KLASZTOR 2 - postęp prac
#12
(21.01.2024, 17:53:33)Tituf napisał(a): W grupie nastąpiły zmiany...
Rolę Michała przejął Memorius i Erwin, dołączył Wiwir.
Czekamy na Lewkooo oraz wszystkich chętnych, którzy gotowi są zaangażować się w projekt.

Cześć, tu Damianut.

Współtwórca Gladiatora - modyfikacji do G2NK. Szczęśliwie trafiłem na zrzut ekranu pewnej osoby, która miała zalajkowany Wasz profil na Facebooku i w ten sposób dowiedziałem się, że zaczęliście pracować.

Mogę pomóc dzieląc się informacjami o narzędziach, które mogą Wam przyspieszyć pracę; możliwe też, że znam kogoś, kto mógłby pracować z Wami.

Zacznę od konkretu. Co do pisania dialogu, to polecam Scripts Creator autorstwa Sentariona z teamu Złote Wrota, do automatycznego tworzenia skryptów Daedalusa na podstawie dialogów napisanych przez scenarzystę.

Jeśli scenarzysta napisze dialog w ten sposób:


Cytat:Dialogue: Olsa-Bandits
H: Co słychać?
N: Chce załatwić kilku bandytów.
H: Co to za jedni?
N: Później ci wyjaśnię. Pomożesz mi?

C1: Pomogę ci.
C2: Nie mam teraz czasu.
S1: 
H: W porządku, pomogę ci.
N: Świetnie, wiedziałam, że mnie nie zawiedziesz.

BeginQuest: Smak zemsty Entry: Mam zabić bandytów.

S2: 
H: Nie mogę teraz.
N: Daj znać, jeśli będziesz gotowy mi pomóc.

To po wpisu kodu zadania w programie np. TasteOfRevenge, program stworzy następujący kod:

Kod:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////  Olsa Bandits
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
INSTANCE DIA_Olsa_Bandits (C_INFO)
{
    npc             =     Olsa;
    nr             =     2;
    condition     =     DIA_Olsa_Bandits_Condition;
    information     =     DIA_Olsa_Bandits_Info;
    important     =     FALSE;
    permanent     =     FALSE;
    description     =     "(to do)";
};
func int DIA_Olsa_Bandits_Condition ()
{
    return TRUE;     
};
func void DIA_Olsa_Bandits_Info ()
{
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_01"); //Co słychać?
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_02"); //Chce załatwić kilku bandytów.
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_03"); //Co to za jedni?
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_04"); //Później ci wyjaśnię. Pomożesz mi?

    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    Info_AddChoice(Dia_Olsa_Bandits,"Pomogę ci.",Dia_Olsa_Bandits_1);
    Info_AddChoice(Dia_Olsa_Bandits,"Nie mam teraz czasu.",Dia_Olsa_Bandits_2);

};
FUNC VOID DIA_Olsa_Bandits_1 ()
{    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_05"); //W porządku, pomogę ci.
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_06"); //Świetnie, wiedziałam, że mnie nie zawiedziesz.

    START_MISSION(TOPIC_TasteOfRevenge, "Mam zabić bandytów.");

};
FUNC VOID DIA_Olsa_Bandits_2 ()
{    Info_ClearChoices(Dia_Olsa_Bandits);
    AI_Output (other, self, "DIA_Olsa_Bandits_15_07"); //Nie mogę teraz.
    AI_Output (self, other, "DIA_Olsa_Bandits_12_08"); //Daj znać, jeśli będziesz gotowy mi pomóc.
};

Dzięki temu oszczędza się czas, a część pracy skryptera jest przesunięta do scenarzysty.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
KLASZTOR 2 - postęp prac - przez Tituf - 06.01.2024, 18:57:40
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 09.01.2024, 15:10:17
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 09.01.2024, 15:19:24
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 09.01.2024, 20:28:29
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 09.01.2024, 20:48:20
RE: KLASZTOR - część druga - przez HansKloss** - 10.01.2024, 07:32:39
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 10.01.2024, 14:40:56
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 21.01.2024, 17:18:34
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 21.01.2024, 17:53:33
RE: KLASZTOR - część druga - przez Damianut - 23.01.2024, 19:35:35
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 21.01.2024, 19:44:34
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 21.01.2024, 20:16:23
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 23.01.2024, 19:41:56
RE: KLASZTOR - część druga - przez Damianut - 23.01.2024, 20:08:42
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 23.01.2024, 20:22:19
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 23.01.2024, 20:24:28
RE: KLASZTOR - część druga - przez Damianut - 23.01.2024, 21:54:40
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 23.01.2024, 22:08:28
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 23.01.2024, 22:16:11
RE: KLASZTOR - część druga - przez Damianut - 24.01.2024, 11:31:13
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 24.01.2024, 11:43:27
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 03.02.2024, 22:48:52
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 03.02.2024, 23:36:21
RE: KLASZTOR - część druga - przez Wiwir - 03.02.2024, 23:44:43
RE: KLASZTOR - część druga - przez Damianut - 04.02.2024, 20:05:44
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 03.02.2024, 23:51:31
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 03.02.2024, 23:48:57
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 03.02.2024, 23:56:30
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 04.02.2024, 12:21:09
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 04.02.2024, 12:38:10
RE: KLASZTOR - część druga - przez Simon - 04.02.2024, 19:48:11
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 04.02.2024, 19:52:32
RE: KLASZTOR - część druga - przez Simon - 07.02.2024, 11:53:52
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 12.02.2024, 22:22:04
RE: KLASZTOR - część druga - przez Wiwir - 12.02.2024, 22:45:26
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 12.02.2024, 22:57:46
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 18.02.2024, 10:03:00
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 18.02.2024, 10:28:53
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 18.02.2024, 10:33:30
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 18.02.2024, 10:53:29
RE: KLASZTOR - część druga - przez Klimek - 19.02.2024, 21:59:09
RE: KLASZTOR - część druga - przez HansKloss** - 18.02.2024, 11:27:08
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 18.02.2024, 11:35:39
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 18.02.2024, 13:33:43
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 20.02.2024, 22:17:08
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 18.02.2024, 14:32:10
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 18.02.2024, 14:42:47
RE: KLASZTOR - część druga - przez HansKloss** - 18.02.2024, 17:09:51
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 25.02.2024, 20:11:32
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 25.02.2024, 20:13:17
RE: KLASZTOR - część druga - przez Erwin - 25.02.2024, 21:11:25
RE: KLASZTOR - część druga - przez Simon - 03.03.2024, 09:46:45
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 03.03.2024, 09:56:41
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 18.03.2024, 23:27:08
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 21.03.2024, 20:49:47
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 26.03.2024, 15:41:43
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 27.03.2024, 21:36:36
RE: KLASZTOR - część druga - przez Dota - 28.03.2024, 15:11:55
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 03.04.2024, 17:03:59
RE: KLASZTOR - część druga - przez Tituf - 04.04.2024, 20:19:14
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 05.04.2024, 20:05:25
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 09.04.2024, 19:16:41
RE: KLASZTOR - część druga - przez Memorius - 10.04.2024, 09:06:29

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości