Przebudzenie - przebieg prac
Fspaniale OK

Pojawiły się już odpowiednie informacje na fejsbuczku? popcorn
Bedą we właściwym czasie, jak w ogólnym dostępie na forum pojawi się Download.

Oficjalna premiera Przebudzenia zamyka prace nad tą kontynuacją Przeznaczenia/Epilogu.
Dziękujemy wszystkim tym, którzy wspierali nas w taki , czy w inny sposób w czasie tworzenia Volume III.
szacun

Otworzyłem temat ponownie, ponieważ daleko zaawansowane sa prace na d Przebudzeniem wersja 1.1.
Wersja, jak sądzimy, poprawi występujący i niektórych błąd z crashami w zamku.
Oficjalne info Michała w tej kwestii

Cytat:Poprawiłem oświetlenie w całym ZENie Górniczej Doliny i tym pochodniom, które są obdarowane na stałe ogniem i światłem usunąłem przypisanie nieistniejącego ZENa Vob-Tree z G1 o nazwie FIRETREE_LARGE, a pozostałe, które korzystały z Vob-Tree FIRETREE_MEDIUM i FIRETREE_PSI_MEDIUM świecą/palą się od godziny 20 do 5. Tym samym powinien zostać wyeliminowany proces pytania się silnika gry o nieistniejący plik FIRETREE_LARGE, co mogło wywoływać Crashe na zamku, bo tam było największe skupisko tak przypisanego oświetlenia. Nie mogę stwierdzić, że problem CRASHy został całkowicie wyeliminowany, bo może coś szło w parze z tym problemem, ale osobiście mogę zapisywać i wczytywać grę na zamku bez przeszkód. Wszystko będzie jasne, gdy Tituf pogra sobie w poprawioną wersję.

Ponadto poprawionych zostanie kilka innych aspektów.
Część z tych poprawek zrobiłem już dosyć dawno temu i obecnie zostaną one wprowadzone do content.

Inne poprawki i uzupełnienia zaproponował Michał, coś już z tego zostało też wprowadzone, w tym udźwiękowienie morakh.

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi związane z ulepszeniem "Przebudzenia" lub wykrył błędy inne niż omówione w tematach z wrażeniami i zadaniami, to chętnie wysłuchamy, co ma do powiedzenia.

Fakt, że tworzyliśmy genialne mody potwierdza się.
Nikt nie ma żadnych uwag poza oczywistościami, które były zgłaszane i zostały już w wersji 1.1 poprawione.

MaQo napisał(a):
Cytat: Ja jak miałem w ekwipunku 13 czaszek, to nie miałem dialogu. Wywaliłem jedną i dialog się pojawił.

Tak samo z gorączką złota kiedy miałem w.ekwipunku dwa młoty kowalskie.


Szczerze mówiąc naprawdę nie wiem, dlaczego taki błąd się pojawił.
Skrypt jest banalny i absolutnie sprawdzał się setki razy w innych miejscach Sagi.

Dlatego mam pytanie - czy WSZYSCY mieli coś takiego, lub czy jest ktoś, kto nie miał z tym problemu.
To info jest ważne, bo powoli zmierzamy do końca prac nad wersją 1.1
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Z czaszkami miałem ten problem na 100%. Z młotami nie pamiętam.
(04.06.2018, 12:53:04)Erwin napisał(a): Z czaszkami miałem ten problem na 100%. Z młotami nie pamiętam.
Michał wykonał serię testów w tym zakresie w różnych kombinacjach i błędu tego nie potwierdził
nie twierdzimy, że błąd nie istnieje, sądzimy jednak, że wynika on z indywidualnych błędów powiązanych z silnikiem gry w określonych konfiguracjach

realnie zakończone zostały prace nad wersją 1.1

Wprowadzone zostały następujące poprawki:

1/ przebudowany został zen w rejonie zamku i teraz nie powinno być problemu z crashami na taranie i wewnątrz dla pewnych konfiguracji sprzętowych
2/poprawiono skup magicznej rudy u Sparka
3/teraz nie można ukończyć gry bez wykonania zadania "Choroba duszy"
4/teraz Domecjusz ma prawidłowy wizual Szaty Nowicjusza Zakonu Ocalenia
5/teraz Logan jest widoczny w Obozie przez całą dobę
6/teraz Morakh udźwiękowienie dzika
7/zmieniono nieznacznie dyslokację przeciwników i itemów wokół zamku
8/usunięto lewitowanie niektórych roślin i itemów w terenie
9/teraz można przyzywać jednocześnie kilka rodzajów pomocników i już z sobą nie walczą, a nawet w wielu wypadkach współpracują 
10/przerobiono miecz Złe Oko
Michał

Cytat:- podstawa to 150 punktów obrażeń od magii,

- miecz działa jednakowo na każdego przeciwnika,
- miecz zabiera 10 punktów many przy każdym uderzeniu,
- obrażenia bonusowe pojawiają się w kształcie czaszki i zależą od naszej umiejętności walki bronią dwuręczną i naszej maksymalnej many. Tam dochodzi jeszcze losowość, bo gdy wynik losowania jest mniejszy niż nasz % posługiwania się bronią, to zadamy więcej obrażeń, niż jakby ten % był mniejszy od wyniku losowania,
- leczymy się połową wartości zadanych obrażeń bonusowych.
11/ znacznie osłabiona została Wieczna Pochodnia
12/podniesiona została wartość tytoniu grzybowego i ziołowego do 50 a miodowego do 200
13/skrzynia na najwyższej wieży w Zamku (ta z magiczną rudą) jest teraz otwarta i pusta
14/zmniejszony został Pan Pełzaczy
15/ zmieniono w interakcjach ze stołem alchemicznym

Cytat:- już nam nie zabiera menzurki, kiedy nie mamy składników na Mrok Północy,
- już nam nie zabiera menzurki, kiedy nie mamy składników na Zew Nocy,
- już nam nie kradnie tytoniu jabłkowego, kiedy klikniemy: 'Wstecz',
- już nam zabiera miód, ziele lub grzyba, gdy zmieszamy tytoń.

16/już nie będzie znikać stal, gdy nie mamy składników na magiczne strzały i bełty oraz ogniste.
17/od teraz gdy sprzedamy kopalnię to nie będzie dialogu z Alephem "Rozmawiałem z Grimesem." i tym samym nie pojawi się wpis do zakończonego wcześniej zadania
18/morakh skonfliktowany pod kopalnią z pełzaczem wojownikiem został przeniesiony w inne miejsce
19/ujednolicono pisownię niektórych kategorii itemów

innych zmian nie ma, ponieważ nikt więcej nic nie zgłosił
wersja 1.1. zastąpi w downloadzie wersję dotychczasową najprawdopodobniej jutro
info o zmianach zostanie wówczas powielone w temacie Download
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Widzę, że przypomniałem sobie w porę Smutny

Morakha koło kopalni Silvestro u mnie załatwił pełzacz. Chyba nawet pisałem o tym.
Miałem akurat ustawiony spory zasięg widzenia i biegłem w innym kierunku, tzw kątem oka zobaczyłem co się dzieje i wróciłem się po trofeum do questa. Jakoś tak.
Pamiętam, że ktoś pisał że nie może znaleźć ostatniego, może o to chodziło, choć nie upieram się, że też tak miał.
dobra, jeszcze to jakoś spróbujemy uwzględnić
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Ja tego problemu z czaszkami nie miałem. Za to miałem podobny problem w Przeznaczeniu, czy Epilogu, tylko nie pamiętam z czym.  Hmm   Myślę, że jest skrypt po prostu nie zdążył wychwycić, że coś podnosimy? Może. Aczkolwiek jestem przekonany, że jest to wada samego silnika gry - podczas ogrywania różnych modów zdarzyło mi się, że ten błąd również wystąpił
Ja podobnie miałem w Korzeniach Zła w przypadku fantów z Nocnych Łowców i fantów z wojowników.
Chyba mój słaby komp nie wyrabiał na zakrętach.
Dziś potestowałem sobie problem z czaszkami. Gdy mamy 13 sztuk to czasem nie pojawiał się dialog ale wystarczyło parę razy wyjść/wejść do dialogu i problem ustępował. Ciekawe, czemu tak się dzieje?
rzutem na taśmę wspomniany morakh został przeniesiony w inne miejsce

jeszcze Michał

Cytat:Ujednoliciłem opisy przedmiotów wg. stylu podstawki, tj. duża litera i bez kropki dla pojedynczej informacji.

Ujednoliciłem też nazwy dla paru kategorii, wg. najpopularniejszej wersji dla danego typu, np. dla broni każdy wyraz z dużej litery.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

wersja 1.1 jest gotowa i mamy już wewnętrzny download
Pewne rzeczy (przede wszystkim problem crashu w rejonie zamku w pewnych konfiguracjach sprzętowych) zostanie jeszcze sprawdzony w ramach specjalnych krótkich testów i wersja 1.1. zastąpi w oficjalnym downloadzie wersję 1.0

Nową instalkę przygotował oczywiście Michał OK
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Rozumiem, że najlepiej zagrać od początku a nie na starych sejwach? :)
coś ci powiem... wstrzymaj się jeszcze trochę, bo szykujemy nieco poprawioną wersję De Luxe Troll 
Do0wnload podmienimy za klika dni i będzie jeszcze parę poprawek drobnych ale sensownych.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

I tak z przyjemnością zagram w każdą od początku :>Nawet wersję Beta  :)
Zakończyliśmy prace nad lekko poprawioną jeszcze wersją 1.1. Przebudzenia.

Dokonane zostały jeszcze następujące poprawki
1/ poprawiono kilka znalezionych literówek i błędów interpunkcyjnych
2/Skrócono kilka description lub zamieniono na inne, by w pełni mieściły się na ekranach dla każdej rozdzielczości
3/Teraz Mazin realnie dokłada bohaterowi 1000 sztuk złota
4/Teraz Celtyllux eksperymentuje z przemianami dopiero po tym, gdy Asturn zagada na temat pancerza
5/Teraz Spark rzeczywiście w każdym układzie skryptowym skupuje magiczną rudę tylko w zamku
6/Teraz Scatty po wyleczeniu faktycznie od razu wychodzi na świeże powietrze

Wersja 1.1.1 zastąpi niebawem wersję 1.1 w oficjalnym downloadzie
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości