Dołączył: 22.01.2018 
Liczba postów:151 
	 
 
	
	
		Dalej nie mam pomysłu. Już zdążyłem przeinstalować Gothica i zainstalować Korzenie, ale sejwy zachowałem, w wolnej chwili poczytam sobie wpisy do dziennika, może tam znajdę jakąś podpowiedź.  
 
Nie myślałem że dożyję momentu, kiedy coś spieprzę w Gothicu. Ale i za to chwała modowi. :D
	 
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		Pograłem trochę. Zapowiada się zacnie       .Zobaczymy dalej.
 
Wyczytałem, że 
 
" Do momentu zmiany lokacji Sparka nie należy go pytać: 
- Masz jakieś problemy z materiałami? 
gdyż nie zadziała drobny interes z nim... "
 
Czy możecie napisać gdzie on jest? 
Nie chcę tego przeoczyc w dalszej rozgrywce.
 
Oczywiście jeśli to nie jest jakiś wazny, ukryty NPC.
	  
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:10.999 
	 
 
	
	
		Ważny jest nie tyle Spark, ile ktoś komu służy,a ta osoba jest wybitnie lore questowa. Znajdziesz w czasie eksploracji terenu. 
  (27.03.2018, 17:52:30)Erwin napisał(a):  Pograłem trochę. Zapowiada się zacnie      .Zobaczymy dalej. 
bo my robimy najlepsze mody na świecie, a ja jestem najlepszym scenarzystą i dialogowcem oraz wybitnym skrypterem. 
NIGDY nie zawiedliśmy graczy. NIGDY.
	  
	
	
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL 
 
"Only The Strong Survive!" 
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		Drobna uwaga. 
Podczas mojej drugiej wizyty w byłym Zjednoczonym Obozie pojawił się Logan, którego wcześniej tam na bank nie było. 
Dopiero teraz, po rozmowie z nim odblokował mi się Asghan. 
Być może Logan spał i był niewidzialny, bo podobnie jest z Fiskiem na zamku. Przynajmniej u mnie.
	 
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:10.999 
	 
 
	
	
		Logan ma tylko jeden zestaw rutyn w grze i z pewnością jest od początku 
 
func void Rtn_Start_1072() 
{ 
    TA_Stand_WP(8,0,9,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Smoke_Joint(9,0,10,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Stand_Guarding(10,0,12,0,"OBOZ_BDT_05"); 
    TA_Smoke_Joint(12,0,13,0,"OBOZ_BDT_05"); 
    TA_Practice_Sword(13,0,17,0,"LOCATION_11_15"); 
    TA_Stand_ArmsCrossed(17,0,18,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Stand_Drinking(18,0,20,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Stand_Eating(20,0,22,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Smoke_Joint(22,0,23,0,"OBOZ_BDT_02"); 
    TA_Stand_Guarding(23,0,8,0,"OBOZ_BDT_02"); 
};
	 
	
	
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL 
 
"Only The Strong Survive!" 
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		Nie będę się spierał, ale jak dobrze pamiętam to ktoś już pisał na forum, że też miał problem z Loganem. 
Sprawdzę jak będę w obozie następnym razem jak to wygląda o różnych porach dnia.
	 
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 26.07.2016 
Liczba postów:427 
	 
 
	
	
		Coś tam jest na rzeczy, bo pamiętam, że gdy pierwszy raz odwiedziłem Zjednoczony Obóz nie spotkałem jednego z npc'ów (chyba właśnie Logana), i później miałem mały problem z brakiem dialogów w zamku, który rozwiązał się po ponownym odwiedzeniu Obozu, z początku znowu go nie było, ale jak wychodziłem nagle pojawił się jak z pod ziemi, dziwiłem się dlaczego jeszcze z nim nie rozmawiałem... Dialog zawsze przeprowadzam bardzo skrupulatnie i rozmawiam z każdym kilka razy podczas pobytu w jednym miejscu, więc to raczej odpada.
	 
	
	
Even if the morrow is barren of promises... 
Nothing shall forestall... my return.
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:2.967 
	 
 
	
	
		Macie rację. Logan jest postawiony na złych wp i nie ma go w obozie. Spotkacie go teraz tylko ćwiczącego niedaleko bramy w godz 13 - 17.
	 
	
	
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!" 
 
                                                                                    
                                  
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		Mimo, że nie ukończyłem jeszcze moda, ale postanowiłem napisać o nim parę słów póki święta i mam chwilę czasu. 
 Mam za sobą ponad 25h rozgrywki, także co nieco już o nim wiem. Wszystko co teraz napiszę jest moją subiektywną opinią i rozumiem, że nie każdy musi się z nią zgadzać. 
Zacznę od minusów: 
Alchemia – nie wiem, czy przy ilości smoczych korzeni jakie do  tej pory znalazłem opłacalne będzie wyuczenie się eliksiru siły za 29 pnów, ale ostatecznie stwierdzę to później.  
Pan pełzaczy - jest tak duży, że nie mógł mnie trafić J i często był przyklejony do stropu kopalni zamiast stać na ziemi. 
Fabularnie przeszkadza mi zmiana nastawienia do życia Netbeka - wolę go jako mentora. Nie podoba mi się też pojawienie się mieczy żywiołów –kolejne już w sadze miecze artefakty, tym razem o których Xardas wiedział, ale nie powiedział. 
Plusów jest zdecydowanie więcej: 
Dobra fabuła, świetne dialogi, easter eggi , sprzedaż trofeów myśliwskich, sprzedaż i naprawa pancerzy, nordmarskie miecze, można porozmawiać z gangiem orków, W KOŃCU kamienie teleportacyjne od początku rozgrywki, czego brakowało mi w Epilogu, paląca pochodnia, starzy znajomi i nowi wrogowie. 
Ścieżka dźwiękowa nie wiem, bo mam takie zboczenie i zawsze gram bez głosu. 
Mod chyba lepszy od Epilogu, choć rozgrywa się w GD, którą średnio lubię. Ciężko się zdecydować. 
Ktoś napisał kiedyś na forum, że zaginął mu morakh ( może źle znowu zapamiętałem nazwę ), w każdym razie to taka „wielka mysza” J Taki jeden zginął mi koło kopalni zabity przez pełzacza wojownika. Zauważyłem w porę, wróciłem i zabrałem co trzeba. Może tak ta jedna sztuka zaginęła. 
Podobnie jak w przypadku Epilogu nie polecam go graczom, którzy nie grali w Przeznaczenie, dlatego też uważam, że dobrze robicie nie ciągnąc tej sagi dalej ( przynajmniej na razie ). Do czego zmierzam. Jak pokazuje jeden z wczorajszych streamów z Przeznaczenia na youtube. Mod ( ekipa z resztą też ) jest często „wyśmiewany i obrzydzany” widzom na czacie przez osoby mające jakiś zatarg z Memoriusem , co oczywiście nie przysparza Przeznaczeniu dobrego PR wśród potencjalnych graczy. Robicie naprawdę bardzo dobre produkty i wydaje mi się, że potrzeba wam moda spoza sagi Destiny, żeby trafić do szerszej publiczności. Epilog, Przebudzenie i Korzenie są ściśle powiązane z Przeznaczeniem i ktoś kto nie grał w Przeznaczenie nie zrozumie pozostałej trójki, a nie zagra w Przeznaczenie, bo odradza im się na youtubach w to grać. Trochę „ nabredziłem” ale trudno. Heh 
 Trzymam kciuki za kolejne mody.
	 
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:2.967 
	 
 
	
	
		Ja jednak uważam, że wcale nie trzeba ukończyć  Przeznaczenia, aby grać w kolejne części. Ale to już jak kto woli.
	 
	
	
„[...] on nie zsyła im piekła, on po prostu mówi prawdę, a oni uważają, że to piekło!" 
 
                                                                                    
                                  
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:10.999 
	 
 
	
	
		 (02.04.2018, 20:01:31)Tituf napisał(a):  Trzymam kciuki za kolejne mody. 
nie będzie już kolejnych modów - DESTINY TEAM zakończył działalność modderską - nie powstanie już ani "Imperium Popiołów" ani nic więcej 
to już było ogłoszone wcześniej i nic się w tej kwestii nie zmieniło 
DESTINY TEAM został powołany po to, żeby stworzyć Sagę, stworzył i to w zupełności wystarczy
	  
	
	
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL 
 
"Only The Strong Survive!" 
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		 (02.04.2018, 20:14:43)Memorius napisał(a):  nie będzie już kolejnych modów - DESTINY TEAM zakończył działalność modderską - nie powstanie już ani "Imperium Popiołów" ani nic więcej 
to już było ogłoszone wcześniej i nic się w tej kwestii nie zmieniło 
DESTINY TEAM został powołany po to, żeby stworzyć Sagę, stworzył i to w zupełności wystarczy 
Miałem na myśli mody spoza sagi Destiny. Jak dobrze pamietam to tworzycie teraz Klasztor  i o takie mody mi chodzi, które nie są powiązane z Przeznaczeniem. Za to trzymam kciuki.
	  
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:10.999 
	 
 
	
	
		Klasztor nie jest modem dla dzieci w jeszcze większym stopniu niż Saga Destiny. 
Ponadto nie jest to produkcja firmowana przez Destiny Team, jedyna i ostatnia, eksperymentalna w wielu aspektach (mam nadzieję). 
Będzie się wielu osobom nie podobał, większość zapewne nie zrozumie jego myśli przewodnich, tak jak nie zrozumiała Sagi. 
Trudno zresztą ją zrozumieć , skoro mamy obecnie do czynienia z pokoleniem graczy, którzy nie sa w stanie dojść dalej niż do połowy pierwszego rozdziału Przeznaczenia, a potem wylewają swoje żale i frustracje na jutubach. 
 
Przeznaczenie i całą Saga to największe na świecie przedsięwzięcie związane z fabularnym rozwinięciem Gothic 2 i nikt nigdy już nic nie stworzy ani lepszego ani większego. 
Z różnych powodów, o których tu już na forum wielokrotnie toczyły się dyskusje. 
Opinie paru hejterów z TM ze srajfonkami i uczestników kilku grup na fuckbooku tego nie zmienią. 
Im się nigdy nic nie będzie podobać, bo kastraci umysłowi poza zazdrością, że ktoś coś zrobił nie mają niczego więcej w swoich pustych łbach.
	 
	
	
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL 
 
"Only The Strong Survive!" 
 
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 24.03.2018 
Liczba postów:1.346 
	 
 
	
	
		Aktualizacja moich wrażeń z moda. 
Co mi się spodobało:  
- sentencje o doświadczeniu w pewnych księgach 
- herezja returnijska o Stonnosie …..dobre     
Co mnie zdenerwowało: 
- lewitujące metr nad ziemią roślinki i inne przedmioty 
- wrażenie, że poszczególne lokacje i skrzynie zawierają to samo co w Przeznaczeniu np. posążek Beliara przy zatopionej wieży Xardasa, skrzynia z rudą na szczycie wieży zamku itp.
	  
	
	
	
		
	 
 
 
	
	
	
		
Dołączył: 04.02.2016 
Liczba postów:10.999 
	 
 
	
	
		 (04.04.2018, 15:54:02)Erwin napisał(a):  wrażenie, że poszczególne lokacje i skrzynie zawierają to samo co w Przeznaczeniu np. posążek Beliara przy zatopionej wieży Xardasa, skrzynia z rudą na szczycie wieży zamku itp. 
bo zawierają 
nie zakładamy, ze Bezimienny otworzył wszystkie skrzynie w Przeznaczeniu, dawanie pustych nie ma sensu, a dawanie zupełnie nowych itemów trzeba by jakoś fabularnie uzasadnić
 
niektóre rośliny lewitują, bo znajdują się na WP a nie na FP ,a Prorok tego nie poprawił
	  
	
	
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL 
 
"Only The Strong Survive!" 
 
	
		
	 
 
 
	 
 |