29.03.2017, 22:07:52
Nie zrozumiałeś.
Podałem przykład Xardasa z Khorinis.
Zniknął ci PRZED zaistnieniem skryptu wywołującego znikanie tej postaci.
Nie istnieje warunek skryptowy by powstrzymać znikanie wywołane czynnikami pozaskryptowymi.
Nawet gdyby uznać, że w pierwszej kolejności (czy tylko) znikają postacie w ramach funkcji removeNPC to zastąpienie jej rutyną TOT też niczego nie zmieni, bo i ona zawiera funkcję remove NPC.
Skrypt jest albo dobry albo zły. Nie może być raz taki a raz taki.
Jego realizacja może być nieudana, ale sam jesli jest dobry to jest dobry.
Nie istnieje pojęcie skryptu niejednoznacznego.
Jesli skrypt jest dobry i gracz coś w ramach jego dostaje, to dostaje, jesli ginie to ginie, a jesli gada z kimś to gada.
Nie ma opcji, ze może dostać ale nie musii, czy będzie gadał albo nie będzie , lub ze być może nie zginie.
To jak 2+2 zawsze jest 4 w kalkulatorze, no chyba że sam kalkulator szwankuje.
Skrypt wywołuje tylko określone działanie w silniku gry i nie robi niczego więcej.
Co robi silnik w określonej sytuacji wiedza zapewne tylko jego twórcy, a i pewnie nie zawsze i nie dla każdej sytuacji.
Podałem przykład Xardasa z Khorinis.
Zniknął ci PRZED zaistnieniem skryptu wywołującego znikanie tej postaci.
Nie istnieje warunek skryptowy by powstrzymać znikanie wywołane czynnikami pozaskryptowymi.
Nawet gdyby uznać, że w pierwszej kolejności (czy tylko) znikają postacie w ramach funkcji removeNPC to zastąpienie jej rutyną TOT też niczego nie zmieni, bo i ona zawiera funkcję remove NPC.
Skrypt jest albo dobry albo zły. Nie może być raz taki a raz taki.
Jego realizacja może być nieudana, ale sam jesli jest dobry to jest dobry.
Nie istnieje pojęcie skryptu niejednoznacznego.
Jesli skrypt jest dobry i gracz coś w ramach jego dostaje, to dostaje, jesli ginie to ginie, a jesli gada z kimś to gada.
Nie ma opcji, ze może dostać ale nie musii, czy będzie gadał albo nie będzie , lub ze być może nie zginie.
To jak 2+2 zawsze jest 4 w kalkulatorze, no chyba że sam kalkulator szwankuje.
Skrypt wywołuje tylko określone działanie w silniku gry i nie robi niczego więcej.
Co robi silnik w określonej sytuacji wiedza zapewne tylko jego twórcy, a i pewnie nie zawsze i nie dla każdej sytuacji.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"