Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.908
Klasztor to MIT!
Dzięki za mini-recenzję
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
czy jest to zawsze winą owej księgi?"
'Klasztor'
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.908
Od samego początku skłanialiśmy się do wyeliminowania broni 1h i 2h. Kusze dodaliśmy jako pewna alternatywa do rozwoju postaci. A wyszło z tego zabójcze połączenie dla wrogów...
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
czy jest to zawsze winą owej księgi?"
'Klasztor'
Dołączył: 20.05.2016
Liczba postów:1.112
Ja tak jak czytam wasze posty, to dodam od siebie (moda jeszcze nie skończyłem, tak dokładniej to nie ruszyłem go dalej od momentu zablokowania się na etapie paczki XD), że dużym plusem, czego nie kojarzę z poprzednich produkcji, jest dodanie questa, w którym pokrótce są opisane wszystkie postacie w dwóch zdaniach. Nie raz z tego korzystałem jak nie pamiętałem imion, albo kojarzyłem postać mniej więcej, ale nie mogłem sobie przypomnieć gdzie jest jej lokalizacja. Kolejność wpisów w dzienniku pomagała mi te postacie znaleźć, bo pamiętałem ścieżkę jaką przechodziłem pierwszy raz jak z nimi gadałem.