Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
W gronie osób zajmujących się scenariuszem przemyśleliśmy pewne rzeczy i znaczna część koncepcji ogólnych uległa zmianie.
Mod będzie krótki, rezygnujemy z opcji rozmachu bitewnego, ograniczamy poziom epickości walk i przewidywanych wcześniej skryptowych wodotrysków i podobnych rzeczy. Tym razem gra ma zadowolić nas, twórców, a nie graczy, którzy jak pokazuje to doświadczenie w sumie i tak tego wszystkiego nie zauważają.
Będzie skromnie, elegancko i w naszym stylu.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 17.10.2019
Liczba postów:68
Hmm szkoda że nie będzie można się pocieszyć modem gdy ten wyjdzie na światło dzienne D: wiadome już w jakim przedziale czasowym będzie można ukończyć moda?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
(09.02.2020, 16:36:09)Cayen napisał(a): szkoda że nie będzie można się pocieszyć modem gdy ten wyjdzie
Kto tak powiedział?
Więcej niczego nie wiadomo jeszcze.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Dziś Michał składa wersję VA3 , zawierającą potężną dawkę nowego materiału. Testy najprawdopodobniej od jutra.
Rozpoczęły się testy VA3 Imperium Popiołów prowadzone przez nową specjalną grupę testerów.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
W "Imperium..." nie będzie już zalewu ksiąg do czytania jak w poprzednich częściach sagi "Przeznaczenie".
Mamy co prawda w planach kilka nowych, a trzy tomy są już nawet gotowe! Oprawa graficzna jest autorstwa Oliwii Strzelczak.
Będą to niezwykle cenne i bardzo ważne dla akcji inkunabuły. Mam nadzieję, że się spodoba... (kilka postów wyżej artwork Farkalora).
A tom II wygląda tak...
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Im więcej książek tym lepiej. Taka dodatkowa zawartość się ceni. Szkoda że mechanika Gothica nie pozwala na tworzenie książek z przerzucanymi stronami.
A powyższy egzemplarz kapitalnie wykonany
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Zasadniczo mamy zakończone już testy tej wersji i wyszło dużo lepiej niż się spodziewaliśmy.
Najważniejsze, zawsze trudne do opanowania sprawy balansowe są zrobione jak należy, choć nie wykluczamy dalszych poprawek na mniejsza skalę.
Rozpoczynamy prace nad rozszerzeniem content i kolejną wersją testową.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:2.973
(10.03.2020, 09:45:57)Memorius napisał(a): zawsze trudne do opanowania sprawy balansowe są zrobione jak należy
Graczy męczy ciągłe rozwijanie tych samych umiejętności w kolejnych modyfikacjach i trochę Bezio już tu potrafi. Kradzieże i otwieranie zamków też, o czym pewnie niektórzy przekonali się, ogrywając prolog.
Rozwój postaci powędruje zapewne w kierunku wojownika silnego/zręcznego i tym samym pewne umiejętności nie będą aż tak ważne, choć z pewnością bardzo przydatne.
Już na wstępie gracz zostanie zasypany dobrym towarem u kupców, całym asortymentem broni czy zwojów. Ale będzie trzeba tego używać bardzo rozważnie, gdyż prawdopodobnie to będzie jednorazowy insert u nich. No, i gdy wykona się pewne zadanie, pojawi się kolejny element wyposażenia, po którym bohater już nie będzie się skupiał na wybijaniu potworków, ale nad wygraniem wojny.
Na tę chwilę musimy raczej grę utrudnić. Ci, którzy walki i pojedynki lubią, ale raczej skupiają się na fabule - myślę, że nie będą zawiedzeni. Na razie nie jest źle!
I dla ogólnej informacji - obecny stan gry pozwala na osiągnięcie 10lvl. Czas przemilczę.
„Primus in orbe deos fecit timor..."
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Rozwijanie postaci daje sporo satysfakcji więc czy ja wiem, czy takie męczące to jest. A walka zawsze spoko, byleby była nieco łatwiejsza niż w Klasztorze na nocnej wyspie Chętnie bym też wziął udział w walnej, widowiskowej bitwie ale skoro mówimy tu o wojnie to myślę ze mogę się tego spodziewać.
Dołączył: 27.07.2016
Liczba postów:637
Puściłem sobie dziś muzykę, przy której zostawałem Mistrzem Areny Przebudzenia i taka nostalgia mnie wzięła, że aż muszę tu coś napisać.
Z jednej strony fakt, że Bezi po raz 4 czy 5 będzie się musiał uczyć pewnych rzeczy jest dziwny dość (rozumiem za każdym razem spadek atrybutów, ale przecież pamięć Bezi ma świetną, w przeciwieństwie do nas pamięta większość postaci i rozmów z poprzednich części, więc chyba kojarzyć powinien jak mu mówili, że musi kręcić wytrychem w prawo i lewo ostrożnie )
Z drugiej jednak dodaje to troszkę balansu i różnorodności w rozwoju. Ja np zawsze lubiłem nauczyć się odpowiednich trofeów zanim choć 1 potworka zostawiającego je zabiłem, przez co priorytety moje leciały tu i postać miała wolniejszy start, więc musiałem więcej kombinować, a to jak przejść obok tej grupy wargów, a to jak zdobyć to dodatkowe doświadczenie, żeby w końcu nauczyć się czegośtam, gdy już Bezi potrzebuje dużo EXP do kolejnego poziomu.
I popieram - poziom troszkę niższy niech będzie niż w Klasztorze, bo chyba w żadnym modzie nie korciło mnie aż tak, żeby użyć god moda :D
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!
Dołączył: 16.03.2020
Liczba postów:1
Witam, czy jest już jakiś planowany czas premiery moda ?
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Na pewno w tym roku.
Gdyby prace się toczyły w takim tempie jak przy poprzednich częściach (przede wszystkim scenariuszowe) to gra by była gotowa na święta majowe, a tak raczej 1 września jest terminem bardziej realnym, choć niespodzianki in plus są możliwe.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 27.05.2016
Liczba postów:1.026
Fajnie byłoby sie wyrobić na wakacje bo to zwiększa potencjalną liczbę graczy no ale pozostaje być dobrej myśli i życzyć w dalszym ciągu powodzenia
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Pracujemy cały czas, mocno podciągnęliśmy pewne rzeczy. Zapewne do końca miesiąca pojawi się wersja VA4 i zostanie ona przetestowana szczególnie pod katem spójności logicznej zadań, których liczba jako ukończonych wzrosła trzykrotnie.
Przygotowaliśmy (konkretnie Erwin i N1kX) pewną liczbę smaczków skryptowych, a Michał czuwa nad rozbudową wizualizacyjną gry.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
Dołączył: 04.02.2016
Liczba postów:11.250
Od wczoraj trwają testy wersji VA4.
Być może członkowie ekipy którzy je prowadzą podzielą się wrażeniami bez nadmiernego uchylania rąbków tajemnicy.
Dla mnie najważniejsze jest to, że wprowadzone poprawki balansowe wyszły zdecydowanie na plus.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL
"Only The Strong Survive!"
|