Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: Postępy prac
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
jeszcze o czasie gry
Jaskot dokonał hadkorowego przejścia i zajęło mu to mniej niż... Troll
Dzielny chłopak!
Ano dzielny. Jeśli ktoś, kto nie zna gry przejdzie w podobnym czasie co ja, to będę BARDZO zdziwiony.

Ale i tak sie pewnie nasluchamy. Returningowi wyjadacze zjedza nas na śniadanie.
Jak ktoś chce uderzyć, to zawsze kij znajdzie.

Nie trzeba się przejmować :> .
Podejmuje wyzwanie :)
(11.05.2018, 09:52:49)Jaskot napisał(a): [ -> ]Jeśli ktoś, kto nie zna gry
:D

(11.05.2018, 09:54:39)Erwin napisał(a): [ -> ]Nie trzeba się przejmować .
Dzisiaj akurat jestem wrażliwy, bo się nie wyspałem. :D
Co do czasu rozgrywki:
Simonowi mówiąc o "przeciętnych ludziach" chodzi o ludzi, którzy wyklikają co się da, nie ważąc na na nic, brnąc do przodu, aby jak najszybciej odhaczyć modzika "przeszedłem", czy może raczej o ludziach, którzy zabiją wszystkie orki co mogą i odchodzą, bo co dalej robić w modzie?

Na moje nieszczęście czytałem tą "dyskusję" na TM. "Co mięlibyśmy robić przez 15 godzin na małym zenie" zapytano. "Przecież po 4h obiegamy całą wyspę i tyle"..

Cytat:
"15 godzin? Na tej małej wysepce? Pierwszego Gothica z jego obozami, lasami, górami i podziemiami przechodzi się bez pośpiechu w 16."
Według statystyk, średni czas przejścia Gothica to ~40h, oczywiście weterani mogą przejść w 16, wystarczy wyklikać wszystko co potrzebne i idziemy, ale w Klasztor przecież zagramy pierwszy raz, więc tempo rozgrywki nie będzie tak pośpieszne, nie wiemy również na jakie trudności napotkamy, nie powinnyśmy od razu zakładać, że "znam Gothica to i znam moda", dialogów nie powinno się wyklikać, nie powinno się uznawać, że zna się ten świat "bo zen był w innym modzie".

Jestem ciekawe na jakiej podstawie określa się czas gry według Simona? Bo dodam, że szacunkowo nie powinno określać się  na podstawie przeciętnych januszy, byłoby to ogromnym nieposzanowaniem dla twórców, dlatego określa się na podstawie rzeczywistej rozgrywki gry, content'u oferowanego dla gracza, wliczając wszelkie aspekty jej dotyczącej. I nie oznacza to od razu, że nie będzie choć zbliżony do przeciętnego czasu przejścia gry. Także powtarzam, nie jest tu brane pod uwagę prędkość rozgrywki tylko rzeczywisty CONTENT, czyli to co może wziąć gracz, ile weźmie to jego sprawa.
Tituf podał dość mocny argument, przytaczając przykłady z  Przebudzenie Korzenie Zła przeszedłem moda w okolicach szacowanych godzin jako weteran nie tylko samego Gothica, ale również modów DT. Nie latałem po pustej mapie. Nie zbierałem każdej rośliny (tak, jestem słabym zielarzem). Jestem sceptycznie nastawiony do eksploracji. Nie przejmuję się każdym punkcikiem LP. Nie szukam moba, którego mogłem nie zauważyć, bo nie stał mi na drodze. Przechodzę moda skrupulatnie skupiając się na fabule oraz dialogach, dotyczy temu również małe uczucie pośpiechu typu "co się stanie dalej".

PS:  Na TM powinien być odliczany inny czas rozgrywki mierzony na marvinie, k + f8, ppm przy dialogach. Wtedy zapewne ludzie byliby tam zadowoleni trafnością dokładnego matematycznego określenia rozgrywki.
Jeszcze co do czasu gry.
Uwielbiam zawodników, którzy bez przerwy albo pytają na forum, albo bez przerwy studiują temat "Problemy z zadaniami" a potem piszą - ukończyłem grę w 9 godzin.
Tym razem, nie wiem jak jak inni, ale ja nie udzielę NIKOMU ANI JEDNEJ podpowiedzi w ŻADNYM aspekcie.
(11.05.2018, 10:07:46)XaroN napisał(a): [ -> ]"15 godzin? Na tej małej wysepce? Pierwszego Gothica z jego obozami, lasami, górami i podziemiami przechodzi się bez pośpiechu w 16."
Ten cytat to już w ogóle skrajna abstrakcja. :D
Według informacji Michała wersja Klasztor 1.0 (dla graczy) będzie gotowa jutro.
Rzecz jasna jeszcze raz zostanie to wszystko przetestowane, zanim wydana zostaje oficjalna instalka.
(04.05.2018, 09:40:00)XaroN napisał(a): [ -> ]Nie zdziwiłbym się, gdybyśmy dostali instalkę za tydzień lub dwa Troll

Chyba się nie myliłem :>
(11.05.2018, 11:43:41)XaroN napisał(a): [ -> ]Chyba się nie myliłem
A to jest niby "spacerowe" tempo prac. :D
„Klasztor” będzie miał wielką zaletę - będzie go można 'ograć' w ciągu jednej doby i nie będzie 'wymagane' przejście żadnej innej modyfikacji wcześniej!   :>

RoQus - przesunięty do rezerw teamu...
Testowaliście jak mod współpracuje z innymi modami? Bo nie chce mi się po raz kolejny całego Gothica przeinstalowywać (GMDK to mi się chyba prawie pół godziny wgrywa), a kiedyś tam ogrywałem jakieś małe mody z zainstalowanym jednocześnie Przeznaczeniem i problemów nie było.
U mnie działa w porządku z Przeznaczeniem.
Dota to możesz skopiować Gothica i mieć dwa "egzemplarze", jeden czysty a na drugim instalować mody
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11