29.11.2020, 16:03:11
(28.11.2020, 22:40:35)Erwin napisał(a):Właśnie ogarniam tą wtyczkę od likera, tak naprawdę tylko ze względu na podświetlanie na zielono. Próbowałem teraz też gry z cinemascope, ale z dx11 miałem problemy. Niestety ta wtyczka od likera chyba nie zaprzyjaźni się z przeznaczeniem, dalej niż menu nie idzie. W sumie szukam też jakiegoś hotbara, ale to już po prostu fanaberia, a nie jakaś potrzeba większa. Lubię sobie uszyć hud/layout na miarę.(27.11.2020, 14:35:08)Hexados napisał(a): Jakich drobnych wtyczek używacie na codzień podczas gry w G2?Ja nie używam żadnych wtyczek. Jedynie jakiś czas temu zagrałem w jakiegoś starszego moda i wrzuciłem sobie na próbę tę wtyczkę od Liker'a co ma quickloot'a. Samego quickloot'a nie uznaję, ale jest tam opcja znikania ciał po opróżnieniu ich ekwipunku i chciałem zobaczyć jak to działa w praktyce. Niestety nie działa ona na NPC, a był to mod, gdzie się trochę tych ludzi zabijało, więc oni mi się cały czas podświetlali, co mnie wkurzało. Ponadto trochę to jednak dziwnie wygląda. Fajna jest tam opcja podświetlania opcji dialogów na zielono i chyba nawet można sobie ten kolor zmienić, ale ostatecznie zrezygnowałem z całej tej wtyczki.
Wszystkie rzeczy, których potrzebuję są do ustawienia w systempack.ini i gothic.ini:
HideFocus=1 - nie podświetlają się puste zwłoki
ShowManaBar=2 - stale widoczny pasek many
zShowWeaponTrails=0 - znika biała poświata broni przy uderzaniu
spawnRemoveNpcOnlyIfEmpty=1 - wszystkie potwory, NPC jakie zabijemy nie znikną ze świata póki nie opróżnimy ich z przedmiotów
spawnUseDeadNpcRoutinePos=1 - jak nie zabierzemy rzeczy ze zwłok i odejdziemy poza obszar widzenia, to zwłoki po powrocie będą w miejscu spawnu ( przydatne jak jakiś trup wpadnie w nieosiągalną szczelinę, a z drugiej strony jest trochę gorzej, bo przy zabijaniu np. goblinów, ciało ląduje w miejscu spawnu, a broń leży tam, gdzie go utłukliśmy, ale jakoś się tak przyzwyczaiłem i tak gram )
Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat. ~ Lelouch Lamperouge