Drużyna Spolszczenia

Pełna wersja: KLASZTOR - wrażenia
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
(22.05.2018, 12:07:29)Erwin napisał(a): [ -> ]ale m.in naciąłem się na leczeniu ludzkim mięsem,
naciąłeś się?
czyli jednak nie do końca sparwdziłeś wszystko jak należy pod tym względem

co do Ulewy w zenie ostatnim - a jak myślisz dlaczego tak jest?

(22.05.2018, 12:07:29)Erwin napisał(a): [ -> ]brak w zwojach kamiennego golema
dlaczego uważasz, że go BRAK?
jakie jest uzasadnienie, że musi być?

(22.05.2018, 12:07:29)Erwin napisał(a): [ -> ]ognisty nie był już odporny na broń sieczną,
wskaż choć jeden powód , że nie miał być odporny
Nie pisałem, że wszystko sprawdziłem i wszystko w stu procentach.

Co do mięsa - wystraszyłem się i nie brnąłem dalej - fakt mogłem
Golemy - masz rację. Niepotrzebnie się sugerowałem Sagą skoro to inna produkcja.
Ulewa- nie wiem. Bryła lodu, lodowa fala, grom - działały
(22.05.2018, 12:33:23)Erwin napisał(a): [ -> ]Ulewa- nie wiem. Bryła lodu, lodowa fala, grom - działały

No co do ulewy to rzeczywiście jest chyba coś na rzeczy. Nawet podczas testów to sobie zapisałem, ale przeoczyłem to przy zgłaszaniu. :/
Cytat:dziabanie motyką........


Dziabaniem kogo, przez kogo i z jakiego powodu?
Tak konkretnie, please.

(22.05.2018, 12:38:25)Lewkoo napisał(a): [ -> ]No co do ulewy to rzeczywiście jest chyba coś na rzeczy. Nawet podczas testów to sobie zapisałem, ale przeoczyłem to przy zgłaszani
no to macie odpowiedź dlaczego nie działa
Jest w ekwipunku motyka - klikasz na nią lewym przyciskiem myszki jak jesteś w ekwipunku, trzymasz i wciskasz górę.
Zaczyna się animacja "dziabania".

Jako, że na co dzień zajmuję się sprawami technicznymi i to mnie najbardziej jara, to nie rozumiem czemu jestem piętnowany przy testowaniu i zachwycaniu się orężem, przyciskami, niewidzialnymi drogami itd. czyli tego co w grze mi najbliższe. Przecież ktoś to też musiał wymyślić, wrzucić, sprawdzić.

Patrzę na wiele rzeczy tylko i wyłącznie przez techniczny pryzmat.
(22.05.2018, 12:59:37)Erwin napisał(a): [ -> ]Jest w ekwipunku motyka - klikasz na nią lewym przyciskiem myszki jak jesteś w ekwipunku, trzymasz i wciskasz górę.
Zaczyna się animacja "dziabania".
Jak według ciebie powinna działać motyka?
Zaznaczam, że motyka to nie jest broń tylko przedmiot ujawniający się przy okazji animacji.
Fakt, w grze nie ma nic powiązanego z dziabaniem na polu przez bohatera, podobnie jak nic nie można upiłować piłą na kłodzie drewna, ani zagrać rockpolo na lutni.

Z ciekawostek mogę dodać, że realnie w skryptach Gothic 2 motyka to "Grabie" , nie ma dla tego przedmiotu akcji skryptowej
func void Use_Rake()
{
};
i chyba miało to być jakoś użyte przy kopaniu skarbów Grega pierwotnie, przy czym w porę całość interakcji ze skarbami zmieniono na użycie kilofa
skąd masz Motykę? z ciał akolitów jak sądzę
nic za tym w grze nie idzie, a przypominam, że z ciała można wziąć taki item, jaki pojawia się u postaci w animacjach w grze - litnia, piła, szczotka, motyka itd

Dodam jeszcze tylko, że w "Klasztorze" zrobiłem jedną sztukę broni dwuręcznej Motyka, do zdobycia od jednego z akolitów, jednak ostatecznie została ona w 4 bodajże wersji VA odrzucona i do gry nie weszła.
Odrzucone zostało także chyba jeszcze 12 innych tego typu broni z "niczego" i chyba dobrze, bo teraz rozgorzałaby goraca dyskusja o przewadze Łyżki nad Kijem.

Jeśli już jesteśmy przy temacie takich broni, to może mi ktoś powie, skąd się wzięła w lore gry Drewniana tyczka? Relaks
Skąd ją mam - nie pamiętam, ale chyba z któregoś akolity.

Czy motyka była zamierzona, czy nie, to przy przeglądaniu ekwipunku jak ją uruchomiłem to zapamiętałem i wypisałem co odkryłem i tyle.
(22.05.2018, 13:27:24)Erwin napisał(a): [ -> ]jak ją uruchomiłem to zapamiętałem i wypisałem co odkryłem i tyle.
Nie ,no OK ale przecież nic nie odkryłeś.
Co odkryłeś w związku z drewnianą tyczką?
Co do błędów to oczywiście nie zauważyliśmy wszystkiego. Parę się ostało jak np.
- Nie działająca ulewa
- Pierścień w ostatnim zenie
- Znikające menzurki (chociaż to zgłaszałem)

No, ale ja to nie wiem do czego prowadzi dyskusja o motyce? Nie działa? Nie pasuje do klasztoru i akolitów na polu?
Brak kamiennego strażnika - no tak, w modyfikacjach jest wymagane użycie tego zwoju

Trochę szkoda Erwin, że zamiast napisać więcej wrażeń o modzie, napisałeś już drugie tyle o zasięgu, który jest dla gry nieistotny. Jasne można to dla spokoju poprawić, czemu nie, chociaż nie ode mnie to zależy.
(22.05.2018, 13:37:08)Lewkooo napisał(a): [ -> ]Znikające menzurki (chociaż to zgłaszałem)
ten problem został już wyjaśniony i zależy od zasięgu widzenia, a nie od innych czynników
tyle razy ile z oddali widzimy, że Vitalius coś robi na stole alchemicznym tyle razy ubywa mu mezurek
Mnie przy widoczności ustawionej na 100% ( a czy tu potrzeba więcej?) ubyło ich chyba 4 i to wtedy gdy chodziłem gadać o czymś tamz Vitaliusem tylko...
No jasne można zmniejszyć widoczność, ale nie mozna tutaj bagatelizować tego w ten sposób.
Ale zrozum, że się tego po prostu nie da poprawić.
Owszem można, ale poprzez usunięcie Vitaliusowi rutyny pracy na stole alchemicznym.
Wówczas jednak pojawiłaby się zaraz mocna sugestia - "Szkoda, że nie daliście Vitaliusowi rutyny pracy przy stole alchemicznym, bo stoi koło niego jak kołek".
rotl:
Można przenieść menzurki do Umbriana - oczywiście z długim wyjaśniającym dialogiem :>
No ta, że Vitalius był mu winien pieniądze i Umbrian przejął jego zapas menzurek.
Wyszłoby z tego genialne zadanie bonusowe "Zaginiona Menzurka".
Oczywiście wszystkiemu winien byłby Celiusz, pozostający w tajnym sojuszu z Imperatorem Demonów.
(22.05.2018, 13:53:14)Memorius napisał(a): [ -> ]Oczywiście wszystkiemu winien byłby Celiusz, pozostający w tajnym sojuszu z Imperatorem Demonów.

Tak, to będzie w płatnym DLC.  rotl:
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18