Klasyczny bug Przeznaczenia objawiający się tym, że NPCty które "fabularnie przeskakują między światami" (w przyszłości przenoszą się do innego świata, czyli np. z Khorinis wędrują do Górniczej Doliny) czasami potrafią zniknąć - inaczej znaleźć się w trupiarni (jest to miejsce, które gra przypisuje NPCom, które z danego świata/ZENA powinny w którymś momencie gry np. przy zmianie rozdziału zniknąć), czyli tam właśnie gdzie znajdują się na screenie, który udostępniłeś.
Jest to błąd moda, ale nie przejmuj się tym. Po prostu jeżeli jesteś przekonany na 100%, że jakoś NPCt wyparował pomimo tego, że fabularnie nie powinien, to musisz sobie go przyzwać kodami.
W jaki sposób działają kody i inne badziewie nie będę się tu rozpisywał, bo to nie ten temat. Warto jedynie pamiętać, żeby przed każdym zapisem należy wyłączać Marvina kodem 42 będąc w zakładce statystyk.
Wracając do tematu:
jeśli mówisz, że przyzwałeś Polikarpa, ale potem się cofnąłeś w zapisie, to gra zapomniała o tym, że go przyzwałeś. Po wklejeniu go kodami, powinieneś wyłączyć konsolę i zapisać grę. Dopiero wtedy Gothic zapamięta, że faktycznie przyzwałeś tego NPC kodami.
Wracając do konkretnej sytuacji o której mówisz: w momencie, w którym Polikarp jest Ci potrzeby, przyzwij go kodami, następnie wyłącz kody, czyli "b42b" na klawiaturze, zapisz grę i dalej graj, tak jakbyś grał wcześniej. Podstawą jest to, żeby po przyzwaniu NPC zapisać grę, tylko przy wyłączonym trypie tzw. oszukiwania, czyli Marvina.
Rozpisałem się jak debil, ale jak ktoś nie zna specyfiki kodów i silnika Gothica, to może mieć mały mind fuck, temu starałem się to wytłumaczyć dość prostolinijnie.
Pewnie i tak da się to wytłumaczyć lepiej.
@edit
To samo tyczy się każdego innego NPCta, który zniknął, a nie powinien.
@edi2
Po przeczytaniu swojej własnej wypowiedzi stwierdzam, że jest ona dość chaotyczna. Niestety po pijaku tak wyglądają posty. xd Pewnie ktoś z DT skoruguje mój post. xd
Jest to błąd moda, ale nie przejmuj się tym. Po prostu jeżeli jesteś przekonany na 100%, że jakoś NPCt wyparował pomimo tego, że fabularnie nie powinien, to musisz sobie go przyzwać kodami.
W jaki sposób działają kody i inne badziewie nie będę się tu rozpisywał, bo to nie ten temat. Warto jedynie pamiętać, żeby przed każdym zapisem należy wyłączać Marvina kodem 42 będąc w zakładce statystyk.
Wracając do tematu:
jeśli mówisz, że przyzwałeś Polikarpa, ale potem się cofnąłeś w zapisie, to gra zapomniała o tym, że go przyzwałeś. Po wklejeniu go kodami, powinieneś wyłączyć konsolę i zapisać grę. Dopiero wtedy Gothic zapamięta, że faktycznie przyzwałeś tego NPC kodami.
Wracając do konkretnej sytuacji o której mówisz: w momencie, w którym Polikarp jest Ci potrzeby, przyzwij go kodami, następnie wyłącz kody, czyli "b42b" na klawiaturze, zapisz grę i dalej graj, tak jakbyś grał wcześniej. Podstawą jest to, żeby po przyzwaniu NPC zapisać grę, tylko przy wyłączonym trypie tzw. oszukiwania, czyli Marvina.
Rozpisałem się jak debil, ale jak ktoś nie zna specyfiki kodów i silnika Gothica, to może mieć mały mind fuck, temu starałem się to wytłumaczyć dość prostolinijnie.
Pewnie i tak da się to wytłumaczyć lepiej.
@edit
To samo tyczy się każdego innego NPCta, który zniknął, a nie powinien.
@edi2
Po przeczytaniu swojej własnej wypowiedzi stwierdzam, że jest ona dość chaotyczna. Niestety po pijaku tak wyglądają posty. xd Pewnie ktoś z DT skoruguje mój post. xd