07.01.2017, 18:48:35
(07.01.2017, 00:53:03)Memorius napisał(a): masz jakiekolwiek pojęcie o mechanizmach skryptowych w Gothic oraz sposobach tworzenia wpisów w tej grze?
chyba jednak nie
chyba także nie za bardzo czytałeś dialogi ,bo gdybyś czytał, to byś zobaczył ile zajęłoby miejsca umieszczenie dialogów ze średnio złożonego zadania w dzienniku.
Nadmienię, że jest to możliwe do zrobienia tylko to po prostu nie jest ta gra.
Nie mam pojęcia, jak to jest tworzone w grze. Dialogi czytałem wszystkie dokładnie. Ale co to ma do rzeczy? Rzuciłem tylko pomysłem, którym posłużono się w grach RPG, wydanych jakiś czas po Gothicu.
(07.01.2017, 00:53:03)Memorius napisał(a): Czyli nie poczytałeś jakie wymagania i wyzwania stawia gra przed jej rozpoczęciem.
A mówiliśmy o tym przed prawie dwa lata prac do chwili premiery....
Nie, nie czytałem. Ogólnie to kiedyś polajkowałem Wasz fanpage czy wrzuciłem sobie stronę do zakładek i po prostu przyszedł czas, że wyszedł Wasz mod, a ja znalazłem motywację, by go pobrać i zagrać.
(07.01.2017, 00:53:03)Memorius napisał(a): ja wiem, że współczesny gracz łaknie łatwej, miodnej rozgrywki w kolorowych lokacjach, dlatego Half Life nie jest już taki kultowy jak niegdyś
Niekoniecznie. Do takich gier przyzwyczają nas po prostu twórcy. A co do Half-Life, to uwierz mi, że choćbym miał 70 lat i słabe czucie w palcach oraz był prawie ślepy, a wyszłaby w końcu jego trzecia część, to zagrałbym na pewno. Dla mnie to jeden z kultowych tytułów. Na tych grach się wychowywałem i dla mnie tworzą one pewne ramy. Za bardzo próbujesz oceniać ludzi, nie znając ich, a przez to zrażasz do siebie osoby, które być może podzielają Twoje zainteresowania.
W tych moich całych narzekaniach chodzi tylko o wypunktowanie słabych stron Przeznaczenia. Może komuś to da do myślenia, wyciągnie jakieś wnioski. Na tym polega krytyka. A gdyby gra mi się nie podobała, to nie marnowałbym na nią 130h mojego życia, tak jak masa innych osób, piszących na tym forum.
Tyle ode mnie ;)