"Druid" - nowy mod od DESTINY TEAM
#31
To zamknijcie temat po prostu.
Opis fabuł wygląda zachęcająca, więc nie dziwota, że ludzie tu potem odpisują, że fajnie by to było dokończyć.
Zresztą do mnie też nie dotarło jakoś, że padł definitywny statement, że nie ma opcji, żeby to dokończyć, a siedzę tu tyle czasu, więc tym bardziej reszcie to mogło umknąć.
#32
(04.07.2025, 20:15:37),Erwin napisał(a): Rozmawialiśmy z Titufem już o tym zaraz po śmierci Memoriusa i jesteśmy w tej kwestii zgodni. Żadnego dokańczania moda Druid z naszym udziałem nie będzie. Tym bardziej, że był on fazie koncepcji i ogólnego zarysu, a resztę Memo miał w głowie.

Zawsze można otworzyć nowy projekt z inną fabułą. miałem i mam nieskończony pomysł na fabułę z Druidem w Górniczej Dolinie jako mod do gothic 1. Protagonista otrzymuje dziwną wiadomość z klasztoru mnichów, aby przybyć za barierę, jednak w pewnym momencie dochodzi od wyładować i bohatera przenosi do świata równoległego, gdzie stary obóz jest opustoszały i prowadzony przez nieco zdziwaczałego szlachcic, nowego obozu i starego obozu bractwa nie ma. A Górnicza Dolina jest bardzo dziwnym, może nie tyle niebezpiecznym co niepokojącym miejscem. 
Questy byłyby m.in takie, aby pozbyć się demonicznych trubadurów z górskiej fortecy, którzy byliby in extremo  w szatach poszukiwaczy, pomóc rybakowi z opętaną chatą.
Finalną lokacją na starcie z final bossem byłaby świątynia śniącego, ale zupełnie inna, oteksturowana teksturami podobnymi do egipskich, zamiast lawy byłaby woda, dużo roślinności, by pokryć absurd tej lokacji.
#33
(04.07.2025, 22:26:22)Dota napisał(a): To zamknijcie temat po prostu.
Słusznie - zamykam.
Nie ma sensu tu pisać dalej, bo i zainteresowania tematem nie ma.
Są pomysły - niech pojawią się w nowych wątkach.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości