Przebieg prac nad Imperium Popiołów
Złożona została wersja VA5, bardzo bogata i uzupełniona o liczne nowe skrypty. Rozpoczną się dziś testy.

Muszę powiedzieć jedno - tak sprawnie i profesjonalnie pracującej ekipy, żonglującej wzajemnie uzupełniającymi się content, gdzie każdy coś od siebie dodaje i wszystko idealnie niemal pasuje, jeszcze w historii DESTINY TEAM nie było.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Bardzo miło to słyszeć i już teraz składam wstępne gratulacje dla całego zespołu :D

Mozna wiedziec cos bardziej konkretnego o kontencie tej wersji?
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
(17.04.2020, 13:03:31)SparrowJacek napisał(a): Mozna wiedziec cos bardziej konkretnego o kontencie tej wersji?
półmetek skończonych zadań za nami - najciekawsze przed nami
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Pełną parą prace widzę, a ja dopiero w 4 rozdziale Przeznaczenia jestem :O
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Cytat:półmetek skończonych zadań za nami

e, no mamy 2/3 zadań gotowych plus znaczne postępy w pozostałych 1/3 luz2

co więcej chyba mamy niemal 85% content w opcji plików nadrzędnych i specjalnych

naciskałem na stworzenie wersji VA 5 TERAZ , bo mamy mnóstwo do sprawdzenia przemieszczeń NPC, nowych rutyn i podobnych rzeczy, do tego dotarliśmy do punktu węzłowego moda,a wspominałem ze konstrukcja będzie zupełnie odmienna od dotychczasowych części

ogólnie jestem dobrej myśli - może nie będzie to arcydzieło, ale na pewno solidna kontynuacja poprzednich części.

Pytania o premierę? Może 1 września? Gdyby nie działalność MMS to pewnie byłby to termin wcześniejszy.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Nie ma co ukrywać, że bardzo liczymy na pożegnalną Arenę. Z prostego powodu - dwóch ludzi do przetestowania modyfikacji to trochę mało.
Rutyna jest chyba największym grzechem testera i grupa chętnych gothicowych wyjadaczy ze świeżym spojrzeniem będzie świetnym recenzentem i cenzorem naszej pracy. Jak i w poprzednich częściach, zresztą.
Jeszcze trochę... rezerwujcie swój czas i ostrzcie topory, Gladiatorzy!
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Arena brzmi pięknie <3 
Mam nadzieje że do tego czasu uda mi się ponownie ograć całą sagę
Hail the apocalypse...
Odpowiedz
Wielkimi krokami zbliżają się u mnie narodziny pierworodnego potomka, zapewne wpłynie to ujemnie na intensywność ogrywania modzika ale jestem dobrej myśli, że mimo wszystko uda mi się pogodzić Imperium Popiołów z rolą głowy prawdziwej rodziny. Tym bardziej, że nie wyobrażam sobie, aby mój własny syn w przyszłości nie chciał grać w Gothica.
Odpowiedz
(18.04.2020, 08:56:30)Klimek napisał(a): Wielkimi krokami zbliżają się u mnie narodziny pierworodnego potomka, zapewne wpłynie to ujemnie na intensywność ogrywania modzika ale jestem dobrej myśli, że mimo wszystko uda mi się pogodzić Imperium Popiołów z rolą głowy prawdziwej rodziny. Tym bardziej, że nie wyobrażam sobie, aby mój własny syn w przyszłości nie chciał grać w Gothica.

Pewny jesteś że syn ?  Niemniej GRATULACJE
Odpowiedz
(18.04.2020, 08:56:30)Klimek napisał(a): Tym bardziej, że nie wyobrażam sobie, aby mój własny syn w przyszłości nie chciał grać w Gothica.
OK o//o
Macie już imię? Milten? Bilgot? Lol  GRATULACJE !
„Primus in orbe deos fecit timor..."

                                                                                  
                                 
Odpowiedz
Chciałem mu dać imię Henry(k) ale Koleżanka nie wyraża zgody. Lol
Odpowiedz
Nie dawaj mu imienia wcale! :D Niech zostanie bezimiennym!
Zapamiętajcie dzień, w którym PRAWIE schwytaliście Kapitana Jacka Sparrowa!  Jack  
Odpowiedz
Zakończyły się testy wersji VA5.
Wrażenia ogólne są u testerów pozytywne, zadania działają jednak liczba poprawek wyniosła pewnie około 100. Było kilka istotnych błędów skryptowych, które generalnie popełniłem ja.
Ponadto N1kX walczy z pewnymi ważnymi błędami dotyczącymi bonusów do broni , umiejętności itd. Nie wchodząc w szczegóły techniczne - proszę już nigdy nie pisać  - "a czemu bohater ma ponownie po 10 w statystykach wstępnych"
pewnych rzeczy po prostu nie da się ominąć.
Jesteśmy teraz na niezmiernie ważnym etapie budowy drugiej części gry, wyłania sie też realny czas gry i balans - uważamy że bardzo dobry.
Erwin upiększa i nieco zmienia świat Jarkendaru, ale proszę nie oczekiwać jakichś rewolucji - to po prostu przyjemne dla oka detale i niuanse.
NIE JESTEM ATEISTĄ - WIERZĘ W HEAVY METAL

"Only The Strong Survive!"

Odpowiedz
Cieszy, że postępy są bardzo wyraźne, co chwilę dowiadujemy się nowych rzeczy o produkcji. Oczywiście polecą teraz PR dla testerów. A jeśli chodzi o te detale u niuanse to bardzo dobrze - będzie czego wypatrywać.
Odpowiedz
No, z rozwiązywania tych błędów z animacjami i bonusami, to N1kX chyba mógłby doktorat zrobić.

Co do detali i zmian w świecie, to jest ich trochę. Jedne są bardziej widoczne, inne mniej. Sam już niektórych niezauważam. W każdym bądź razie są to zmiany, które wynikają z fabuły i z faktu, że trochę czasu Bezimiennego w Jarkendarze nie było, a nie na zasadzie - o tu jest pusto, to sobie dodam szkieleta zawiniętego w dywan. 

Obecnie jest do podniesienia w świecie ( nie licząc Prologu ) około 1800 itemów  ( w tym roślin ), z czego prawie wszystko jest do odszukania w innych miejscach w porównaniu do Przeznaczenie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 12 gości