15.04.2017, 18:11:53
prace sa na etapie całkowicie wstępnym
dialogowcy i scenarzyści dostaną contenty gdy będzie stworzona wstępna wizualizacja dla NPC , będzie ich pełny zestaw i ustawienie wstępne w startup oraz ustalony zarys lore poszczególnych frakcji
na razie jest przygotowany folder NPC w gotowości około 60%, bez rutyn i lokalizacji w zenach
Ur Shak stosując zdalną magię teleportacji orków przenosi Beziego ponownie do GD.
Tu wyjaśnia mu, że nad GD i całą wyspą zawisło ponownie ogromne niebezpieczeństwo.
Zgodnie z umową z Ur Koshem jak wiadomo część wyspy w zamian za zasoby została oddana rdzennym orkom kierowanym przez Ur Shaka oraz klanowi Ur Kosha.
Niestety przewidywania Ur Kosha sprawdziły się.
Na wyspie pojawiły się kolejne klany z Nordmaru, wojownicze i nie mające zamiaru dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur Koshem a Lordem Hagenem.
Co więcej , pretendują one na zwierzchnictwo nad Świątynią Śniącego upatrując w niej, a raczej w tym , co zawiera źródlo swojej nowej potęgi.
W Świątyni nadal pogrzebane są doczesne szczątki Śniącego , tyle że Duch zawsze w mistyce triumfuje nad Materią.
Bezi Śniącego odesłał do innego wymiaru, ale przecież definitywnie nie zniszczył.
Ur Shak wie to doskonale i zamknął Świątynię ponownie, nakładając na nią Pieczęć Milczenia.
Klan Ur Shaka staje na straży spokoju Świątyni lecz jest zbyt słaby, by obronić ją przed wtargnięciem Wrogich Klanów, dowodzonych przez Tum- Arha , bezwzględnego i opętanego żądzą władzy Najwyższego Szamana Rady Pięciu Klanów.
Ur Shak nie ufa ludziom , którzy teraz zamieszkują GD.
Nic dziwnego skoro zamek zajmują przedstawiciele Zjednoczonego Obozu pod wodzą Arto.
Stosunki z przybyłymi na mocy układu z Thorusem dawnymi mieszkańcami obozu w Jarkendarze pod wodzą Ashgana są skomplikowane i napięte, a podział władzy i zysków z kopalń niejasny.
Ludzie Ashgana są rozczarowani , zajmując niskie stanowiska i zamieszkując głównie w dawnym obozie Arto.
Sytuację komplikuje pojawienie się samego Thorusa na czele oddziału Najemników Orków z tajemniczą misją, której celów nikt dokładnie nie zna.
Niewielka grupa Paladynów obserwuje wszystko z uwagą z boku.
Kierujący nią Ingmar nie do końca jest przekonany czy Lord Hagen podjął właściwą decyzję, tym bardziej że plany odbudowy potęgi Magnata nie powiodły się i choć nadal jest on otoczony przez wiernych mu ludzi to tak naprawdę pozostaje samotny i bezradny wobec problemów Górniczej Doliny.
W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem, oraz ścigający ich Zakon Ocalenia, tajemniczej organizacji Magów z kontynentu.
Powrót Hagena z rudą do Myrtany wywołał sensację i stał się początkiem wyścigu po surowce GD tym bardziej, że w ładunku uczeni odkryli nowe gatunki rud o niezwykłych właściwościach.
Rozpoczyna się bezlitosna rywalizacja pomiędzy Kompanią Górniczą a Zamorską Gildią Araxos , gdzie złoto i dyplomatyczne intrygi mają na celu opanowanie złóż zarówno na terenach orków jak i ludzi. Kopalnia Arto jest zagrożona.
Łatwy zysk ściąga na wyspę zarówno górników jak i bandytów... i nie tylko ich.
Orkowie z Nordmaru łasi na łupy i niewolników próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny.
Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel.
Wypełnienie zemsty, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady , wysoko w górach Nordmaru.
Na swej drodze bohater spotka też inne postacie znane z Przeznaczenia i Epilogu do niego, które będą nierozerwalnie związane z jego nowym Przeznaczeniem.
Według Ur Shaka Człowiek -Przyjaciel jest jedynym, który jest zdolny zaprowadzić w GD ład i porządek oraz pokrzyżować plany Tum- Arha.
Bezimienny przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.
dialogowcy i scenarzyści dostaną contenty gdy będzie stworzona wstępna wizualizacja dla NPC , będzie ich pełny zestaw i ustawienie wstępne w startup oraz ustalony zarys lore poszczególnych frakcji
na razie jest przygotowany folder NPC w gotowości około 60%, bez rutyn i lokalizacji w zenach
Ur Shak stosując zdalną magię teleportacji orków przenosi Beziego ponownie do GD.
