera, z powodu genialnych łuków, które do tej pory używam. Bosper imo najlepszy czeladnik pod moją klasę, czyli łucznika. Skóry dosyć korzystnie sprzedaje u niego, ale tylko te z wilków albo owiec, bo myśliwi oferują więcej za te np. cieniostworów, o ile się nie mylę. No dobrze, zrobiłem wszystkie questy gildyjne, więc dołączam do Myśliwych. Dołączam, dostaję zbroję, i co mnie zasmuciło, to to, że zbroje myśliwych wymagają siły. Ale na szczęście, pomyślałem o tym wcześniej, ponieważ już kiedyś zrypałem z siłą i miałem jej bardzo mało, tym razem udało mi się dobić wystarczająco tyle, że mogę je założyć. Tak więc po dołączeniu do gildii, jeszcze nie zdecydowałem się zaczynać 2r. Pomyślałem sobie, że to dobry moment, aby wyczyścić kawałek Khorinis i DP. W Dolinie Przodków udało mi się zdobyć parę ukrytych roślin i tabliczek wiedzy, co mi bardzo pomogło. No dobrze, po paru godzinach grania, gdy już większość zadań, które były dla mnie korzystne, udało mi się skończyć, postanowiłem rozpocząć 2r i skończyć Gildię Kupców. Oczywiście, nie zrobiłem tego w ten sposób, tylko, gdy udało mi się znaleźć Zorexa, i  poinformować o towarach Tireona, które były w posiadaniu Myśliwych, postanowiłem wejść do Jarkendaru. Do Jarkendaru wszedłem posiadając takie statystyki, imo mógłbym mieć lepsze, ale bardzo mi zależy, aby pokonać Kruka i zdobyć szpon, który prawdopodobnie będę w stanie później unieść. 
Oto staty:  

[Obrazek: postac-2r_qaprsqq.png]

Jest to 2r, przed Jarkendarem, niski lvl ale udało mi się sporo statystyk podbić. Imo gdy wydałem pn'y na 55 zręczności, postanowiłem lecieć z bonusami. Siłę zdobyłem samymi bonusami, zręczność do 100 również. Aktualnie sporo mobów one-shotuje, cieniostwory mi również nie straszne. Myślę, że nie ma tragedii, ogólnie poleciałem w ten sposób, ponieważ chciałem przyspieszyć rozgrywkę, używając mikstur i tabliczek zwiększających statystyki.
Aktualnie mam ok. 18 lvl, zrobiłem piratów, lecę na bandytów i zamierzam wrócić się do Khorinis kończąc tam zaczęte zadania typu Gildia Kupców.

Widziałem, że była dyskusja na temat teleportów w DP, bardzo by się przydały, ponieważ nie raz zanudziłem się latając w tą i  tamtą stronę, tylko po to, aby kogoś poinformować o czymś albo po prostu przynieść coś, podać itp.  Bardzo by to ułatwiło rozgrywkę, i z pewnością przyspieszyło bieganie od Khorinis do DP.
Tyle na razie ode mnie ;].
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 60 gości