17.10.2022, 08:57:24
Udało mi się przekonać znajomego do sięgnięcia po Klasztor. Jako, że nie jest tutaj obecny, za jego zgodą wrzucam opis jego wrażeń.
Kolejny gracz zachwycony modem, dobra robota.
Kolejny gracz zachwycony modem, dobra robota.
Cytat:mega klimatyczny mod, zajebiscie napisane postacie, miodzio dialogi i intrygi (do pewnego momentu podejrzewałem, ze wszyscy są w zmowie u za chwile zrobią na mnie jaka zasadzkę)
[10:56]
mapy tez dobrze zaprojektowane
[10:57]
wyspa z hełmem prostsza niż się spodziewalem (z kolei ostatnia mapa i to nawiązanie do gry o tron hyhyh) (edytowane)
[10:57]
miałem w opór zwojów i dużo many wiec przejechałem przez mobki bez problemów
[10:58]
trudniej z łamigłówka poszło, bo długo nie zauważyłem jednego z przełączników ale i to w końcu poszło
[10:59]
mogliby w sumie ludziki od Klasztoru lepiej zrobić dziennik, bo niektóre kwestie nie były w nim ujęte mimo ze padały w dialogach
[10:59]
i jak się wyszło z gry to później mógł człowiek zapomnieć całkiem istotnych informacji
[11:00]
były tez 2 sytuacje, w których przypadkiem odkryłem rozwiązanie
[11:00]
mianowicie zwój na strach, co jeszcze można przeboleć, bo wystarczyło zajrzeć w dosłownie każdy kat jaskini
[11:01]
ale machanie kilofem przy posagu orka to totalny przypadek był
[11:01]
zirytowałam się i staroszkolnie zacząłem na wszystko w zasięgu wzroku klikać
[11:04]
muzyka tez była fantastyczna, to jakiś ogólnodostępny asset? sami zrobili? od kogoś dostali?
[11:04]
niestety zakończenie mi się nie podobało
[11:04]
nie lubię otwartych zakończeń
[11:05]
do tego nie wyjaśniło się do końca, co w końcu w tym klasztorze się stało
[11:05]
w sensie kto za intryga naprawdę stał, w tzw cieniu
[11:05]
trochę irytujące
[11:06]
i w ogóle w pewnym momencie historia weszła na dziwne tory
[11:06]
chodzi mi o wydarzenie tuż przed uruchomieniem teleportu
[11:07]
do tego momentu czułem się jak podczas czytania imienia róży, gęsta, dosłownie namacalna atmosfera intrygi
[11:07]
[11:08]
hm, tak w ogóle to jest w uniwersum gothica czy w jakimś zmyślonym?
[11:09]
bo jest dużo typowo gothicowych rozwiązań typu mechanika alchemii, stoły runiczne, konkretne zwoje magiczne jak z gothicow
[11:09]
miałem taka rozkmine czy to nie ten sam świat ale n lat wprzod
[11:10]
gdzie magów już nie na, bo coś odjebali i zastąpili ich inkwizycja
[11:10]
zniszczyli wszystkie runy i zabronili tworzyć nowe
[11:11]
coby magowie nie powrócili
[11:12]
rozjechali dogmat trzech bóstw zastępując je jednym i tworząc nowe własne czary żeby trzymać wszystkich za mordę (motyw z tym czarem kontroli umysłów, który dopiero w niedawnym czasie został zakazany) żeby nie podzielić losu magów (edytowane)
[11:14]
w ogóle zacząłem to rozkminiac, bo w oficjalnym opisie Klasztoru jest wzmianka, ze to nowa historia w świecie Gothica