Tu wyjaśnia mu, że nad GD i całą wyspą zawisło ponownie ogromne niebezpieczeństwo.
Zgodnie z umową z Ur Koshem jak wiadomo część wyspy w zamian za zasoby została oddana rdzennym orkom kierowanym przez Ur Shaka oraz klanowi Ur Kosha.
Niestety przewidywania Ur Kosha sprawdziły się.
Na wyspie pojawiły się kolejne klany z Nordmaru, wojownicze i nie mające zamiaru dotrzymać warunków umowy pomiędzy Ur Koshem a Lordem Hagenem.
Co więcej , pretendują one na zwierzchnictwo nad Świątynią Śniącego upatrując w niej, a raczej w tym , co zawiera źródlo swojej nowej potęgi.
W Świątyni nadal pogrzebane są doczesne szczątki Śniącego , tyle że Duch zawsze w mistyce triumfuje nad Materią.
Bezi Śniącego odesłał do innego wymiaru, ale przecież definitywnie nie zniszczył.
Ur Shak wie to doskonale i zamknął Świątynię ponownie, nakładając na nią Pieczęć Milczenia.
Klan Ur Shaka staje na straży spokoju Świątyni lecz jest zbyt słaby, by obronić ją przed wtargnięciem Wrogich Klanów, dowodzonych przez Tum- Arha , bezwzględnego i opętanego żądzą władzy Najwyższego Szamana Rady Pięciu Klanów.
Ur Shak nie ufa ludziom , którzy teraz zamieszkują GD.
Nic dziwnego skoro zamek zajmują przedstawiciele Zjednoczonego Obozu pod wodzą Arto.
Stosunki z przybyłymi na mocy układu z Thorusem dawnymi mieszkańcami obozu w Jarkendarze pod wodzą Ashgana są skomplikowane i napięte, a podział władzy i zysków z kopalń niejasny.
Ludzie Ashgana są rozczarowani , zajmując niskie stanowiska i zamieszkując głównie w dawnym obozie Arto.
Sytuację komplikuje pojawienie się samego Thorusa na czele oddziału Najemników Orków z tajemniczą misją, której celów nikt dokładnie nie zna.
Niewielka grupa Paladynów obserwuje wszystko z uwagą z boku.
Kierujący nią Ingmar nie do końca jest przekonany czy Lord Hagen podjął właściwą decyzję, tym bardziej że plany odbudowy potęgi Magnata nie powiodły się i choć nadal jest on otoczony przez wiernych mu ludzi to tak naprawdę pozostaje samotny i bezradny wobec problemów Górniczej Doliny.
W GD pojawiają się także Czarni Magowie z Nowego Czarnego Zakonu, zwanego Zakonem Czaszki. Podejmują poszukiwania pewnego artefaktu powiązanego z Xardasem, oraz ścigający ich Zakon Ocalenia, tajemniczej organizacji Magów z kontynentu.
Powrót Hagena z rudą do Myrtany wywołał sensację i stał się początkiem wyścigu po surowce GD tym bardziej, że w ładunku uczeni odkryli nowe gatunki rud o niezwykłych właściwościach.
Rozpoczyna się bezlitosna rywalizacja pomiędzy Kompanią Górniczą a Zamorską Gildią Araxos , gdzie złoto i dyplomatyczne intrygi mają na celu opanowanie złóż zarówno na terenach orków jak i ludzi. Kopalnia Arto jest zagrożona.
Łatwy zysk ściąga na wyspę zarówno górników jak i bandytów... i nie tylko ich.
Orkowie z Nordmaru łasi na łupy i niewolników próbują przemocą i rabunkową eksploatacją zagarnąć wszystkie bogactwa Górniczej Doliny.
Są silni lecz w ślad za nimi przybywają do Doliny Nordmarczycy pod wodzą Askvida, którym przyświeca tylko jeden cel.
Wypełnienie zemsty, którą poprzysięgli po zniszczeniu ich rodzinnej osady , wysoko w górach Nordmaru.
Na swej drodze bohater spotka też inne postacie znane z Przeznaczenia i Epilogu do niego, które będą nierozerwalnie związane z jego nowym Przeznaczeniem.
Według Ur Shaka Człowiek -Przyjaciel jest jedynym, który jest zdolny zaprowadzić w GD ład i porządek oraz pokrzyżować plany Tum- Arha.
Bezimienny przemierzy zniszczone wojną, pełne potworów i innych niebezpieczeństw ziemie Górniczej Doliny, by po raz kolejny wypełnić swoje Przeznaczenie.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"