26.12.2019, 03:53:12
Ur-Trall написал и так есть.
Квест TOPIC_Diplomacy Żagle i dyplomacja
Он закрывается два раза у паладина Honoryn и Apogeon
Ur-Trall считает, что закрывать его надо только у Апогеона, а у Хоноруна убрать
Квест TOPIC_Diplomacy Żagle i dyplomacja
Он закрывается два раза у паладина Honoryn и Apogeon
Ur-Trall считает, что закрывать его надо только у Апогеона, а у Хоноруна убрать
instance DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip(C_Info)
{
npc = PAL_213_Honoryn;
nr = 3;
condition = DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Condition;
information = DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam zezwolenie na przejęcie okrętu!";
};
func int DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Condition()
{
if((hero.guild == GIL_BAD) && (Npc_HasItems(other,itri_kolcoxagena) >= 1))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_15_00"); //Mam zezwolenie na przejęcie okrętu!
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_01"); //Mam polecenie przyjąć taki rozkaz tylko od posiadacza pierścienia Lorda Hagena.
AI_Output(other,self,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_15_01"); //Oto ten pierścień.
B_GiveInvItems(other,self,itri_kolcoxagena,1);
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_02"); //Tak. To pierścień Lorda Hagena.
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_03"); //W takim przypadku nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wykonać jego zarządzenie.
B_GivePlayerXP(2500);
//Log_SetTopicStatus (Topic_Ship, LOG_SUCCESS);
b_logstatus(Topic_Ship, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry(Topic_Ship,"Teraz 'Esmeralda' należy do mnie.");
MIS_sailing_diplomacy = LOG_SUCCESS;
//Log_SetTopicStatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
b_logstatus(TOPIC_Diplomacy, LOG_SUCCESS);
Log_AddEntry(TOPIC_Diplomacy,"Pierścień Lorda Hagena otworzył mi drogę na Irdorath.");
MIS_ShipIsFree = TRUE;
B_StartOtherRoutine(Girion,"WaitForShip");
};
instance DIA_Apogeon_triumph(C_Info)
{
npc = BAD_9010_Apogeon;
nr = 3;
condition = DIA_Apogeon_triumph_condition;
information = DIA_Apogeon_triumph_info;
permanent = FALSE;
description = "Wypełniłem swoją misję.";
};
func int DIA_Apogeon_triumph_condition()
{
if(Npc_KnowsInfo(other,DIA_Hagen_shipring))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Apogeon_triumph_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_00"); //Wypełniłem swoją misję.
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_01"); //Lord Hagen zgodził się na proponowane warunki i zamierza niezwłocznie opuścić miasto wraz ze swymi ludźmi.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_02"); //Doskonale. A co z okrętem?
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_03"); //Otrzymałem osobistą zgodę Hagena na jego przejęcie na czas misji, jaką mam wykonać w pobliżu Khorinis.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_04"); //Czy pytał cię o szczegóły? O to, dokąd się udajesz?
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_05"); //Nie. Chyba zaufał mi jako Wybrańcowi Innosa, a może to wizja okrętu wyładowanego magiczną rudą.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_06"); //To dobrze. To bardzo dobrze...
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_07"); //Teraz już tylko od ciebie zależy, kiedy wykonasz kolejny krok ku swemu Przeznaczeniu.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_08"); //Pomyśl nad tym, co powinieneś teraz zrobić.
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_09"); //Pomyślę.
B_StartOtherRoutine(Pal_201_Ingmar,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_200_Hagen,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_202_Albrecht,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_204_Archibald,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_205_Gotard,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_206_Elric,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_208_Severius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_209_Godfryd,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_210_Henryk,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_211_Milenius,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_212_Tercjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_214_Maksymilian,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_215_Ricardo,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_216_Cedric,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_220_Genezjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_221_Nazario,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_222_Palestrius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_223_Rancjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_224_Mitherius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_225_Arminor,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_226_Wespazjus,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_227_Valoroso,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_228_Sparidus,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_230_Dominik,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_231_Felipe,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_232_Wiktoryn,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_233_Rajmund,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_234_Saturnin,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_235_Kryspin,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_236_Konrad,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_237_Felix,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_238_Euzebiusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_239_Walery,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_240_Heliodor,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_241_Baldwin,"out");
B_StartOtherRoutine(Mil_304_Maurycy,"out");
B_StartOtherRoutine(Mil_305_Gracjan,"out");
B_StartOtherRoutine(MIL_331_Wolfgang,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_3500_Paladin,"out");
MIS_sailing_diplomacy = LOG_SUCCESS;
//Log_SetTopicStatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
b_logstatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry(TOPIC_Diplomacy,"Apogeon został powiadomiony o moim sukcesie w negocjacjach pomiędzy Paladynami a orkami w Górniczej Dolinie. Ciekawe, jak wygląda miasto bez Paladynów.");
B_GivePlayerXP (750);
};
{
npc = PAL_213_Honoryn;
nr = 3;
condition = DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Condition;
information = DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam zezwolenie na przejęcie okrętu!";
};
func int DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Condition()
{
if((hero.guild == GIL_BAD) && (Npc_HasItems(other,itri_kolcoxagena) >= 1))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_Info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_15_00"); //Mam zezwolenie na przejęcie okrętu!
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_01"); //Mam polecenie przyjąć taki rozkaz tylko od posiadacza pierścienia Lorda Hagena.
AI_Output(other,self,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_15_01"); //Oto ten pierścień.
B_GiveInvItems(other,self,itri_kolcoxagena,1);
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_02"); //Tak. To pierścień Lorda Hagena.
AI_Output(self,other,"DIA_Pal_213_Schiffswache_BADGoShip_01_03"); //W takim przypadku nie pozostaje mi nic innego, jak tylko wykonać jego zarządzenie.
B_GivePlayerXP(2500);
//Log_SetTopicStatus (Topic_Ship, LOG_SUCCESS);
b_logstatus(Topic_Ship, LOG_SUCCESS);
B_LogEntry(Topic_Ship,"Teraz 'Esmeralda' należy do mnie.");
MIS_sailing_diplomacy = LOG_SUCCESS;
//Log_SetTopicStatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
b_logstatus(TOPIC_Diplomacy, LOG_SUCCESS);
Log_AddEntry(TOPIC_Diplomacy,"Pierścień Lorda Hagena otworzył mi drogę na Irdorath.");
MIS_ShipIsFree = TRUE;
B_StartOtherRoutine(Girion,"WaitForShip");
};
instance DIA_Apogeon_triumph(C_Info)
{
npc = BAD_9010_Apogeon;
nr = 3;
condition = DIA_Apogeon_triumph_condition;
information = DIA_Apogeon_triumph_info;
permanent = FALSE;
description = "Wypełniłem swoją misję.";
};
func int DIA_Apogeon_triumph_condition()
{
if(Npc_KnowsInfo(other,DIA_Hagen_shipring))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Apogeon_triumph_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_00"); //Wypełniłem swoją misję.
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_01"); //Lord Hagen zgodził się na proponowane warunki i zamierza niezwłocznie opuścić miasto wraz ze swymi ludźmi.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_02"); //Doskonale. A co z okrętem?
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_03"); //Otrzymałem osobistą zgodę Hagena na jego przejęcie na czas misji, jaką mam wykonać w pobliżu Khorinis.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_04"); //Czy pytał cię o szczegóły? O to, dokąd się udajesz?
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_05"); //Nie. Chyba zaufał mi jako Wybrańcowi Innosa, a może to wizja okrętu wyładowanego magiczną rudą.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_06"); //To dobrze. To bardzo dobrze...
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_07"); //Teraz już tylko od ciebie zależy, kiedy wykonasz kolejny krok ku swemu Przeznaczeniu.
AI_Output(self,other,"DIA_Apogeon_triumph_08_08"); //Pomyśl nad tym, co powinieneś teraz zrobić.
AI_Output(other,self,"DIA_Apogeon_triumph_15_09"); //Pomyślę.
B_StartOtherRoutine(Pal_201_Ingmar,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_200_Hagen,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_202_Albrecht,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_204_Archibald,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_205_Gotard,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_206_Elric,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_208_Severius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_209_Godfryd,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_210_Henryk,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_211_Milenius,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_212_Tercjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_214_Maksymilian,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_215_Ricardo,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_216_Cedric,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_220_Genezjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_221_Nazario,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_222_Palestrius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_223_Rancjusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_224_Mitherius,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_225_Arminor,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_226_Wespazjus,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_227_Valoroso,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_228_Sparidus,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_230_Dominik,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_231_Felipe,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_232_Wiktoryn,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_233_Rajmund,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_234_Saturnin,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_235_Kryspin,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_236_Konrad,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_237_Felix,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_238_Euzebiusz,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_239_Walery,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_240_Heliodor,"out");
B_StartOtherRoutine(Pal_241_Baldwin,"out");
B_StartOtherRoutine(Mil_304_Maurycy,"out");
B_StartOtherRoutine(Mil_305_Gracjan,"out");
B_StartOtherRoutine(MIL_331_Wolfgang,"out");
B_StartOtherRoutine(PAL_3500_Paladin,"out");
MIS_sailing_diplomacy = LOG_SUCCESS;
//Log_SetTopicStatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
b_logstatus(TOPIC_Diplomacy,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry(TOPIC_Diplomacy,"Apogeon został powiadomiony o moim sukcesie w negocjacjach pomiędzy Paladynami a orkami w Górniczej Dolinie. Ciekawe, jak wygląda miasto bez Paladynów.");
B_GivePlayerXP (750);
};