Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:637
Ok, dzieki!
Dobrze wiedziec, ze tak to rozwiazaliscie, ale w sumie pewnie i tak za jakis czas przejde KZ i moze tez Przebudzenie, żeby ogarnąć pozostałe zakończenia.
A wam życzę motywacji i wytrwałości oraz wyśmienitych pomysłów zarówno skryptowych jak i fabularnych.
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
(05.07.2019, 14:31:37)SparrowJacek napisał(a): życzę motywacji i wytrwałości oraz wyśmienitych pomysłów zarówno skryptowych jak i fabularnych.
Całość ruszy do przodu, gdy pojawi się kilku chętnych do pomocy.
Musimy mieć ze 2-3 aktywne osoby, które będą testowały i czynnie brały udział w tworzeniu - zgłaszały poprawki, analizowały i podpowiadały z pozycji gracza. Inaczej się nie da. A może się i da, ale obecnie nie ma po co. Świeże spojrzenie i świeża krew mogą być impulsem.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 24.03.2018
Liczba postów:1.389
Dokładnie
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Oczywiście, że projekt ruszy nie wtedy, gdy pojawi się jeszcze jakaś pomoc, ale w momencie, który sami sobie wybierzemy.
Już dawno nie ma co liczyć na nowych ludzi gotowych coś wartościowego wnosić do moddingu Gothic. Ale zbyt wiele zostało już zrobione w tym projekcie (a oceniam, że nawet 50-60%) by go tak zostawić.
Pewne rzeczy należy doprowadzić do samego końca, chociażby dla własnej satysfakcji.
Mam nadzieję, że DT w dogodnej chwili się spręży i w przyszłym roku zamknie sagę modyfikacją IP.
A tymczasem - ekranik ładowania gry:
(13.09.2019, 21:58:40)Kravis napisał(a): Dlatego, w odniesieniu do Waszej ekipy, wcale nie zdziwię się jeśli taki twór jak Imperium Popiołów nigdy nie powstanie, bo po prostu szkoda zachodu.
Chyba przysłuchiwałeś się naszym priv rozmowom... bo mamy takie samo zdanie na ten temat. Fakt, będzie bardzo trudno, ale ten projekt raczej dokończymy. Myślę, że na pewno w przyszłym roku.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 16.08.2016
Liczba postów:780
13.09.2019, 23:54:25
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.09.2019, 01:09:25 przez Lewkooo.)
Imperium popiołów to będzie coś w stylu sztuki dla sztuki, ale myślę, że będzie warto to dokończyć chociażby dla satysfakcji samej ekipy
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Co prawda projekt „Imperium Popiołów” leżakuje sobie teraz na naszych dyskach jak turysta w jakuckim Ojmiakonie, ale pewne materiały i pomysły, gdy tylko się pojawiają, są skrzętnie zapisywane.
Możliwe, że niedługo pokażemy wam zupełnie nową, autorską grafikę...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 07.02.2016
Liczba postów:107
Niech leżakuje i dojrzewa a ja za rok na emeryturę, to akurat będzie trochę czasu żeby pograć
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
(06.11.2019, 16:11:50)Tituf napisał(a): Możliwe, że niedługo pokażemy wam zupełnie nową, autorską grafikę...
Wahałem się, czy wrzucać ten art przedstawiający Jarkendar, ale autor - Oliwia Strzelczak - napracowała się, a jeśli praca nie ukaże się w modyfikacji - warto byście rzucili okiem.
Kolejne są w trakcie tworzenia i choć nie będzie ich wiele - z pewnością będą małym powiewem świeżości...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 17.10.2019
Liczba postów:68
Czekam z niecierpliwością na tego moda :D
A tak '+' '-' wiadome będzie kiedy wyjdzie ta modyfikacja na światło dzienne?? :D
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
Będzie potrzebna spora mobilizacja - ja mam nadzieję, że w przyszłym roku.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Na szczęście chyba zawsze okazywało się, że premiera niespodziewanie nadchodzila znacznie szybciej niz przewidziany termin, może tak będzie tym razem?
Ja czekam cierpliwie, może zdołam przez ten czas przejsc Przeznaczenie paladynem.
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Wznowione zostały prace nad Imperium Popiołów i pojawiła się pierwsza tegoroczna wersja content, na razie uwzględniająca pewne poprawki wynikające z dokładniejszych testów aktualnej wersji.
Jak to będzie dalej to zobaczymy, bo jeden tester się nie pojawia, drugi nie ma czasu, a trzeciemu gra nie chce odpalić
Ktoś chętny do pomocy przy produkcji i testach IP?
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(02.01.2020, 17:54:00)Memorius napisał(a): Wznowione zostały prace nad Imperium Popiołów i pojawiła się pierwsza tegoroczna wersja content, na razie uwzględniająca pewne poprawki wynikające z dokładniejszych testów aktualnej wersji.
Jak to będzie dalej to zobaczymy, bo jeden tester się nie pojawia, drugi nie ma czasu, a trzeciemu gra nie chce odpalić
Ktoś chętny do pomocy przy produkcji i testach IP?
Jako emeryt czasu mam troszkę ale umiejętności małe ,więc przy czymś prostym z chęcią pomogę .
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Umiejętności szczególne nie są potrzebne. Jako tester po prostu zagrać w kolejne wersje testowe, wychwycić błędy i niedoróbki, bo te zawsze są, zaproponować jakieś zmiany, przedyskutować zadania. W sumie tyle. Jak jesteś zainteresowany to damy cię do ekipy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 03.10.2018
Liczba postów:188
(02.01.2020, 19:14:10)Memorius napisał(a): Umiejętności szczególne nie są potrzebne. Jako tester po prostu zagrać w kolejne wersje testowe, wychwycić błędy i niedoróbki, bo te zawsze są, zaproponować jakieś zmiany, przedyskutować zadania. W sumie tyle. Jak jesteś zainteresowany to damy cię do ekipy.
Jestem zainteresowany .
Czy będzie dubbing?
Ps możecie odpisać na PW
|