Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, to jest możliwe, Drogie Dzieci, że gra pojawi się w wasze święto.
Co do ee.
Ja tym razem nie przygotowałem właściwie nic, bo i tak subtelniejszych rzeczy nie umiecie wychwycić, wiec szkoda mojego zachodu na to.
Natomiast Michał przygotował najpotężniejszy ee w dotychczasowej historii DS, DT i MIT
Miazga
Dziś zakończyłem swój udział w pracach nad content moda "Klasztor".
Obecnie stan zaawansowania prac oceniam na 98%.
Pewne brakujące jeszcze elementy wykonają konsultanci- testerzy wraz z Michałem.
Na tym moja przygoda z moddingiem Gothic już się definitywnie kończy.
Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
(03.05.2018, 21:17:07)Erwin napisał(a): [ -> ]Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
Na razie nie ma nic. W sumie nie wiem, czy miałoby to sens, zważywszy, że premiera jest stosunkowo niedaleko.
Jeżeli Szefuncio (Michał) wyrazi zgodę, to mogę coś nagrać dla ciekawych.
Co takiego się zadziało ( rezygnacja z części pomysłów, nadzwyczajne moce ekipy, więcej czasu na zajmowanie się tematem, czy jeszcze coś zupełnie innego ), że od "premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku" nagle zrobiła się okolica początku czerwca ??
przecież czerwiec mamy w tym roku, prawda?
W sumie racja
,aczkolwiek
"premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku" zasugerowała mi grudzień " przy dobrych wiatrach".
(04.05.2018, 09:24:54)Erwin napisał(a): [ -> ]nadzwyczajne moce ekipy
Myślę, że to jest to.
Najpierw ogłaszają moda "w tym roku" (co większości sugeruje, że późno tak czy siak), a potem rachu ciachu ni stąd ni zowąd ogłaszają gotowość. Tak przynajmniej to zazwyczaj wygląda
Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy dostali instalkę za tydzień lub dwa
Aktualnie przymierzamy się do chyba ostatniej wersji testowej nazwanej Klasztor BETA.
Ponieważ pewne rzeczy są sprawdzane w grze przez Michała na bieżąco w jego wersji roboczej , to nie powinno być nagłych błędów krytycznych wymagających tworzenia wersji od nowa.
Gra nie jest długa, a testerzy są z nią dobrze zaznajomieni, choć od ostatniej wersji przybyło dużo treści i to będą musieli rozegrać uważnie po raz pierwszy.
Nieco statystyki:
w grze będzie
52 NPC z dialogami
34 elementy magicznej biżuterii i pasów
15 kluczy
56 itemów questowych
26 rodzajów roślin
21 mikstur magicznych
44 dostępne zaklęcia
56 ubiorów szat i pancerzy
62 bronie
15 ksiąg i drugie tyle notatek
oraz jeszcze wiele innych rzeczy...
Książki wielostronicowe czy nie?
Przeczytałem o "Undyingu" w temacie i choć jakimś fanatykiem tej gry nie jestem, to uważam ją za bardzo dobrą produkcję, do której w miarę możliwości wracam co jakiś czas.
W związku z tym, czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji,
chociażby " podwójne, prawdziwe widzenie" ( nie wiem jak to nazwać ) ??
Czy nie dało rady, albo jest to tajemnicą ??
(05.05.2018, 21:17:30)Erwin napisał(a): [ -> ]czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji
Nie bardzo. Ale myślę, że jest sporo rzeczy, na które Gothic pozwala, by gracz wciągnięty w fabułę albo się rozluźnił, albo wyostrzył zmysły... :D
(05.05.2018, 21:22:49)Erwin napisał(a): [ -> ]" podwójne, prawdziwe widzenie"
Jest niestety niemożliwe. Nie pozwalana na to silnik gry.
Rozpoczęły się testy kompletnej wersji BETA.
Do ekipy MIT został dodany jako tester wersji BETA
RoQus
Trwają i dobiegają końca intensywne testy wersji BETA.
Wprowadzone zostały pewne zmiany i istotne poprawki i zapewne czeka nas jednak jeszcze jedna tura testów.
Zapewne Testerzy- Konsultanci coś teraz napiszą niezobowiązująco...
Bydzie mocno git. :D
Im dalej w las tym fajniejsze niespodzianki skryptowo/gejmplejowe, z historyjką, która (mam nadzieje) będzie trzymała w napięciu przez całość rozgrywki.
A testy pójdą gładko, ilość błędów tak czy owak jest stosunkowo niewielka.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11