15.02.2018, 16:31:45
Sama idea Projektu Klasztor jest w gameplayu i warstwie fabularnej tak frapująca, że nie mogłem odmówić udziału.
coś zupełnie innego zawsze warto zrobić.
No i przy okazji bez obciążenia Team Leadera.
Za nic nie odpowiadam poza tym co sam wniosę
Oczywiście staramy się, by gra wypadła jak najbardziej efektownie w kwestii mrocznej-magicznej -horrowej otoczki.
Zrozumiałe jest że silnik nie pozwala na to, na co nie pozwala i genialności najlepszego PC Game horroru Clive Barker's Undying (2001)
z interakcyjnymi lustrami, widzeniem wielopłaszczyznowym i podobnymi rzeczami nie przeskoczymy, jednak w ramach swojej działki staram się, by stworzyć mix "Imię Róży" z gameplayową narracją "Undying" właśnie.
Będzie w opcji samej rozgrywki wiele rzeczy, która was z pewnością zaskoczy i zdziwi, mam nadzieję, że pozytywnie.
Czasem rezygnacja z czegoś jest trudniejsza do zrobienia, niż zrobienie czegoś nowego.
coś zupełnie innego zawsze warto zrobić.
No i przy okazji bez obciążenia Team Leadera.
Za nic nie odpowiadam poza tym co sam wniosę

Oczywiście staramy się, by gra wypadła jak najbardziej efektownie w kwestii mrocznej-magicznej -horrowej otoczki.
Zrozumiałe jest że silnik nie pozwala na to, na co nie pozwala i genialności najlepszego PC Game horroru Clive Barker's Undying (2001)
z interakcyjnymi lustrami, widzeniem wielopłaszczyznowym i podobnymi rzeczami nie przeskoczymy, jednak w ramach swojej działki staram się, by stworzyć mix "Imię Róży" z gameplayową narracją "Undying" właśnie.
Będzie w opcji samej rozgrywki wiele rzeczy, która was z pewnością zaskoczy i zdziwi, mam nadzieję, że pozytywnie.
Czasem rezygnacja z czegoś jest trudniejsza do zrobienia, niż zrobienie czegoś nowego.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"