27.02.2025, 21:04:44
Ogólnie u nas na forum jest tak, że nie wspieramy modyfikacji, które nie zostały stworzone lub przetłumaczone przez nasz zespół.
Jak będzie administrator, to może gdzieś znajdzie miejsce dla Twojego wpisu w jakimś innym miejscu na forum.
Co do otwierania plików zen, to tak, ja znam temat. Robiłem między innymi cały level design w Spacer.Net do modyfikacji Klasztor 2.
Spróbuj na początek otworzyć plik zen w zwykłym programie Spacer. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać do folderu _work\data nie tylko katalogi meshes i textures, ale też inne foldery wypakowane z modyfikacji.
Ciężko mi w tej chwili cokolwiek innego doradzić. Może, jak będę miał chwilę czasu, to sobie rozpakuje modyfikację i spróbuję u siebie otworzyć te pliki zen.
No to jak już sam doszedłeś, co było źle, to ja już nie będę się temu przyglądał.
Jak będzie administrator, to może gdzieś znajdzie miejsce dla Twojego wpisu w jakimś innym miejscu na forum.
Co do otwierania plików zen, to tak, ja znam temat. Robiłem między innymi cały level design w Spacer.Net do modyfikacji Klasztor 2.
Spróbuj na początek otworzyć plik zen w zwykłym programie Spacer. Jeśli to nie pomoże, to spróbuj dodać do folderu _work\data nie tylko katalogi meshes i textures, ale też inne foldery wypakowane z modyfikacji.
Ciężko mi w tej chwili cokolwiek innego doradzić. Może, jak będę miał chwilę czasu, to sobie rozpakuje modyfikację i spróbuję u siebie otworzyć te pliki zen.
(27.02.2025, 20:53:16)toxsmiles napisał(a): Zrozumiałem już, co robiłem źle. Zamiast wypakowywać wszystkie pliki z archiwum .mod do folderu vdf w Gothicu, wystarczyło rozpakować jedynie pliki worlds do katalogu gry. Kopiując linię z VDF= z przebudzenie.ini do spacer.ini.
No to jak już sam doszedłeś, co było źle, to ja już nie będę się temu przyglądał.