29.03.2017, 21:54:11
No dobrze, skoro jednak dyskutujemy to podyskutujmy raz jeszcze. Działanie skryptu rozumiem i tu jest wszystko prawidłowo, ale co gdyby np. dodać jakiś kolejny warunek do tego już istniejącego? Tzn. musiałyby spełnione zostać dwa by postać zniknęła z zena. To by się dało zrobić? I mogłoby coś dać w kwestii znikania? Bo generalnie postaci narażonych na znikanie jest relatywnie mało, a zniknięcia jak do tej pory miały miejsce tylko w zenie Khorinis, toteż gdyby dało się jakoś skrypty jeszcze czymś opatrzeć, zmniejszając prawdopodobieństwo zniknięcia niekontrolowanego, to byłoby to do zrobienia.
Ja na przykład mam 8 gb ramu z czego prawie 6 wolne i nie zapisuję w żadnych takich 'przelotowych' momentach...
(29.03.2017, 21:15:06)Memorius napisał(a): aha i jeszcze jedna uwaga, która może już padła gdzieś, a moze i nie bo jest zbyt oczywista
już wiele lat temu stwierdzono, że Gothic zwłaszcza 2, jest bardzo wrażliwy na teleportacje postaci szczególnie pomiędzy poszczególnymi podstrefami danego zena, których jest zazwyczaj kilka
gdy gracz sie teleportuje a następnie szybko zapisze grę, to istnieje możliwość , że nie wszystko się wczyta , zwłaszcza w pozostałych podstrefach zena
tak działa silnik - im mniejsza jest liczba obiektów w danej podstrefie tym wczytywanie obiektów jest szybsze , im słabszy sprzęt, tym wczytywanie obiektów przebiega wolniej
tego się nie przeskoczy bo tak działa silnik tej gry po prostu
Ja na przykład mam 8 gb ramu z czego prawie 6 wolne i nie zapisuję w żadnych takich 'przelotowych' momentach...