Imperium Popiołów - opis/download
#1
[Obrazek: 5mTsK4B.png]

„Adanos wysłuchuje wszystkich, którzy błagają o łaskę zapomnienia,
lecz głuchy jest na głosy tych, którzy chcą zapomnieć o swoim przeznaczeniu.”


Opis:
Ostatnie spotkanie z Saturasem w Świątyni pozostawiło Bezimiennego w dużej niepewności.
Chociaż cały i zdrowy powrócił do swych przyjaciół, w jego głowie nadal tkwiły strzępki rozmowy: „Nie możesz rozwiązywać wszystkich problemów świata”.
Kiedy Esmeralda, kierowana nadludzką siłą, przybija do nabrzeża dziwnej wyspy, słowa maga: „TWOJE Przeznaczenie nadal się nie wypełniło...” wybrzmiewają teraz jak złowieszcza wróżba.
Gdy system teleportów przenosi naszego bohatera do Jarkendaru - wszystko wydaje się być zmyślnym planem, który nieuchronnie prowadzi do ostatecznej rozgrywki.

Modyfikacja jest ostatnią częścią „Sagi DESTINY”, gdzie poznamy losy Bezimiennego tuż po akcji w "Korzeniach Zła" i przed wypłynięciem 'Esmeraldą' na Kontynent.
W „Imperium Popiołów” gracz pojawi się w znanym sobie zenie, ogarniętym przygotowaniami do wojny, w której żadna ze stron nie będzie zwycięzcą... 
Będzie wiele przemieszczeń, bitewnej taktyki, ale i zadań eksploracyjnych czy detektywistycznych. Wiele spraw niewyjaśnionych wcześniej zostanie doprowadzonych do końca.
Mod korzysta z zasobów wcześniejszych części 'Sagi' oraz prac i twórczości dostępnej na WOGu, wprowadza pewne autorskie elementy w wykonaniu Erwina.

W grze natkniemy się na obozy i frakcje:
* Krucjata Ludowa
* Kompania Górnicza
* Magowie Wody - Wodny Krąg
* Magowie Ognia
* Obóz Arto
* Bandyci
* Paladyni
* Mroczny Zakon
* Zakon Ocalenia
* Łowcy Nieumarłych
* inni NPC

Screeny:
Wersja 1.1.0
[Obrazek: eo7EzJO.png]
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
#2
powyższy download został zaktualizowany o nową, poprawioną wersję 1.1
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
#3
OSTATECZNA LISTA POPRAWEK I ZMIAN


Dodano trzy nowe zadania
 "Kolaps wertykalny"
"Niesforna dziewczyna"
"Misja Wilka"

Teraz ostatnim zadaniem, które pozostaje w Dzienniku, jest "Odpłynąć" a nie "Inwazja"

*przebudowano logikę wydarzeń w zadaniu "Bestie z otchłani czasu"
*przebudowano i rozbudowano zadanie "Odwieczni wrogowie"
*przebudowano w pierwszej fazie i rozszerzono zadanie "Na zawsze razem"
*przebudowano zadanie "Artefakty Jarkendaru"

Poprzez dodatkowe wpisy lub/i dialogi doprecyzowano logikę rozwoju zadań:
"Iwazja" (teraz akcję ze zwiadem grupy Konrada można wykonać natychmiast po przekazu rozkazu Ingmara i nie jest już ona zależna od zadania "Król Goblinów". Całkowicie przebudowano segment z Morgionem i Asmarionem).
"Odpłynąć' (teraz pierwsza rozmowa z Saturasem w obozie WK nie jest wymagana do tego, by Zelda mogła zejść na ląd i wraz z Roscoe pojawiają się na plaży znacznie wcześniej) oraz nie można teraz rozmawiać z Merdarionem o Słonecznym Kamieniu zanim się nie odnajdzie Baltrama.
"Przeminęło z wiatrem" (nie jest już tajemnicą, że to Levon jest uwięziony, bo można go przecież namierzyć czarem, albo z broni dystansowej)
"Dwaj kowale" (dodatkowy wpis i dialog z Haradem na plaży)
"Sny o potędze" (teraz Blizna dowiaduje o planach Arto od razu po pierwszej rozmowie z Arto i ta wieść nie jest już zależna od zachowania Gritty, zwiększono płynność interakcji z Arto)
"Zakochany Fortuno" (teraz można powiedzieć o decyzji Fortuno Saturasowi od razu po zakończeniu tego zadania i nie jest to zależne od ataku pod Świątynią)
"Krucjata Ludowa" (nie może już zaistnieć sytuacja, że Fidelis i Kleofas znikają z obozu zanim powinno to nastąpić zgodnie z logiką tego zadania)

ogólnie rozszerzono liczbę wpisów do zadania "Wielka wyprawa Wodnego Kręgu", ponadto teraz Cavalorn i Rhen przechodzą pod obóz w czasie bitwy, usunięto całość przemieszczenia WK do Biblioteki i wszystkie dialogi z tym związane oraz Patrick faktycznie wykonuje rozkaz Corda i powraca do obozu

doprecyzowano lokalizację 4 Strażników i Białego Wilka w dialogach z Zafkielem

dodano nowe dialogi lore i sytuacyjne
Talbin (przy posiadaniu pewnych rodzajów skór) i (gdy Mroczni i Paladyni są na plaży)
Ewald (po zatrudnieniu kowala)
Waldron (na plaży)
Tollberg (na plaży)
Milenius (pod Świątynią o Haradzie)
Rudolf (na plaży)
Ludwig (na plaży)
Marbach (na plaży)
Dietrich (na plaży)
Patrick (po powrocie do obozu WK)
Hipolit (po odejściu Krucjaty)
Saruf (po odejściu Krucjaty)
Slayer (po odejściu Krucjaty)

rozszerzono lub poprawiono niektóre dialogi lore i sytuacyjne (poza tymi związanymi ze zmianami w zadaniach)
Heywood
Edgor
Zafkiel
von Emde
Kelvin
Lares (w tym z nowym wpisem do zadania WK)
Domecjusz
Nestoriusz
Randolph
Stilgar
Chociemir
Tryfon
Monty

dodano nowe specakcje, które pod poniższymi nazwami oczywiście się w dzienniku nie zapisują
Fałszywe trofeum
Nagroda za wierność
Zimne serce (połączone ze skupem)
Skóra Czarnego Trolla
Źródło obsydianu

HANDEL
teraz tylko Cronos sprzedaje zgodnie z logiką dialogową zwoje Wody i Elektryczności w obniżonej cenie i większej ilości
usunięto te zwoje z asortymentu handlowego Tryfona (poza Łańcuchem Błyskawic, który zgodnie z lore jest przypisany Zakonowi Ocalenia)
Tryfon nie sprzedaje już Mikstury z Czarnej Perły - jest ona usunięta z gry
teraz zgodnie z informacjami dialogowymi cena marchewki spadła i wynosi nie 100 a 60 sztuk złota

dodano skup skór hieny u Talbina oraz skór geparda na podstawie dialogu z nim u innego NPC
dodano skup kłów trolla u Edgora

RUTYNY

naprawiono problem z martwym Wilkiem na pokładzie "Esmeraldy"
uproszczono nieco rutynę Nestoriusza na plaży
teraz na obszarze Świątyni Magowie Zakonu Ocalenia stoją na zewnątrz, a nie w ostatniej komnacie
teraz Wilk znika z gry po wykonaniu zadania "Misja Wilka" i jest możliwe w różnych momentach gry po wykonaniu pewnych kluczowych zadań"
rozszerzono rutyny Levona na plaży
poprawiono błąd w rezultacie którego gdy gramy za Mrocznych w ostatniej bitwie nie pojawia się Paladyn Tollberg - teraz pojawia się w tej sytuacji on, a nie Chociemir
teraz Lee zajmuje miejsce Wilka na straży okrętu

inne poprawki
usunięto z gry pustynne wilki i pustynne ścierwojady
teraz na kowadle przy produkcji magicznych strzał i bełtów pojawia się brakująca informacja o wymaganych komponentach
teraz można już zrobić na stole alchemicznym pewien rodzaj przydatnej gorzałki, jednak pod warunkiem wykonania jednej ze specakcji na plaży
uzupełniono opis zwoju Krwawa Ofiara
usunięto z gry Polne Bestie i zastąpiono je Jarkendarskmi Zębaczami
teraz wartość pancerza zwracanego przez Angara wynosi już nie 15 000 a 8000 sztuk złota

usunięto praktycznie tylko honorowy exp za wykonanie zadań "Inwazja" i "Odpłynąć"
znacznie zmniejszono dotychczasowy exp za wykonanie zadania "Zapasy dla załogi" jako niewspółmierny do samej akcji

zmieniono wyświetlanie wielu napisów przy otwieraniu paczek, piciu mikstur na te żółte, większe i czytelniejsze
zmieniono opisy itemów 
Młot Lou
Piwo Zamkowe
Polewka Eleny

z Nalewki na serafisie usunięto efekt dźwiękowy Snd_Play("ORC_ANGRY");
teraz opcja nauki i Alrika będzie się zawsze wyświetlała jako ostatnia
napisy przy oddawaniu składników Daltonowi już się nie nakładają
Claivert przedstawia się jako myśliwy a miał tylko miecz dwuręczny - teraz ma zestaw myśliwski - Długi Miecz i Łuk Jesionowy

poprawiono i uzupełniono opis amuletu "Chwała Beliara"
usunięto z  handlu i tym samym z gry zwój "Strach" z oferty handlowej Vexilona
usunięto Kamiennego Golema z okolic mostku przy chacie Levona
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

#4
AKTUALIZACJA:
Wersja 1.1 została "obrobiona" przez N1kX od strony technicznej - zmniejszono znacznie "wagę" modyfikacji i poprawiono dodatkowo tekstury gry - link został zaktualizowany.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości