(WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening
#2
Ogólnie u nas na forum jest tak, że nie wspieramy modyfikacji, które nie zostały stworzone lub przetłumaczone przez nasz zespół.
Jak będzie administrator, to może gdzieś znajdzie miejsce dla Twojego wpisu w jakimś innym miejscu na forum.

Co do otwierania plików zen, to tak, ja znam temat. Robiłem między innymi cały level design w Spacer.Net do modyfikacji Klasztor 2.
Spróbuj na początek otworzyć plik zen w zwykłym programie Spacer. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać do folderu _work\data nie tylko katalogi meshes i textures, ale też inne foldery wypakowane z modyfikacji.
Ciężko mi w tej chwili cokolwiek innego doradzić. Może, jak będę miał chwilę czasu, to sobie rozpakuje modyfikację i spróbuję u siebie otworzyć te pliki zen.

(27.02.2025, 20:53:16)toxsmiles napisał(a): Zrozumiałem już, co robiłem źle. Zamiast wypakowywać wszystkie pliki z archiwum .mod do folderu vdf w Gothicu, wystarczyło rozpakować jedynie pliki worlds do katalogu gry. Kopiując linię z VDF= z przebudzenie.ini do spacer.ini.

No to jak już sam doszedłeś, co było źle, to ja już nie będę się temu przyglądał.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
RE: (WIP) Spłoszczenie do Gothic 2: Awakening - przez Erwin - 27.02.2025, 21:04:44

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości