(WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening
#1
Muzyka 
Co to G2: Awakening? To port G1 na G2.

Dodałem około 1000 dźwięków – Bezi jest praktycznie cały zdubbingowany, oprócz paru wątków, które jeszcze muszę znaleźć, kiedy będę kończyć wszystkie głosy.

Użyłem skryptu Python do dubbingu: https://github.com/rockysx27/GothicIIAIDubbingScript

Mod: https://www.myrtana.net/en/probuzen%C3%AD


Link do pobrania moda Awakening:
https://drive.google.com/drive/folders/1...mx134v7AlM

Mój polski dubbing do G2: Przebudzenie:
https://drive.google.com/file/d/1j4DnCAx...sp=sharing


Czy ktoś kojarzy, jak otworzyć zeny worldów z modów? Spacer.net crashuje. Chciałem dodać minimalne zmiany do mapy Przebudzenia. Próbowałem wyeksportować meshe i tekstury - wpakować do _work w gothic folder, ale nadal crashuje. Jak to ogarnę, to dokończę dubbing.

Głównie chciałem dodać do Awakening mechanikę, że gdy wejdziesz w ognisko, to się podpalasz – muszę dodać triggery, ale nie mogę nawet odpalić mapy.

Świeży G2 z MDK normalnie odpala mi spacer.net 1.28. Potrzebuję jakiejś innej wersji czy coś? Nie czaję.

Zrozumiałem już, co robiłem źle. Zamiast wypakowywać wszystkie pliki z archiwum .mod do folderu vdf w Gothicu, wystarczyło rozpakować jedynie pliki worlds do katalogu gry. Kopiując linię z VDF= z przebudzenie.ini do spacer.ini.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
(WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening - przez toxsmiles - 27.02.2025, 20:09:13

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości