Dołączył: 16.03.2019
Liczba postów:166
(29.11.2020, 16:19:06)N1kX napisał(a): A jaka jest trudność, aby umieścić pracę wszędzie Quickloot (Slavemaster (Toplayer w Manager resourse)) i zmienić kolor tekstu?
systempack.ini
Color_DialogChoice_Active = -16711936
O quickloocie nie wspomniałem akurat, bo to wiem jak ogarnąć (tylko nie używam). Ale radę z kolorem zastosuję, po prostu nie wiedziałem, że tak się da. Dzięki wielkie.
@N1kX wielki props, edycja systempack.ini rzeczywiście dała zamierzony efekt. Co prawda nie działa to w menu esc, przy zapisie etc, ale przy samych dialogach bez zastrzeżeń. Teraz jak już wiem z czym to się je, to pewnie i efekt w menu idzie osiągnąć grzebiąć w plikach konfiguracyjnych
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat. ~ Lelouch Lamperouge
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
29.11.2020, 16:45:13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2020, 16:45:39 przez Erwin.)
(29.11.2020, 16:19:06)N1kX napisał(a): systempack.ini
Color_DialogChoice_Active = -16711936
Są gdzieś rozpisane schematy do tych kolorów?
Rozumiem, że -16711936 to zielony, a jakie są inne możliwości?
Dołączył: 16.03.2019
Liczba postów:166
(29.11.2020, 16:45:13)Erwin napisał(a): (29.11.2020, 16:19:06)N1kX napisał(a): systempack.ini
Color_DialogChoice_Active = -16711936
Są gdzieś rozpisane schematy do tych kolorów?
Rozumiem, że -16711936 to zielony, a jakie są inne możliwości?
Obstawiam, że to zapis szesnastkowy
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat. ~ Lelouch Lamperouge
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:799
29.11.2020, 16:51:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2020, 16:53:01 przez N1kX.)
Nie można zmienić menu, nie ma takiego ustawienia.
Opis kolorów dostępny na naszej stronie z Systempack.
Cytat:#Red color names
Red = -65536
IndianRed = -3318692
LightCoral = -1015680
Salmon = -360334
DarkSalmon = -1468806
LightSalmon = -24454
Crimson = -2354116
FireBrick = -5103070
DarkRed = -7667712
#Pink color names
Pink = -16181
HotPink = -38476
DeepPink = -60269
MediumVioletRed = -3730043
PaleVioletRed = -2396013
#Orange color names
Orange = -23296
DarkOrange = -29696
OrangeRed = -47872
Tomato = -40121
Coral = -32944
#Yellow color names
Yellow = -256
Gold = -10496
LightYellow = -32
Moccasin = -6987
Khaki = -989556
#Purple color names
Purple = -8388480
Magenta = -65281
Violet = -1146130
BlueViolet = -7722014
DarkViolet = -7077677
Indigo = -11861886
SlateBlue = -9807155
#Green color names
Green = -16744448
Lime = -16711936
LimeGreen = -13447886
SpringGreen = -16711809
SeaGreen = -13726889
YellowGreen = -6632142
Olive = -8355840
DarkCyan = -16741493
#Blue color names
Blue = -16776961
MediumBlue = -16777011
DarkBlue = -16777077
MidnightBlue = -15132304
Cyan = -16711681
SteelBlue = -12156236
SkyBlue = -7876885
DeepSkyBlue = -16728065
RoyalBlue = -12490271
#Brown color names
Brown = -5952982
Sienna = -6270419
SaddleBrown = -7650029
SandyBrown = -744352
NavajoWhite = -8531
BurlyWood = -2180985
Cornsilk = -1828
#White color names
White = -1
Azure = -983041
GhostWhite = -460545
Ivory = -16
#Grey color names
Black = -16777216
Gray = -8355712
Silver = -4144960
DimGray = -9868951
LightGrey = -2894893
Erwin, sprawdź najnowszą wersję. Dodano opcję, aby dostosować liczbę komórek ekwipunku do małych rozdzielczości.
https://worldofplayers.ru/threads/42358/post-1113962
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
Co do tej wersji 1_0_2 to jest lepiej niż było. Zmieniłem sobie ten parametr z 14 na 11 i nie zauważyłem żeby coś na siebie nachodziło, ale wiadomo - wymaga to zagrania większej ilości godzin w jakiegoś moda, bo ja to na szybko sprawdzałem na początku Nocy Kruka.
Ogólnie to wolałbym, żeby do tej wtyczki wzorem innych, wprowadzić własne ustawienia w gothic.ini z opisami po angielsku ( chyba najbardziej uniwersalne ) na zasadzie:
np.
[Added] = Added
[Weapon] = Weapon
i wtedy sam mogę sobie zmienić nazwę na własną na przykładzie:
[Added] = Dodane
[Weapon] = Broń
Na pewno jest problem z naliczaniem w tej tabeli po lewej stronie przedmiotów dodanych / oddanych, które można założyć na bohatera np. mam 10 mieczy, zakładam 1, to w tej tabeli pokazuje - usunięto 1 miecz, tak jakby ten miecz, który założyłem został usunięty z ekwipunku. Potem jak ten miecz zdejmę, to znowu pokazuje się komunikat, że otrzymałem 10 mieczy, co jest nieprawdą, ale wtyczka nalicza od nowa 1 miecz zdjęty + 9, które już posiadam.
Wymaga to wszystko dopracowania, ale wygląda w porządku.
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:799
Ponieważ Systempack nie jest już rozwijany ani obsługiwany na nowoczesnych systemach operacyjnych, sugeruję utworzenie motywu dla Union. Wszystkie informacje można pobrać z naszego rosyjskiego tematu, zrobiłbym tłumaczenie, ale ktoś musiałby to poprawić.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
Ja mogę pomóc z korektą.
N1kX mógłbyś mi pewną rzecz podpowiedzieć?
Chodzi mi o wtyczkę Доп. информация на экране (damage, HP, mana, time, speed world ) [Плагин для Union].
W pliki ini można ustawiać dowolnie paski zdrowia, many i powietrza dla bohatera.
playerHealthBarParams=2800,7800,1000,200
playerManaBarParams=4300,7800,1000,200
playerSwimBarParams=50,6836,1000,200
Dodatkowo są też ustawienia co do położenia napisów dla każdego paska.
Co oznaczają te poszczególny liczby, jak tym nawigować i to zmieniać? Wydaje mi się, że są to pary liczb odpowiadające odpowiednio położeniu i rozmiarowi danego paska, ale nie wiem jakie wartości wyrażają. Pewnie ma to odniesienie do jakiegoś układu współrzędnych na ekranie, ale gdzie on ma swój początek, to tego nie wiem i musiałbym teraz dochodzić do tego metodą prób i błędów.
Dołączył: 08.07.2018
Liczba postów:799
playerHealthBarParams=2800,7800,1000,200
2800 - pozycja na X
7800 - pozycja na X
1000 - szerokość bara
200 - wysokość bara
całkowita liczba pikseli na ekranie
x - 0 - 8192
y - 0 - 8192
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
31.07.2021, 17:40:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.07.2021, 17:41:24 przez Erwin.)
Myślę, że przy posiadaniu odrobiny wiedzy matematycznej i kapce cierpliwości można spokojnie, to sobie wszystko poustawiać wedle własnego uznania.
Obejrzałem sobie niemiecką wtyczkę robioną na pakiecie Ninja, która jest podobna do tej rosyjskiej stworzonej na Union i wyświetla na ekranie informacje z gry: liczbowa ilość życia i many, liczba posiadanych strzał / bełtów itd.
Ta niemiecka ma taki plus, że jej konfiguracja odbywa się z poziomu menu już w samej grze i chyba na tym jej zalety się kończą. Ustawia się sama po instalacji w języku polskim, ale to wszystko jest zrobione translatorem i w większości opcji ciężko zrozumieć o co w tym chodzi.
Rosyjska jest konfigurowana przez plik gothic.ini co jest trochę bardziej kłopotliwe, ale daje dużo więcej możliwości ustawień: kolory napisów, rozmieszczenie poszczególnych pasków na ekranie, można zmieniać opisy pasków ( np. standardowo pasek powietrza opisany jest Oddech, a ja wolę opis Powietrze i mogę sobie to ustawić po swojemu ), wyłączenie nieinteresujących elementów wtyczki itp.
Także w takim stanie jakim teraz to jest, to polecam wersję rosyjską, jakby ktoś chciał użyć, a nie może się zdecydować co wybrać.
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
Wrzucę tutaj link do wtyczki zUtilities na Union. Może ktoś będzie chciał sobie ją sprawdzić.
https://github.com/Franisz/zUtilities
Plugin umożliwia:
- szybki zapis i szybkie wczytanie gry - nie sprawdzałem, nie wiem jak to działa,
- dodaje kolorystykę do itemów, kufrów, drzwi, postaci; np. biały - pusta skrzynia, zielony - otwarta skrzynia z zawartością, żółty - kufer na wytrych, czerwony - na klucz, czyli coś w stylu jak jest chyba od wersji 1.6.
Dołączył: 30.09.2021
Liczba postów:18
Hej, czy ktoś może wie jak edytować okno statystyk w Gothic 2 NK? Konkretnie chodzi o linijkę: - Zbieranie trofeów, która jest na tyle długa, że potem nachodzi na status 'Uczony'... w oryginale wygląda do dość nieestetycznie i chciałem w miarę możliwości coś z tym zrobić. W modyfikacji Imperium Popiołów twórcom udało się np. edytować tę linijkę na po prostu 'Trofea' co już wygląda na prawdę ok. Dziękuje z góry za pomoc! ;]
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
W pliku Text należy zamienić pod linią
const string TXT_TALENTS[22] =
wpis istniejący dla zbierania trofeów na
"Trofea",
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 30.09.2021
Liczba postów:18
(30.09.2021, 13:57:42)Memorius napisał(a): W pliku Text należy zamienić pod linią
const string TXT_TALENTS[22] =
wpis istniejący dla zbierania trofeów na
"Trofea",
A gdzie dokładnie znajduje się ten plik bo jakoś nie mogę go znaleźć w folderze z grą?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
On się znajduje w skryptach czyli w content do gry.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 30.09.2021
Liczba postów:18
(30.09.2021, 14:05:00)Memorius napisał(a): On się znajduje w skryptach czyli w content do gry.
Czy to któryś z tych plików .vdf typu: GOTHIC, MENU, FIGHT itp. ?
(30.09.2021, 14:05:00)Memorius napisał(a): On się znajduje w skryptach czyli w content do gry.
Czy mógłbyś wytłumaczyć jak dokładnie to zrobić? Ja jestem całkowicie zielony w tym ;/
|