Klasztor - podsumowanie
Czas gry 13h 37minut ( Trochę więcej niż poprzednicy, ale zakręciłem się w paru miejscach. Poza tym kiedy teraz wiem co i jak, to używałbym więcej magii w pewnej lokacji, a nie latał z patelnią i kosą, bo jak widziałem na finale to lwia część zwojów, które skrzętnie chomikowałem okazała się nieprzydatna. )
Statystyki końcowe:
- siła 38 -zręczność 60 - mana 157 - pż 298
- poziom 12
Minusy / bugi, które u mnie wystąpiły:
a) pierścień Mistrza – miał poprawiać, a tylko pogarszał styl walki; nie udało mi się go obłaskawić, więc go nie używałem
b) finałowy miecz – chmurka, która z niego czasem leciała powodowała, że przeciwnicy zaczynali atakować siebie nawzajem, dla mnie to lepiej, ale nie jestem pewny czy tak powinno być ( podobnie miałem bodajże w Przeznaczeniu )
c) skrzętnie zachowany na czarną godzinę zwój Ulewa nie działał w finałowej lokacji ( zero efektu zamrożenia, zero obrażeń )
d) nieczytelne creditsy na końcu – błękitno-różowa pikseloza ( pewnie wina mojej grafiki ); byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to gdzieś wrzucił żebym mógł zobaczyć
e) gdzieniegdzie np. w tajnej bibliotece zanikały mi ściany
f) może trochę za trudna finałowa lokacja, ale jak się pokombinuje to da się ją ogarnąć, będąc oczywiście odpowiednio wyposażonym
W każdym bądź razie krytycznych, czy denerwujących błędów się nie dopatrzyłem.
Plusy:
a) produkcja opowiada osobną historię i nie jest powiązana z samym G2NK i innymi modami chyba tylko poza silnikiem gry i zenami
b) mroczna, gęsta, bardzo dobra fabuła, napisana lepiej niż niejednym thrillerze – moje skojarzenia: „ Imię róży” , „Wyspa tajemnic”
( jak ktoś lubi takie klimaty, to Klasztor jest dla niego wręcz obowiązkową pozycją )
c) bardzo dobrze napisane postacie i dialogi, gdzie słownictwo NPCtów adekwatne do miejsca rozgrywki
d) dodające klimatu zastosowanie łaciny
e) zagadki, które nie są zbyt trudne do rozwiązania – myślę, że każdy powinien się w nich odnaleźć, choć może jak ja, nie od razu we wszystkich
f) bardzo dużo ciekawych tekstów do poczytania w księgach
g) mnóstwo nowinek skryptowych – niektóre rozwiązania widziałem pierwszy raz, a trochę tych modów ograłem ( nie będę opisywał, niech każdy się sam przekona i oceni )
h) zaskakujący w pewnym momencie respawn roślin – czyli jednak można
i) dodająca klimatu niesamowita ścieżka dźwiękowa
j) dialog z Zacariahem
Wg mnie jest to jedna z topowych modyfikacji zrobionych na bazie G2NK.
Należą się podziękowania twórcom za to, że w tak krótkim czasie, w tak małym gronie zrobili coś tak dobrego.
Czas gry 13h 37minut ( Trochę więcej niż poprzednicy, ale zakręciłem się w paru miejscach. Poza tym kiedy teraz wiem co i jak, to używałbym więcej magii w pewnej lokacji, a nie latał z patelnią i kosą, bo jak widziałem na finale to lwia część zwojów, które skrzętnie chomikowałem okazała się nieprzydatna. )
Statystyki końcowe:
- siła 38 -zręczność 60 - mana 157 - pż 298
- poziom 12
Minusy / bugi, które u mnie wystąpiły:
a) pierścień Mistrza – miał poprawiać, a tylko pogarszał styl walki; nie udało mi się go obłaskawić, więc go nie używałem
b) finałowy miecz – chmurka, która z niego czasem leciała powodowała, że przeciwnicy zaczynali atakować siebie nawzajem, dla mnie to lepiej, ale nie jestem pewny czy tak powinno być ( podobnie miałem bodajże w Przeznaczeniu )
c) skrzętnie zachowany na czarną godzinę zwój Ulewa nie działał w finałowej lokacji ( zero efektu zamrożenia, zero obrażeń )
d) nieczytelne creditsy na końcu – błękitno-różowa pikseloza ( pewnie wina mojej grafiki ); byłbym wdzięczny jakby ktoś mi to gdzieś wrzucił żebym mógł zobaczyć
e) gdzieniegdzie np. w tajnej bibliotece zanikały mi ściany
f) może trochę za trudna finałowa lokacja, ale jak się pokombinuje to da się ją ogarnąć, będąc oczywiście odpowiednio wyposażonym
W każdym bądź razie krytycznych, czy denerwujących błędów się nie dopatrzyłem.
Plusy:
a) produkcja opowiada osobną historię i nie jest powiązana z samym G2NK i innymi modami chyba tylko poza silnikiem gry i zenami
b) mroczna, gęsta, bardzo dobra fabuła, napisana lepiej niż niejednym thrillerze – moje skojarzenia: „ Imię róży” , „Wyspa tajemnic”
( jak ktoś lubi takie klimaty, to Klasztor jest dla niego wręcz obowiązkową pozycją )
c) bardzo dobrze napisane postacie i dialogi, gdzie słownictwo NPCtów adekwatne do miejsca rozgrywki
d) dodające klimatu zastosowanie łaciny
e) zagadki, które nie są zbyt trudne do rozwiązania – myślę, że każdy powinien się w nich odnaleźć, choć może jak ja, nie od razu we wszystkich
f) bardzo dużo ciekawych tekstów do poczytania w księgach
g) mnóstwo nowinek skryptowych – niektóre rozwiązania widziałem pierwszy raz, a trochę tych modów ograłem ( nie będę opisywał, niech każdy się sam przekona i oceni )
h) zaskakujący w pewnym momencie respawn roślin – czyli jednak można
i) dodająca klimatu niesamowita ścieżka dźwiękowa
j) dialog z Zacariahem
Wg mnie jest to jedna z topowych modyfikacji zrobionych na bazie G2NK.
Należą się podziękowania twórcom za to, że w tak krótkim czasie, w tak małym gronie zrobili coś tak dobrego.