25.12.2019, 14:35:07
Один игрок запорол квест с табличкой (Это по квесту от Руперта).
Табличку можно отдать Кроносу только в Хоринисе. Я считаю, что надо дать возможность отдать ее в Яркендаре.
Табличку можно отдать Кроносу только в Хоринисе. Я считаю, что надо дать возможность отдать ее в Яркендаре.
INSTANCE DIA_Cronos_zwrot (C_INFO)
{
npc = KDW_1401_Addon_Cronos_NW;
nr = 3;
condition = DIA_Cronos_zwrot_Condition;
information = DIA_Cronos_zwrot_Info;
permanent = FALSE;
description = "Myślę, że ta tabliczka należy do ciebie.";
};
FUNC int DIA_Cronos_zwrot_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kosa_stoneplate) && (Npc_HasItems(other, ItWr_StonePlateCommon_thief) >= 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC void DIA_Cronos_zwrot_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_00"); //Myślę, że ta tabliczka należy do ciebie.
B_GiveInvItems (other, self, ItWr_StonePlateCommon_thief, 1);
B_UseFakeBook(self, ItWr_StonePlateCommon_thief);
Npc_RemoveInvItems(self, ItWr_StonePlateCommon_thief,1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_01"); //Na Adanosa, jak ją zdobyłeś?! Zgubiłem ją w czasie ewakuacji z Górniczej Doliny.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_02"); //To długa historia.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_03"); //W sumie to zasługa pewnego skromnego czeladnika Ruperta z Khorinis oraz Najemnika Kosy, który przesyła ci pozdrowienia.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_04"); //Ja jestem tylko posłańcem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_05"); //Znam Kosę, był jednym z najbardziej godnych zaufania ludzi Lee.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_06"); //Postąpiliście bardzo szlachetnie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_07"); //Ta tabliczka ma ogromną wartość naukową.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_08"); //Niechaj spłynie na was łaska Adanosa!
B_RaiseAttribute(hero,ATR_HITPOINTS_MAX,2);
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,2);
AI_PrintScreen("Energia życiowa + 2",-1,-1,FONT_Screen,2);
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_09"); //Będę mógł teraz powrócić do swoich przerwanych badań.
B_GivePlayerXP(200);
B_LogEntry(TOPIC_Rupert_trouble,"Oddałem tabliczkę Cronosowi. Teraz muszę pomówić ze swoim zleceniodawcą.");
};
{
npc = KDW_1401_Addon_Cronos_NW;
nr = 3;
condition = DIA_Cronos_zwrot_Condition;
information = DIA_Cronos_zwrot_Info;
permanent = FALSE;
description = "Myślę, że ta tabliczka należy do ciebie.";
};
FUNC int DIA_Cronos_zwrot_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Kosa_stoneplate) && (Npc_HasItems(other, ItWr_StonePlateCommon_thief) >= 1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC void DIA_Cronos_zwrot_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_00"); //Myślę, że ta tabliczka należy do ciebie.
B_GiveInvItems (other, self, ItWr_StonePlateCommon_thief, 1);
B_UseFakeBook(self, ItWr_StonePlateCommon_thief);
Npc_RemoveInvItems(self, ItWr_StonePlateCommon_thief,1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_01"); //Na Adanosa, jak ją zdobyłeś?! Zgubiłem ją w czasie ewakuacji z Górniczej Doliny.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_02"); //To długa historia.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_03"); //W sumie to zasługa pewnego skromnego czeladnika Ruperta z Khorinis oraz Najemnika Kosy, który przesyła ci pozdrowienia.
AI_Output (other, self ,"DIA_Cronos_zwrot_15_04"); //Ja jestem tylko posłańcem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_05"); //Znam Kosę, był jednym z najbardziej godnych zaufania ludzi Lee.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_06"); //Postąpiliście bardzo szlachetnie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_07"); //Ta tabliczka ma ogromną wartość naukową.
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_08"); //Niechaj spłynie na was łaska Adanosa!
B_RaiseAttribute(hero,ATR_HITPOINTS_MAX,2);
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,2);
AI_PrintScreen("Energia życiowa + 2",-1,-1,FONT_Screen,2);
AI_Output (self, other ,"DIA_Cronos_zwrot_04_09"); //Będę mógł teraz powrócić do swoich przerwanych badań.
B_GivePlayerXP(200);
B_LogEntry(TOPIC_Rupert_trouble,"Oddałem tabliczkę Cronosowi. Teraz muszę pomówić ze swoim zleceniodawcą.");
};