Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Postępy prac
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Jeśli wszystko pójdzie sprawnie, to jest możliwe, Drogie Dzieci, że gra pojawi się w wasze święto.

Co do ee.
Ja tym razem nie przygotowałem właściwie nic, bo i tak subtelniejszych rzeczy nie umiecie wychwycić, wiec szkoda mojego zachodu na to.
Natomiast Michał przygotował najpotężniejszy ee w dotychczasowej historii DS, DT i MIT Troll
Miazga popcorn
Dziś zakończyłem swój udział w pracach nad content moda "Klasztor".
Obecnie stan zaawansowania prac oceniam na 98%.
Pewne brakujące jeszcze elementy wykonają konsultanci- testerzy wraz z Michałem.

Na tym moja przygoda z moddingiem Gothic już się definitywnie kończy. OK
Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
(03.05.2018, 21:17:07)Erwin napisał(a): [ -> ]Czy będzie video promujące moda ?
Czy można już teraz gdzieś zobaczyć jakiś filmik np z kawałka rozgrywki, czy z jakimiś ogólnymi widokami?
Na razie nie ma nic. W sumie nie wiem, czy miałoby to sens, zważywszy, że premiera jest stosunkowo niedaleko.

Jeżeli Szefuncio (Michał) wyrazi zgodę, to mogę coś nagrać dla ciekawych.
Co takiego się zadziało ( rezygnacja z części pomysłów, nadzwyczajne moce ekipy, więcej czasu na zajmowanie się tematem, czy jeszcze coś zupełnie innego ),  że od "premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku"  nagle zrobiła się okolica początku czerwca ??
przecież czerwiec mamy w tym roku, prawda? Lol
W sumie racja :> ,aczkolwiek "premiera nie jest wykluczona jeszcze w tym roku"  zasugerowała mi grudzień " przy dobrych wiatrach".
(04.05.2018, 09:24:54)Erwin napisał(a): [ -> ]nadzwyczajne moce ekipy

Myślę, że to jest to.
Najpierw ogłaszają moda "w tym roku" (co większości sugeruje, że późno tak czy siak), a potem rachu ciachu ni stąd ni zowąd ogłaszają gotowość. Tak przynajmniej to zazwyczaj wygląda :>  
Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy dostali instalkę za tydzień lub dwa Troll
Aktualnie przymierzamy się do chyba ostatniej wersji testowej nazwanej Klasztor BETA.
Ponieważ pewne rzeczy są sprawdzane w grze przez Michała na bieżąco w jego wersji roboczej , to nie powinno być nagłych błędów krytycznych wymagających tworzenia wersji od nowa.
Gra nie jest długa, a testerzy są z nią dobrze zaznajomieni, choć od ostatniej wersji przybyło dużo treści i to będą musieli rozegrać uważnie po raz pierwszy.

Nieco statystyki:
w grze będzie
52 NPC z dialogami
34 elementy magicznej biżuterii i pasów
15 kluczy
56 itemów questowych
26 rodzajów roślin
21 mikstur magicznych
44 dostępne zaklęcia
56 ubiorów szat i pancerzy
62 bronie
15 ksiąg i drugie tyle notatek
oraz jeszcze wiele innych rzeczy...
Książki wielostronicowe czy nie?
Nie, książki są zwykłe.
Przeczytałem o "Undyingu" w temacie i choć jakimś fanatykiem tej gry nie jestem, to uważam ją za bardzo dobrą produkcję, do której w miarę możliwości wracam co jakiś czas.
W związku z tym, czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji,
chociażby " podwójne, prawdziwe widzenie" ( nie wiem jak to nazwać ) ??
Czy nie dało rady, albo jest to tajemnicą  ?? Troll
(05.05.2018, 21:17:30)Erwin napisał(a): [ -> ]czy poza narracją udało się coś jednak z mechaniki tej gry przemycić do modyfikacji

Nie bardzo. Ale myślę, że jest sporo rzeczy, na które Gothic pozwala, by gracz wciągnięty w fabułę albo się rozluźnił, albo wyostrzył zmysły...  :D
(05.05.2018, 21:22:49)Erwin napisał(a): [ -> ]" podwójne, prawdziwe widzenie"
Jest niestety niemożliwe. Nie pozwalana na to silnik gry.

Rozpoczęły się testy kompletnej wersji BETA.

Do ekipy MIT został dodany jako tester wersji BETA RoQus

Trwają i dobiegają końca intensywne testy wersji BETA.
Wprowadzone zostały pewne zmiany i istotne poprawki i zapewne czeka nas jednak jeszcze jedna tura testów.

Zapewne Testerzy- Konsultanci coś teraz napiszą niezobowiązująco... :>
Bydzie mocno git. :D

Im dalej w las tym fajniejsze niespodzianki skryptowo/gejmplejowe, z historyjką, która (mam nadzieje) będzie trzymała w napięciu przez całość rozgrywki.

A testy pójdą gładko, ilość błędów tak czy owak jest stosunkowo niewielka.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11