13.08.2016, 09:40:44
save można uszkodzić
korzystając z konsoli
używając F8
nadmiernie używając funkcji teleportacji
nadpisując nieustannie jeden save
używając nagminnie szybkiego zapisu
korzystając z cudzych zapisów
mając za mało RAM aby zapis powiódł się prawidłowo
używając w grze tekstur i innych plików graficznych nierozpoznawalnych przez software komputera
przy awarii zasilania komputera
przy wykonywaniu głębokiego czyszczenia sytemu programami typu cleaner
plus inne
wiele wskazuje na to, że znikanie postaci wywoływane jest także nieumiejętnym stosowaniem DX11 oraz texturpacków niewłaściwych i nietestowanych w Przeznaczeniu.
To samo dotyczy crashy przy przechodzeniu z lokacji do lokacji w pewnych sytuacjach.
w swoim czasie przestrzegaliśmy przed pochopnymi modernizacjami gry plikami graficznymi nietestowanymi w grze.
Wiele osób z forum to jednak nie Rootzky i nie umieją tego zrobić jak należy, lub ich sprzęt i oprogramowanie nie spełnia wymagań.
Zdecydowanie ograniczymy podawanie kodów na znikające postacie osobom korzystającym z podobnych upiększeń gry.
w tym temacie jak mantra powtarzane jest stale "nie używałem kodów"...
graliście w G2 Noc Kruka?
pewnie tak i pewnie co jakiś czas pojawiał się zamiast gry taki paseczek ładujący coś tam z napisem" trwa kompilacja wirtualnego systemu plików"
widzieliście coś takiego w Przeznaczeniu?
a teraz pomyślcie KIEDY taki proces przed uruchomieniem gry miał miejsce w waszych komputerach
dobrze pomyślcie
uwaga
od teraz kto zaczął nową grę i ma ustawienie w w pliku ini
zCacheInAllNSCAtNewGame=0
a nie
zCacheInAllNSCAtNewGame=1
niech tu nawet nie próbuje się odzywać
bez odbioru
Kto już gra jakiś czas i wystąpił problem znikania postaci
zmienia w pliku gothic ini linię
zCacheInAllNSCAtNewGame=0
na
zCacheInAllNSCAtNewGame=1
zapisuje ten plik i uruchamia grę na wcześniejszym zapisie
korzystając z konsoli
używając F8
nadmiernie używając funkcji teleportacji
nadpisując nieustannie jeden save
używając nagminnie szybkiego zapisu
korzystając z cudzych zapisów
mając za mało RAM aby zapis powiódł się prawidłowo
używając w grze tekstur i innych plików graficznych nierozpoznawalnych przez software komputera
przy awarii zasilania komputera
przy wykonywaniu głębokiego czyszczenia sytemu programami typu cleaner
plus inne
wiele wskazuje na to, że znikanie postaci wywoływane jest także nieumiejętnym stosowaniem DX11 oraz texturpacków niewłaściwych i nietestowanych w Przeznaczeniu.
To samo dotyczy crashy przy przechodzeniu z lokacji do lokacji w pewnych sytuacjach.
w swoim czasie przestrzegaliśmy przed pochopnymi modernizacjami gry plikami graficznymi nietestowanymi w grze.
Wiele osób z forum to jednak nie Rootzky i nie umieją tego zrobić jak należy, lub ich sprzęt i oprogramowanie nie spełnia wymagań.
Zdecydowanie ograniczymy podawanie kodów na znikające postacie osobom korzystającym z podobnych upiększeń gry.
w tym temacie jak mantra powtarzane jest stale "nie używałem kodów"...
graliście w G2 Noc Kruka?
pewnie tak i pewnie co jakiś czas pojawiał się zamiast gry taki paseczek ładujący coś tam z napisem" trwa kompilacja wirtualnego systemu plików"
widzieliście coś takiego w Przeznaczeniu?
a teraz pomyślcie KIEDY taki proces przed uruchomieniem gry miał miejsce w waszych komputerach
dobrze pomyślcie
uwaga
od teraz kto zaczął nową grę i ma ustawienie w w pliku ini
zCacheInAllNSCAtNewGame=0
a nie
zCacheInAllNSCAtNewGame=1
niech tu nawet nie próbuje się odzywać
bez odbioru
Kto już gra jakiś czas i wystąpił problem znikania postaci
zmienia w pliku gothic ini linię
zCacheInAllNSCAtNewGame=0
na
zCacheInAllNSCAtNewGame=1
zapisuje ten plik i uruchamia grę na wcześniejszym zapisie
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"