Modding - pytania i problemy
O jejku.
Pliki tga to nieskompilowane pliki graficzne, a pliki tex skompilowane. Tex są można powiedzieć ważniejsze.
Rozumiem, że tex masz też przebarwione?

Zrobię Ci wolumin vdf z czcionkami od nowa, wyciągając potrzebne pliki z G2mdk.

Tu masz wolumin vdf, który zrobiłem przed chwilą.
https://www22.zippyshare.com/v/z3Brsy4f/file.html
Wrzuć do folderu Data w grze i zobacz czy jest dobrze

Zrobiłem go z plików czcionek wyciągniętych z G2MDK. U mnie żadnych przebarwień w nich nie ma.
Masz tu plik wsadowe. Możesz sobie je GoManem otworzyć. Jak będą przebarwienia to znaczy, że to coś u Ciebie z systemem, grafiką, konfiguracją gry, systempackiem itd.
https://www104.zippyshare.com/v/e2C77eiF/file.html
Odpowiedz
Niestety przebarwienia nadal pozostały. Zobaczyłem z ciekawości do plików co podesłałeś, otworzyłem je Gomanem i o dziwo nawet te pliki co wysłałeś mają już te przebarwienia. Próbowałem edytować pliki czcionek zapisując je gomanem i zmieniając po prostu kolor w gimpie ale po podmienieniu obrazu w Gomanie tak na prawdę nie przynosiło to żadnych rezulaltatów. Myślę, że byłaby jeszcze jedna opcja, z podmianą pliku .tex na już edytowany poprawnie plik .tex może wtedy edycja poprzez gomana przyjęłaby się w grze...
Odpowiedz
No widzisz. U mnie wszystkie pliki są dobre, a u Ciebie te same pliki są wyświetlane z błędem.
Może to wina monitora Hmm  Nie mam pojęcia.

W sumie możesz wziąć ten folder z plikami co podesłałem, przekonwertować tex na tga w GoManie, wyedytować wszystkie pliki z przebarwieniami np. Gimpem, znowu przerobić tga na tex i złożyć paczkę vdf.

Tu masz filmik z obsługi VDFS'a do składania voluminów:
https://www.youtube.com/watch?v=MKHQrrKitSs
Filmik dotyczy czego innego, ale schemat obsługi jest taki sam.

Może jest w tym jakiś sens, ale ja raczej poszukałbym przyczyny sprzętowej.

Ewentualnie możesz jednak spróbować zaprzyjaźnić się z inną czcionką.
Odpowiedz
Próbować
Fontfix

Fontfix.vdf skopiuj do gothic 2\Data
Odpowiedz
Próbowałem wszystkiego @Erwin aż do skutku, właściwie to po edycji i podmianie w Gomanie stopniowo się to przebarwienie redukowało nie dokońca jasne czemu ;p dziękuje @N1kX za fontfixa bo wszystko z nim jest ok! I to by było chyba na tyle w tej kwestii, dziękuje za pomoc panowie;p może ktoś jeszcze na tym skorzysta.
Odpowiedz
To fajnie. Jak zwykle N1kX uratował sytuację.
W takim razie powodzenia na gothicowych szlakach już z dobrą czcionką.
Odpowiedz
Wrzucę sobie skróty do stref muzycznych w Spacerze. Może kiedyś się to jeszcze przyda.

ADT - Adanos temple in Jharkendar,
ADW - addon world default music,
AWC - addon world crystal... same as ADW placed in crystal cave in Jharkendar, passage between canyon and swamp
BAN - bandits music played in cave where you go with Cavalorn at the beginning,
BDT - bandit camp in Jharkendar,
BIB - canyon library in Jharkendar, placed in zen but the same as some others.
BOR - brothel in khorinis placed in zen
CAN - canyon in Jharkendar
CRY - crypt music in Jharkendar,
FRI - friedhof/cemeteries.
DEF - default world music in Khorinis nature,
DLC - dragon location dragons nests
GOL- goldmine in jharkendar
HOF - onar farm, placed/unused
INS - Insel/Island Irdorath music
KAS - Kaserne/barracks in khorinis
KHO - Khorinis city music,
LEU - Leuchturm/lighthouse in khorinis Jack's.
LOB - Lobart's farm
MAY - pyramide area in Khorinis Maya
MI1 - canyon mine on the right side (Francis treasure)
MI2 - canyon mine far in the canyon
MOD - monastery dungeon in Khorinis
MOI - monastery inside
MOO - monastery outside before monastery ex. Isgaroth
NCI - new camp inside cave
NCO - new camp outside cave
NWP - New world portal music in dungeon where water mages are.
OWD - old world default music
OWP - old world path/passage/pass music in Khorinis to Valley of Mines
PIE - Geheimer Pier Paladin ship in Khorinis
PIR - pirate music in their camp in Jharkendar
PO1 - portal area in Jharkendar
RAV - Raven music in entrance to Adanos temple behind guard
RVE - Raven event room where undead guards are. Addon intro summoning scene was recorded here.
SHO - showdown, final room with Raven in Jharkendar in Adanos temple
SWP - swamp in Jharkendar
SYS - menu and loading music
TAL - valley music ex. Valley where Lester sits near campfire under Xardas' tower in Khorinis newworld
TMP - temple music placed in Irdorath in final chamber with big door with black mage and seekers before undead dragon
TRO - Troll area with black troll in Khorinis.
XAR - Xardas' tower.
STO - Stoneplate. House of the healers, priests, guardians of death in Jharkendar

Skopiowane od użytkownika NesteF.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości