28.02.2022, 22:40:55
Witam.
Jakimś cudem przebrnąłem przez sporą część gry, ale w końcu zatrzymałem się w martwym punkcie. Po trzech godzinach biegania i wielokrotnych próbach rozmowy ze wszystkimi NPC w dzienniku pozostały mi następujące zadania na następujących etapach:
- Myśliwi i Kopacze - robota dla Emilio i Paula odnaleziona.
- Nordmarska Broń - z tym zadaniem raczej pozostanę do końca gry, ponieważ nie nauczyłem się pozyskiwania rogów Cieniostworów.
- Plan Carnera - dowiedziałem się o planach Carnera, a ostatnim stwierdzeniem w dzienniku jest "Co na to wysłannik Króla?".
- Receptura Jeremiasza - nie posiadam obecnie klucza do gospody, ale wiem, że na to muszę jeszcze poczekać.
- Kopalnia Kompanii Górniczej - w dzienniku wyrażona nadzieja, że Carducci nie wykluczył nas ostatecznie z gry.
- Nienawiść - to zadanie obecnie też ignoruję, bo z tego, co czytałem, ruszy później.
- Problem Wilfreda - otrzymałem informację, że orkom zależy na żuwaczkach i w zasadzie od tej pory nic się nie dzieje.
- Do krwi ostatniej - przyjaciele na miejscu, każdy otrzymał fanta, o którego prosił.
- Przebudzenie - ostatni wypis w dzienniku dotyczący potencjalnej pomocy ze strony NetBeka, który nie ma żadnego dialogu. Podobnie jak Ur-Shak. Naczynia zdobyte, świecące bliźniaki ubite, z jaszurkami pogadałem i pomogłem, naprowadzacz i szaman ubici.
Jeszcze taka uwaga, bo być może to spowodowało, że zmarnowałem 46 godzin życia: wykonałem zadanie Gorączka Złota, ale zdziwiłem się, kiedy wyczytałem, że mam dostarczać jakieś narzędzia. Zadanie mam od dawna zakończone i nie musiałem niczego szukać. Grimes jest obecnie w kopalni i w sumie to tyle.
Może pominąłem coś ważnego? Przeszedłem już sporo modów i z żadnym nie miałem takich problemów.
Jakimś cudem przebrnąłem przez sporą część gry, ale w końcu zatrzymałem się w martwym punkcie. Po trzech godzinach biegania i wielokrotnych próbach rozmowy ze wszystkimi NPC w dzienniku pozostały mi następujące zadania na następujących etapach:
- Myśliwi i Kopacze - robota dla Emilio i Paula odnaleziona.
- Nordmarska Broń - z tym zadaniem raczej pozostanę do końca gry, ponieważ nie nauczyłem się pozyskiwania rogów Cieniostworów.
- Plan Carnera - dowiedziałem się o planach Carnera, a ostatnim stwierdzeniem w dzienniku jest "Co na to wysłannik Króla?".
- Receptura Jeremiasza - nie posiadam obecnie klucza do gospody, ale wiem, że na to muszę jeszcze poczekać.
- Kopalnia Kompanii Górniczej - w dzienniku wyrażona nadzieja, że Carducci nie wykluczył nas ostatecznie z gry.
- Nienawiść - to zadanie obecnie też ignoruję, bo z tego, co czytałem, ruszy później.
- Problem Wilfreda - otrzymałem informację, że orkom zależy na żuwaczkach i w zasadzie od tej pory nic się nie dzieje.
- Do krwi ostatniej - przyjaciele na miejscu, każdy otrzymał fanta, o którego prosił.
- Przebudzenie - ostatni wypis w dzienniku dotyczący potencjalnej pomocy ze strony NetBeka, który nie ma żadnego dialogu. Podobnie jak Ur-Shak. Naczynia zdobyte, świecące bliźniaki ubite, z jaszurkami pogadałem i pomogłem, naprowadzacz i szaman ubici.
Jeszcze taka uwaga, bo być może to spowodowało, że zmarnowałem 46 godzin życia: wykonałem zadanie Gorączka Złota, ale zdziwiłem się, kiedy wyczytałem, że mam dostarczać jakieś narzędzia. Zadanie mam od dawna zakończone i nie musiałem niczego szukać. Grimes jest obecnie w kopalni i w sumie to tyle.
Może pominąłem coś ważnego? Przeszedłem już sporo modów i z żadnym nie miałem takich problemów.