Сага Предопределение - для тестеров
Pilnuj tam Andr graczy, żeby błędów nie robili!
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(13.12.2019, 23:54:10)Tituf napisał(a): Pilnuj tam Andr graczy, żeby błędów nie robili!

Что спросят,отвечу.
Буду чаще заходить на ВОП.
На РПГРаше просто больше сижу.
Odpowiedz
W takim razie, w porozumieniu z N1kX - wrzuć tam też wersję rosyjską przeznaczenia.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
(14.12.2019, 10:42:16)Tituf napisał(a): W takim razie, w porozumieniu z N1kX -  wrzuć tam też wersję rosyjską przeznaczenia.

N1kX не хочет к сожалению.
Хозяин -барин,как у нас говорится.
Odpowiedz
No dobrze, ale dlaczego właściwie?
My nawet na The Modders dajemy, choć mamy z nimi swoje odwieczne porachunki.

Chciałbym posłuchać wyjaśnienia o co tu chodzi? Relaks
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Я уже ответил ему. Сайты имеют вражду. На том сайте есть то, чего нет на Wop, и наоборот. Я почти с самого основания WOP сижу на нем, там и выкладываю все, что делаю для готоманов.
Odpowiedz
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Andr skierował zainteresowanych po download na WOP i rozpoczął dyskusję na RPGR :>
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Jak widać wrogość for to nie tylko domena polskiego moddingu....
Niemniej każdemu autorowi i każdemu teamowi powinno zależeć na tym, by swoje dzieło pokazać jak najszerzej publiczności.
To chyba normalne.
Słucham wyjścia z tej sytuacji?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
A co N1kX zarobisz, jak gracz pobierze tłumaczenie i udostępni download na rpgru? Przerabialiśmy ten temat u siebie. Dlatego linki do pobrania naszych modów są też i na innych forach.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Возможно, когда будет финальная версия, сделаю там тему.
Odpowiedz
(15.12.2019, 11:56:52)N1kX napisał(a): Я уже ответил ему. Сайты имеют вражду. На том сайте есть то, чего нет на Wop, и наоборот. Я почти с самого основания WOP сижу на нем, там и выкладываю все.

На немецком ВОГе не забудьте также разместить, хоть там и народу мало. Только если нет возможности разместить ссылку В то же время
Odpowiedz
Что думаете, стоит ли сделать эффект горения для огненного лука или арбалета? Сейчас получается, что огненный лук/арбалет наносят только обычный урон.
Odpowiedz
Mam nadzieję, że zadają obrażenia nadal specjalnym potworkom wg ich siły rażenia i specyfiki. Efekt wizualny nie jest najważniejszy, choć mógłby być nadal.
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Przecież to już było zrobione w roku 2015 przez chickena i działało w Global PL - gdzie się wobec tego podziało?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
DamMagicAltenStab_00.d
Где комментарий, должен быть урон, который наносится врагу..
else if(Hlp_IsItem(MyWeapon3,ItRw_Addon_FireBow) == TRUE)
{
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
//
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
B_GivePlayerXP(slf.level * 10);
};
};
}
else if(Hlp_IsItem(MyWeapon4,ItRw_Addon_FireCrossBow) == TRUE)
{
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
//
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
B_GivePlayerXP(slf.level * 10);
};
};
}

edit. Сделал эффект горения огненному луку и арбалету
else if(Hlp_IsItem(MyWeapon3,ItRw_Addon_FireBow) == TRUE)
{
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
{
//Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
//new
if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL))
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
}
else if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle))
{
}
else
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
};
if(!FF_Active(FireDamageBoxCrossbow))
{
global_fired_npc_self = Hlp_GetNpc(slf);
FF_ApplyOnceExt(FireDamageBoxCrossbow, 1000, 3);
};
//end
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
B_GivePlayerXP(slf.level * 10);
//new
if(FF_Active(FireDamageBoxCrossbow))
{
FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow);
};
//end
};
};
}
else if(Hlp_IsItem(MyWeapon4,ItRw_Addon_FireCrossBow) == TRUE)
{
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
{
//Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
//new
if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL))
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
}
else if((slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle))
{
}
else
{
Wld_PlayEffect("VOB_BURN",slf,slf,0,0,0,FALSE);
};
if(!FF_Active(FireDamageBoxCrossbow))
{
global_fired_npc_self = Hlp_GetNpc(slf);
FF_ApplyOnceExt(FireDamageBoxCrossbow, 1000, 3);
};
//end
if(slf.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
B_GivePlayerXP(slf.level * 10);
//new
if(FF_Active(FireDamageBoxCrossbow))
{
FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow);
};
//end
};
};
}

//new
func void FireDamageBoxCrossbow()
{
if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICEGOLEM) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Icewolf) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_ICE) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_WARANLED) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ICETROLL))
{
global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] = global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 60;
}
else if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGOLEM) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREWARAN) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRAGON_FIRE) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREGIANTRAT) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_FIREBLOODFLY) || (global_fired_npc_self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_Gargoyle))
{
}
else if(global_fired_npc_self.flags == NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
}
else
{
global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] = global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] - 30;
};
if((global_fired_npc_self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE) && (global_fired_npc_self.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0))
{
B_GivePlayerXP(global_fired_npc_self.level * XP_PER_VICTORY);
global_fired_npc_self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
if (FF_Active(FireDamageBoxCrossbow))
{
FF_Remove(FireDamageBoxCrossbow);
};
};
};
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 126 gości