14.06.2020, 22:43:14
Dobra dziś przyszedłem i trochę dogoniłem resztę.
Na liczniku 14 godzin, poziom bohatera również 14
Dzisiaj wybiłem praktycznie wszystko co się ruszało na obszarze całego Jarkandaru. Gdzieniegdzie grasują jeszcze pojedyńcze pantery i ogniste jaszczury, ale i na nie przyjdzie pora.
Opracowałem sobie taktykę "eksploracji okręgowej", a jako iż mod nie wyposaża nas w teleporty taki system wydaje mi się dość skuteczny. Polega on na robieniu okręgu po całym zenie, tak aby ruszyć lub oddać jak najwięcej zadań. Schemat mam taki Obóz krucjaty -> paladyni -> (opcjonalnie dolina) -> bagno -> obóz bandytów -> kanion i na koniec znów wychodzę na plaży. Po drodze zagaduje do wszystkich postaci w razie jakby ktoś miał coś nowego do powiedzenia.
Moja postać jest już całkiem mocna mimo tego, że mam dopiero 80 punktów zarówno w sile jak i zręczności. Mam nadzieję, że walki z Jarkendarczykami będą wymagające, bo aktualnie jest trochę za łatwo.
Konflikt pomiędzy paladynami, a mrocznymi się zaciska, Arto coraz bardziej szaleje, dowiedziałem się o problemach w kopalni ekipy górniczej. Naprawdę nie mogę się doczekać jakiegoś epickiego starcia, które będzie kwintesencją całej sagi.
Czas spać, bo jutro trzea grać
Na liczniku 14 godzin, poziom bohatera również 14
Dzisiaj wybiłem praktycznie wszystko co się ruszało na obszarze całego Jarkandaru. Gdzieniegdzie grasują jeszcze pojedyńcze pantery i ogniste jaszczury, ale i na nie przyjdzie pora.
Opracowałem sobie taktykę "eksploracji okręgowej", a jako iż mod nie wyposaża nas w teleporty taki system wydaje mi się dość skuteczny. Polega on na robieniu okręgu po całym zenie, tak aby ruszyć lub oddać jak najwięcej zadań. Schemat mam taki Obóz krucjaty -> paladyni -> (opcjonalnie dolina) -> bagno -> obóz bandytów -> kanion i na koniec znów wychodzę na plaży. Po drodze zagaduje do wszystkich postaci w razie jakby ktoś miał coś nowego do powiedzenia.
Moja postać jest już całkiem mocna mimo tego, że mam dopiero 80 punktów zarówno w sile jak i zręczności. Mam nadzieję, że walki z Jarkendarczykami będą wymagające, bo aktualnie jest trochę za łatwo.
Konflikt pomiędzy paladynami, a mrocznymi się zaciska, Arto coraz bardziej szaleje, dowiedziałem się o problemach w kopalni ekipy górniczej. Naprawdę nie mogę się doczekać jakiegoś epickiego starcia, które będzie kwintesencją całej sagi.
Czas spać, bo jutro trzea grać
Hail the apocalypse...