25.11.2021, 00:05:02
Cześć, również się zaciąłem :./. Oblazłem chyba wszystkich i nikt nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Mam takie zadania (poza głównymi):
1, Powrót do Świątyni Adanosa - Galderian otrzymał produk Daltona. Mam czekać
2. Bestie z otchłani czasu - Wszyscy zebrani pod wieżą - bezrobotni
3. Sny o potędze - Muszę się dostać do świątyni
4. Złoto dla zuchwałych - Vasco widział oddział Jarkendarczyków. Nadarza się okazja na duży zysk
5. Obcy wsród swoich - Alrik uważa plan z mieczem straży za zbyt ryzykowny. Trzeba wymyślić coś innego
6. Kopalnia Baltorri - Mam znaleźć ochroniarza. Obleciałem statek i całą mapę. Nikt nie chce gadać
7. Odwieczni wrogowie - Gedar wpadł we wściekłość. Wojna jest blisko, nie wiadomo o ile przybliży ją moje spotkanie z von Gotherem. Kto to jest von Gother i gdzie on jest ?
8. Wielka wyprawa Wodnego Kręgu - Rhen wrócił do obozu
9. Tajemnica Bilbioteki - Mixir liczy ze jakieś wskazówki znajdą się na kamiennych tabliczkach
10. Girion - Arnold bedzie śledził poczynania Giriona. Zrobi co należy
11. Rwetes wokół Skrzyni - Sprawa się wyjaśni jak znajdę Sermoniusza. Gdzie ta pipa jest? Obszedłem całe bagno 10 razy...
Z góry dzięki za pomoc!
edit: von Gothera oczywiście w końcu spotkałem (nie zwróciłem uwagi wcześniej), ale nie ma nic do powiedzenia
1, Powrót do Świątyni Adanosa - Galderian otrzymał produk Daltona. Mam czekać
2. Bestie z otchłani czasu - Wszyscy zebrani pod wieżą - bezrobotni
3. Sny o potędze - Muszę się dostać do świątyni
4. Złoto dla zuchwałych - Vasco widział oddział Jarkendarczyków. Nadarza się okazja na duży zysk
5. Obcy wsród swoich - Alrik uważa plan z mieczem straży za zbyt ryzykowny. Trzeba wymyślić coś innego
6. Kopalnia Baltorri - Mam znaleźć ochroniarza. Obleciałem statek i całą mapę. Nikt nie chce gadać
7. Odwieczni wrogowie - Gedar wpadł we wściekłość. Wojna jest blisko, nie wiadomo o ile przybliży ją moje spotkanie z von Gotherem. Kto to jest von Gother i gdzie on jest ?
8. Wielka wyprawa Wodnego Kręgu - Rhen wrócił do obozu
9. Tajemnica Bilbioteki - Mixir liczy ze jakieś wskazówki znajdą się na kamiennych tabliczkach
10. Girion - Arnold bedzie śledził poczynania Giriona. Zrobi co należy
11. Rwetes wokół Skrzyni - Sprawa się wyjaśni jak znajdę Sermoniusza. Gdzie ta pipa jest? Obszedłem całe bagno 10 razy...
Z góry dzięki za pomoc!
edit: von Gothera oczywiście w końcu spotkałem (nie zwróciłem uwagi wcześniej), ale nie ma nic do powiedzenia
Trzeba wiele zmienić, aby wszystko zostało po staremu...