Więc dowiedzmy się. Dialog o tym, że bohater zbiera odpływać u Bennetta pojawia się jeśli:
1) Był dialog w ratuszu z Lee (Czarne chmury nad Khorinis)
2) Przebadany Almanach w podziemiach klasztoru
Ponadto, jeśli bohater ma maksymalną liczbę w zespole, nastąpi uchylenie. Jeśli nie, możemy wziąć do zespołu.
Dialog jest jednorazowy, więc nie można go ponownie zasugerować.
Nicolai Nie mogłeś odpuścić, bo w wersji 1.5.1 błąd w kodzie ma.
1) Był dialog w ratuszu z Lee (Czarne chmury nad Khorinis)
2) Przebadany Almanach w podziemiach klasztoru
Ponadto, jeśli bohater ma maksymalną liczbę w zespole, nastąpi uchylenie. Jeśli nie, możemy wziąć do zespołu.
Dialog jest jednorazowy, więc nie można go ponownie zasugerować.
Nicolai Nie mogłeś odpuścić, bo w wersji 1.5.1 błąd w kodzie ma.
Kod PHP:
instance DIA_NicolaiNW_LeaveMyShip(C_Info)
{
npc = PC_Thief_NW; //Jaki Diego? //Powinno być HUN_6021_Nicolai_NW
nr = 55;
condition = DIA_NicolaiNW_LeaveMyShip_Condition;
information = DIA_NicolaiNW_LeaveMyShip_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jednak nie możesz płynąć ze mną.";
};