29.03.2017, 20:57:06
oto fragment skryptu odpowiedzialnego za usunięcie z gry Xardasa w Khorinis
w pliku nadrzędnym B.Enter_NewWorld mamy dla
func void b_enter_newworld() - czyli wejścia w zen Khorinis
if(KILLXARDASISNEW == TRUE)
{
B_RemoveNpc(NONE_100_Xardas);
};
gdzie KILLXARDASISNEW = TRUE; występuje tylko w
rozmowie z Xardasem w Zamku w GD kończącej się słowami
AI_Output(self,other,"DIA_Xardas_Hello10_14_04"); //Rytuał przeprowadzimy w mojej starej wieży, gdy tylko się tam pojawisz.
KILLXARDASISNEW = TRUE;
i nigdzie indziej
skrypt nie kłamie, skrypt jest albo dobry, albo zły i nie działa wcale
i tak można opisać każdą postać "znikającą" w grze
jeśli ktoś ma watpliwości do jakiejkolwiek postaci w grze , która "znika" to cierpliwie wyszukam wszystkie fragmenty skryptu do tego się odnoszące i cierpliwie napiszę, że znikanie jest możliwe tylko na podstawie tego skryptu i jego funkcjonalności
oczywiście będzie tak do momentu kiedy się definitywnie wkurwię ;)
aha i jeszcze jedna uwaga, która może już padła gdzieś, a moze i nie bo jest zbyt oczywista
już wiele lat temu stwierdzono, że Gothic zwłaszcza 2, jest bardzo wrażliwy na teleportacje postaci szczególnie pomiędzy poszczególnymi podstrefami danego zena, których jest zazwyczaj kilka
gdy gracz sie teleportuje a następnie szybko zapisze grę, to istnieje możliwość , że nie wszystko się wczyta , zwłaszcza w pozostałych podstrefach zena
tak działa silnik - im mniejsza jest liczba obiektów w danej podstrefie tym wczytywanie obiektów jest szybsze , im słabszy sprzęt, tym wczytywanie obiektów przebiega wolniej
tego się nie przeskoczy bo tak działa silnik tej gry po prostu
w pliku nadrzędnym B.Enter_NewWorld mamy dla
func void b_enter_newworld() - czyli wejścia w zen Khorinis
if(KILLXARDASISNEW == TRUE)
{
B_RemoveNpc(NONE_100_Xardas);
};
gdzie KILLXARDASISNEW = TRUE; występuje tylko w
rozmowie z Xardasem w Zamku w GD kończącej się słowami
AI_Output(self,other,"DIA_Xardas_Hello10_14_04"); //Rytuał przeprowadzimy w mojej starej wieży, gdy tylko się tam pojawisz.
KILLXARDASISNEW = TRUE;
i nigdzie indziej
skrypt nie kłamie, skrypt jest albo dobry, albo zły i nie działa wcale
i tak można opisać każdą postać "znikającą" w grze
jeśli ktoś ma watpliwości do jakiejkolwiek postaci w grze , która "znika" to cierpliwie wyszukam wszystkie fragmenty skryptu do tego się odnoszące i cierpliwie napiszę, że znikanie jest możliwe tylko na podstawie tego skryptu i jego funkcjonalności
oczywiście będzie tak do momentu kiedy się definitywnie wkurwię ;)
aha i jeszcze jedna uwaga, która może już padła gdzieś, a moze i nie bo jest zbyt oczywista
już wiele lat temu stwierdzono, że Gothic zwłaszcza 2, jest bardzo wrażliwy na teleportacje postaci szczególnie pomiędzy poszczególnymi podstrefami danego zena, których jest zazwyczaj kilka
gdy gracz sie teleportuje a następnie szybko zapisze grę, to istnieje możliwość , że nie wszystko się wczyta , zwłaszcza w pozostałych podstrefach zena
tak działa silnik - im mniejsza jest liczba obiektów w danej podstrefie tym wczytywanie obiektów jest szybsze , im słabszy sprzęt, tym wczytywanie obiektów przebiega wolniej
tego się nie przeskoczy bo tak działa silnik tej gry po prostu
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"