21.02.2017, 23:55:47
Sytuacja chyba nie ulegnie zmianie w kolejnym rozdziale, bo Imp dostaje wszystkie przedmioty na start i potem mu już nic nie przybywa. A przynajmniej tak mi się wydaje.
Mi się raczej wydaje, że to działa na tej zasadzie, że w pewnych konkretnych miejscach skryptu jest nawalone sporo kodu (który rzeczywiście jest napisany poprawnie), ale przez złą optymalizację wykonuje się za dużo akcji na raz, co prowadzi do tego, że na słabszych komputerach coś się źle wykonuje i z jakiegoś powodu samoistnie zaskakuje ta opcja removeNPC. Takie sobie przynajmniej wyrobiłem zdanie oparte na tym co pisali gracze i na własnych doświadczeniach. To by wyjaśniało też dlaczego kody są katalizatorem do tego buga.
Prawdopodobnie jakby nad tym mocno przysiąść i zrobić tryliardy testów, to by się to udało naprawić, ale wymagałoby to kolosalnej ilości czasu, żeby w tak dużym modzie wszystko posprawdzać, więc zdaję sobie sprawę z tego, że niestety musi zostać tak jak jest.
Mi się raczej wydaje, że to działa na tej zasadzie, że w pewnych konkretnych miejscach skryptu jest nawalone sporo kodu (który rzeczywiście jest napisany poprawnie), ale przez złą optymalizację wykonuje się za dużo akcji na raz, co prowadzi do tego, że na słabszych komputerach coś się źle wykonuje i z jakiegoś powodu samoistnie zaskakuje ta opcja removeNPC. Takie sobie przynajmniej wyrobiłem zdanie oparte na tym co pisali gracze i na własnych doświadczeniach. To by wyjaśniało też dlaczego kody są katalizatorem do tego buga.
Prawdopodobnie jakby nad tym mocno przysiąść i zrobić tryliardy testów, to by się to udało naprawić, ale wymagałoby to kolosalnej ilości czasu, żeby w tak dużym modzie wszystko posprawdzać, więc zdaję sobie sprawę z tego, że niestety musi zostać tak jak jest.