Przebudzenie - przebieg prac
*II*              grill
STARTUP wzbogacił właśnie insert 145 orków w rejonie Starej wieży Xardasa.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
ogólnie planujemy 156 postaci z własnymi dialogami z opcji Ludzie i około 20-25 z opcji Orkowie
Na ten moment mamy napisane i wstawione 60 dialogów wstępnych (Ludzie), a przy postaciach z handlem, usługami lub nauką - także funkcjonalne dialogi tego dotyczące.

Gotowa jest także znaczna część dialogów wstępnych dla orków, napisanych przez Titufa i zapewne jutro znajdą się one w content.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

(23.05.2017, 20:45:12)Memorius napisał(a): Ponieważ w Rosji ma podobno wyjść jakiś mix pod nazwą Przebudzenie to zmienimy nasz tytuł na Returning 3

No właśnie. Zauważyłem tę informację na fejsie i zalinkowałem do Destiny Team :)
pod rozwagę...

[Obrazek: QLVQtUm.png]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Jeszcze trochę orkuf wypadałoby dodać.
[Obrazek: qAYZlrP.gif]
To jest to na co czekałem! :D
(24.05.2017, 08:36:01)Tituf napisał(a): pod rozwagę...

[Obrazek: QLVQtUm.png]

Świetne! Zdecydowanie na plus fakt, że bendom tarcze.
Nie rozumiecie... to '3.0' w formie graficznej.
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
Pefka że rozumiemy, ale jak tarcza jest na obrasku, to musi być tesz w grze!
Na pewno nie pobiorem jak nie bendzie tarcz! I duale też muszom być i ogniste miecze i orki na cieniostworach tesz. I dodajcie jeszcze żeby morżna było lataci na smoku i rzeby było durzo stworkuw do zabicia i do karzdego zadania mapke z zaznaczonym punktem gdzie tszeba iść bo w przeznaczeniu zadania byly zbyt trudne i niewiadomo było gdzie tszeba isc aby je zrobić Smutny
Modyfikacja budzi coraz większe zainteresowanie młodych twórców i ci zgłaszają się do nas z ciekawymi pomysłami i projektami... Zapraszamy do współpracy! A poniżej taka właśnie propozycja:

Zertin napisał(a):Witam. Chciałbym zaproponować do waszego moda trochę przerobione logo, które pan zrobił.

Bo wg mnie napis i pomysł jest fajny, ale brakowało tam czegś, dlatego trochę je poprawiłem.

[Obrazek: gNlfTDi.png]
„...Jeśli przy zderzeniu takiej księgi i głowy powstaje pusty dźwięk,
              czy jest to zawsze winą owej księgi?"
                                                                                           'Klasztor'
                                 
winner  OK
On jest zwycięzcą
Tym razem przyjmiemy nieco inny tryb pracy nad kolejnymi wersjami.
Będzie tylko jedna wstępna wersja Visual , która posłuży do sprawdzenia ogólnej integralności świata, prawidłowości rozmieszczenia NPC , potforków i i przedmiotów oraz funkcjonalności dialogów wstępnych, handlu nauki i usług, a także nowych itemów.

Potem pojawi się wersja ACTION zawierającą co najmniej połowę zadań gotowych i część rozpoczętych , i na koniec BETA z kompletnym Content.

Przekształcenie wersji VISUAL do ACTION zajmie według wstępnych obliczeń około 30 tygodni, choć termin ten może ulec zmianie, w obu kierunkach.

zbliżamy się do końca prac nad dialogami wstępnymi
zapewne, gdyby nie robienie od razu handlu , nauki i usług to zostałoby to już dziś zakończone

pozostało kilka postaci trzecioplanowych oraz Zakon Ocalenia, który pod względem lore i dialogów nie będzie łatwy do zrobienia

w teamie panuje opinia, że dialogi stworzone dotychczas stoją na bardzo wysokim poziomie i to jest zdecydowanie na plus

taka mała próbka dialogu bohatera z pewna postacią, która występowała także w Przeznaczeniu i Epilogu
B//Czym się tu zajmujesz?

X//Jestem specjalistą od znalezisk specjalnych.
B//Co takiego?! Stare garnki, porwane buty i zardzewiałe patelnie...
X //Mam na myśli artefakty.
B //No tak, mogłem się domyślić, że tak naprawdę pracujesz tu na własny rachunek.
B//Wygląda to tak.
B//Jest kopalnia, w niej wydobycie, oczywiście tylko jako przykrywka właściwego celu.
B //Tym celem jest rzecz jasna pradawny artefakt, o olbrzymiej mocy, najlepiej dającej władzę nad światem.
B //No i jest dzielny poszukiwacz, który odnajduje go, poznaje jego moc,
B //a potem sprzedaje, albo gubi po drodze na kolejną tajemniczą wyspę lub do jakiejś jaskini na głębokim zadupiu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

zakończone zostało przygotowanie wszystkich plików DIA zarówno dla ludzi jak i dla orków
przy okazji gotowa jest nauka i handel oraz usługi w około 90%

jutro zostanie to definitywnie ogarnięte

przyjęta została następująca strategia skryptowo- fabularna

Cytat:Gra będzie znacznie prostsza w logice skryptowej niż Epilog.
Zadania będa prostsze , bez nadmiernej ilości zależności warunków.
Pojawią się typowe zadania podaj przynieś, o okreslonym stopniu utrudnienia w ilości do 10% całości
Pojawią się typowe zadania bij zabij orkuf itd w ilości co najmniej 15% całości
Maksymalnie uproszczone zostaną rutyny, w większości uproszczone do jednopunktowych, chyba że zaistnieje konieczność przeniesienia NPC do innego punktu
Uproszczone zostaną schematy zróżnicowania set level NPC , większości jest to 5 bez indywidualizacji,w przypadku bardzo słabych postaci zazwyczaj 2 lub niekiedy 3
Nie będzie już tworzonych nowych akcji skryptowych typu Odon-Herman, bo takie przebłyski geniuszu skryptowego nie są generalnie przez nikogo doceniane.
Nie będzie nowych animacji ani nowych efektów wizualnych.
Nie będzie wprowadzania do gry nowych itemów i nowych wizualach, chyba że będzie to niezbędne dla akcji.
Nie będzie nowych ksiąg i pism w formacie tga.


Wskazane powyżej elementy w ocenie Epilogu zostały pominięte milczeniem lub ledwo zasygnalizowane i nakład pracy na to jest niewspółmiernie duży do efektu jaki wywarło to na graczach.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości