21.09.2017, 18:06:06
Tu chodzi o podejście ogólne.
Jak w Epilogu były elementy poleceń zawarte tylko w dialogach i lekko ukryte, to już się ogromna większość gubiła domysłach co robić, bo nie zażywają leków z serii "Dobrze pamiętać!"
Jak w Przebudzeniu jest kawa na ławę wyłożone - "weź mu to zanieś" , ale nie ejst dopisane NATYCHMIAST to gracze szukają X rozwiązań komplikujących rozgrywkę.
Tak jak napisałem, jest to niedociągnięcie związane z pracami nad modem, choć mnie się wydawało,że serie poleceń są oczywiste.
Przyjmiemy inną strategie prac nad tym w "Korzeniach Zła", być może też wrócimy do sposobu podawania poleceń kierujących gracza takiego jak był w Epilogu.
Coś co będzie nieoczywiste nie będzie powodowało dzielenia włosa na czworo.
Jak w Epilogu były elementy poleceń zawarte tylko w dialogach i lekko ukryte, to już się ogromna większość gubiła domysłach co robić, bo nie zażywają leków z serii "Dobrze pamiętać!"
Jak w Przebudzeniu jest kawa na ławę wyłożone - "weź mu to zanieś" , ale nie ejst dopisane NATYCHMIAST to gracze szukają X rozwiązań komplikujących rozgrywkę.
Tak jak napisałem, jest to niedociągnięcie związane z pracami nad modem, choć mnie się wydawało,że serie poleceń są oczywiste.
Przyjmiemy inną strategie prac nad tym w "Korzeniach Zła", być może też wrócimy do sposobu podawania poleceń kierujących gracza takiego jak był w Epilogu.
Coś co będzie nieoczywiste nie będzie powodowało dzielenia włosa na czworo.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"