Korzenie Zła - problem z zadaniem...
To jedyny dialog jaki mi został.

Chciałbym się upewnić co do jednej rzeczy:
czy tablice i zagadki naprawdę są w odpowiedniej kolejności?

Znam treści wszystkich tabliczek i właśnie próbuję rozwiązać zagadki, jednakże treści ze zwoju i to co mówi Jarkendarczyk zadający pytania nie pasuje mi do tego co sam wymyśliłem jako poprawne odpowiedzi.

Gdy jest pytanie o "prowadzących do wnętrza", mam odpowiedzi 10, 12 itp, a gdy o strażników ojca słońca w domu, to liczby te są mniejsze - 4, 5 itp, dodatkowo sam Jarkendarczyk wspomina o "tajemnicach w Nowym domu", co dla mnie jednoznacznie łączy się ze słowem przed "prowadzących do wnętrza", które rozszyfrowałem na zwoju.

Jak coś, to mogę podać w PW moje rozwiązanie i uargumentować bez owijania w bawełnę co ja rozumiem poprzez odpowiednie słowa.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Gdzie w odpowiedziach pojawiają się większe liczby chodzi o "*** prowadzące do wnętrza", a gdzie mniejsze liczby to o "strażników ojca słońca". "***" należy brać dosłownie, ile odpowiednich przedmiotów go emituje w korytarzu, a drugie dotyczy już samego głównego pomieszczenia i też aranżacji wnętrza.
Koniec kariery ~ emerytowany Arcymag Ognia
Odpowiedz
Hmm, źle więc to zinterpretowałem. Ja założyłem że chodzi o strażników w innych komnatach(12) bo pasowało do odpowiedzi, zaś prowadzące do wnętrza - myślałem o elementach które pozwalają wejść do sali z przełącznikami w "nowym domu" czyli świątyni w DP(też ilość pasowała ta z odpowiedzi gdybym miał rację i zagadki były zamienione).
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Czy po zjedzeniu Siniaka Szlachetnego powinło coś sie stać ? zjadłem go i nic sie nie stało nie wyskoczyl mi opiekun lasu :/
Odpowiedz
On się nie pojawia koło Ciebie tylko w lesie, tym od łódki do obozu Myśliwych.
Odpowiedz
ok a wszystkie golemy są przed obozem mysliwych ? bo narazie zlokalizowalem 4 osobniki a ostatniego nie moge znalesc tak sie dobrze ukrył
Odpowiedz
Tak - przed obozem, ale mogą być z każdej jego strony.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Zostało 3 bandytów -Orsini, Rutger ,Vismut .Coś mi się przypomina że jednemu z nich należało COŚ przynieść-któremu i co.?

Mam 3 tabliczki jarkendarczyków -gdzie szukać zielonej? (jeśli jest więcej to gdzie)
Odpowiedz
*Rutger chciał pancerz. Dokładnie taki jak ma na sobie.
*Co do kolorowych tabliczek - nie pamiętam gdzie jest zielona - lepiej powiedz GDZIE znalazłeś pozostałe.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
(08.10.2018, 09:43:43)Tituf napisał(a): *Rutger chciał pancerz. Dokładnie taki jak ma na sobie.
*Co do kolorowych tabliczek - nie pamiętam gdzie jest zielona - lepiej powiedz GDZIE znalazłeś pozostałe.

No właśnie to zadanie z RUTGEREM (pancerz) Dawno mam za sobą . (bo to zadanie dziennikowe)
Pamiętam tylko czerwoną -kamienny krąg.
Odpowiedz
Chaotycznie opisujesz. Najlepiej podawaj tytuł zadania i ostatnie wpisy.
Trzeba się pozbyć Vismuta. A pozbędziesz się go, jak pojawi się dialog, że wiesz kto zabił Wolframa. A to się stanie jak wykonasz inne zadanie. Porada - wykonuj inne zadania.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
(08.10.2018, 10:06:27)Tituf napisał(a): Chaotycznie opisujesz. Najlepiej podawaj tytuł zadania i ostatnie wpisy.
Trzeba się pozbyć Vismuta. A pozbędziesz się go, jak pojawi się dialog, że wiesz kto zabił Wolframa. A to się stanie jak wykonasz inne zadanie. Porada - wykonuj inne zadania.

Zostało  mi 10 zadań ;Mędrzec,
Odmęty umysłu -nie mogę znaleźć 2-go fragmentu klucza (ale to ponoć nieobowiązkowe)
Problemy na farmie
Uzurpator
Niebezpieczna okolica
Bankierzy i bankruci
Cenniejsze niż złoto
Siedem dziewczyn
Świątynia
Znaki czasu
I nic z tych zadań nie mogę ruszyć (oprócz MĘDRZEC)
Na którym z nich się skoncentrować i szukać do upadłego ?
Odpowiedz
(08.10.2018, 10:28:15)Wiwir napisał(a): Na którym z nich się skoncentrować i szukać do upadłego ?
Nie wiem. To zależy od etapu na jakim są poszczególne zadania.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Odpowiedz
Podaj więcej szczegółów odnośnie pozostałych zadań.
Na podstawie samych ich nazw ciężko coś podpowiedzieć.

Drugi fragment klucza jest bodajże gdzieś w górach jak się idzie do chatki pustelnika.
Odpowiedz
(08.10.2018, 10:33:51)Tituf napisał(a):
(08.10.2018, 10:28:15)Wiwir napisał(a): Na którym z nich się skoncentrować i szukać do upadłego ?
Nie wiem. To zależy od etapu na jakim są poszczególne zadania.

Czy przesłać Ci "save" abyś zobaczył dziennik?   Jest to mój drugi mod którego nie potrafię ukończyć ,(1-Powrot xresa ale do niego na pewno wrócę) a grałem w kilkadziesiąt -Klasztor w kolejce.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości