17.07.2024, 20:11:06
Jak wiecie, do realizacji tego projektu już nie dojdzie. Postanowiliśmy jednak pewne rzeczy dotyczące modyfikacji ujawnić, choćby ze względu na pamięć o Memoriusie. On był oczywiście głównym inicjatorem i pomysłodawcą projektu, nie potrafił wysiedzieć spokojnie, ciągle strzelał pomysłami i gotowymi rozwiązaniami...
Pewnie jesteście ciekawi, o czym miała być modyfikacja?
A rozgrywka, gameplay?
Mieliśmy też już utworek Zieglera na start, no i było już logo, plansza, którą zmodyfikowałem ja...
![[Obrazek: qWKC6lc.png]](https://i.imgur.com/qWKC6lc.png)
Szkoda niezmiernie, że to wszystko się skończyło
Pewnie jesteście ciekawi, o czym miała być modyfikacja?
(16.04.2024, 19:54:46)Memorius napisał(a):Rzecz dzieje się na jednej z wysp archipelagu Khorinis (wybierzemy na jakiej) i jest ogólnie umiejscowiona w universum Sagi.
Główna bohaterka to pastereczka (blondi i ogłaszam konkurs na to jak ma wyglądać). Mieszka z dziadkiem na malutkiej farmie, gdzie wraz z nim hoduje owce.Pewnego razu z Zamku, który jest zamieszkany przez złych Magnatów z Baronem z nazwiskiem na von rzecz jasna przybywa zły człowiek (zapewne jakiś rycerz), który zabija dziadka oraz owce (poza jedną, która będzie potem gadająca) i zabiera cenna pamiątkę rodzinną (zapewne pierścień po ojcu albo coś takiego).Dziewczyna postanawia udać się do zamku w poszukiwaniu sprawiedliwości i odzyskania pamiątki, ale oczywiście nie zostaje tam nawet wpuszczona.Smutna i pozbawiona domu udaje się na tułaczkę po wyspie by znaleźć kogoś, kto pomoże jej dostać się do zamku. Spotyka młodego zawodnika (do ustalenia), który doprowadza ją szybko do Druidów. Tu dziewczyna po uzyskaniu niezbędnego kredytu zaufania zaczyna być obiektem zainteresowania Druidów którzy wyczuwają w niej ogromny potencjał magiczny w magii Druidów.Tymczasem wyspa, rządzona przez złych magnatów popada w ruinę i chaos, a ubodzy mieszkańcy grupują się w małej wsi i obozie dla uchodźców ze zrównanych ziemią farm. Pojawiają się bandyci, myśliwi żądni wrażeń i śmierci zwierzyny, skorumpowani poborcy podatkowi, sługusy magnatów i inni paskudni ludzie. Będą dwa obozy bandytów i obozik myśliwych malutki, ale ze zmiennym składem osobowym.
Sporo czasu upłynie zanim dziewczyna dostanie się do zamku i będzie to możliwe dopiero, gdy wygra konkurs gotowania zorganizowany przez Majordomusa. A w nim nie wystarczy ugotować polewki z rzepy...Samo dostanie się na zamek nie zmieni wiele i dziewczyna będzie dzieliła czas pomiędzy poznawanie tajemnic zamku, gdzie znajdzie przyjaciół i sprzymierzeńców, a siedzibę Druidów, ucząc się potęgi ich magii.Oczywiście będzie i tajemniczy artefakt, który w pewnym momencie przyciągnie na wyspę bezwzględnych poszukiwaczy przygód i skarbów, będzie też zapewne wątek romantyczny oraz odkrycie tajemnicy pochodzenia dziewczyny.Finałowo rozprawi się ona z niecnymi Magnatami a na wyspie zapanuje spokój i porządek i wszyscy będą żyli długo i szczęśliwie.Coś na 40 h i sporo zadań o różnej długości i stopniu trudności.Klimat niezbyt ciężki- rustykalno -przaśny, ale bez przesady.
A rozgrywka, gameplay?
(16.04.2024, 20:14:28)Memorius napisał(a): Gameplay - no będzie zupełnie inny niż w dotąd robionych grach.
Dziewczę będzie miało 10 siły, jak to dziewczę i wystarczy jej to do podniesienia tylko Kostura Porozumienia, który będzie zadał tylko symboliczne 5 dmg, ale jak wiadomo będzie miał inne walory, które już znacie.
Nie będzie dla bohaterki żadnych mieczy na manę żadnych łuków na zręczność i żadnych skrzyń z czarami obszarowymi.
Jej bronią będzie nauka magii runicznej druidów - czyli przyzwań, przemiany oraz neutralnych rzeczy typu leczenie. Tylko to będzie w jej arsenale.
Ponadto będzie potężna zmiana. Zwierzyna z pól i lasów, poza oczywiście najgłupszymi stworami, będzie dla bohaterki o specjalnie wybranej gildii FRIENDLY i każdy atak na dziewczynę tam gdzie będą zwierzęta będzie powodował wsparcie jej przez pobliskie zwierzęta.
Zręczność oczywiście będzie rozwijana, bo będzie trzeba kogoś nieraz okraść albo otworzyć jakąś skrzynie mając nie za wiele wytrychów. Będzie jednak zrobione tak, że ewentualna (powtarzam ewentualna broń) na zręczność, dla bohaterki nie będzie dostępna ze względu na próg broni.
Kardynalne będzie HP oraz mana, bo dziewczę nie będzie chodziło w pancerzu, będzie miała kilka sukienek na różne okazje oraz szatę druida, ale to na pewno na dalszym etapie gry.
Wzrost statów przez mikstury - alchemia oczywiście będzie oraz przez gotowanie, które będzie rozbudowane i różnorodne co do efektów. Oczywiście także nauka many HP, u dwóch różnych nauczycieli. Levelowanie jak w Sadzie i Klasztorze
Mieliśmy też już utworek Zieglera na start, no i było już logo, plansza, którą zmodyfikowałem ja...
![[Obrazek: qWKC6lc.png]](https://i.imgur.com/qWKC6lc.png)
![[Obrazek: uNeQjO5.jpg]](https://i.imgur.com/uNeQjO5.jpg)
Szkoda niezmiernie, że to wszystko się skończyło

„Primus in orbe deos fecit timor..."