17.11.2020, 11:37:14
Z tym kluczem do karczmy w GD, o którym dziś wspomniano w innym temacie, to była ciekawa historia.
W czasie testów do pierwszej wersji Przeznaczenia nikt jakoś na brak tego klucza nie zwrócił uwagi. Zamknięte to zamknięte.
Gracze w nawale drzwi i skrzyń też jakoś chyba o tym nie wspominali. Potem w kolejnych wersjach Przeznaczenia nie zajmowaliśmy się tym problemem. Sprawa wypłynęła. gdy robione były poprawki zena (itemy, skrzynie, rośliny - już zebrane i do usunięcia) GD w czasie prac nad Przebudzeniem. Ktoś tak z testerów czy level designerów wszedł na kodach i okazało się, że jest tam zgrabnie urządzone pomieszczenie, które można fabularnie wykorzystać. Powiązane zostało to z wątkiem Gildii Araxos i klucz się w końcu pojawił.
W czasie testów do pierwszej wersji Przeznaczenia nikt jakoś na brak tego klucza nie zwrócił uwagi. Zamknięte to zamknięte.
Gracze w nawale drzwi i skrzyń też jakoś chyba o tym nie wspominali. Potem w kolejnych wersjach Przeznaczenia nie zajmowaliśmy się tym problemem. Sprawa wypłynęła. gdy robione były poprawki zena (itemy, skrzynie, rośliny - już zebrane i do usunięcia) GD w czasie prac nad Przebudzeniem. Ktoś tak z testerów czy level designerów wszedł na kodach i okazało się, że jest tam zgrabnie urządzone pomieszczenie, które można fabularnie wykorzystać. Powiązane zostało to z wątkiem Gildii Araxos i klucz się w końcu pojawił.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
"Only The Strong Survive!"